Športnik med limuzinami
Nova generacija Audija A8 je nabita s sodobno tehnologijo.
Že v nekoliko oddaljenem letu 1993 je Audi poslal na ceste prvo prestižno limuzino z aluminijasto karoserijo. Druga generacija je bila logično nadaljevanje prve za novi, tretji pa A8 pravijo, da je najbolj športna limuzina v prestižnem razredu. Poleg tega je tretja generacija Audijeve admiralske ladje nabita z inovativno tehnologijo, s katerimi kaže roge obema največjima tekmecema. Zanimivo je, da je oblikovanje zunanjosti dokaj zadržano, morda skoraj nekoliko dolgočasno, vendar se novinec tako kot oba njegova predhodnika ponaša z lahko aluminijasto karoserijo. V notranjosti seveda ne manjka prostornosti in vrhunskega udobja, ki ga zaznamujejo kakovostni materiali, dodelana klimatizacija, sedeži, ki obvladajo tudi masažo in seveda kakovosten radijski sistem. A8 v začetku prihaja z dvema motorjema, 4,2-litrskim bencinskim (273 kW/372 KM) in 4,2-litrskim turbodizelskim (258 kW/350 KM). Do jeseni se jima bo pridružil še 3,0-litrski turbodizel (184 kW/250 KM), za katerega obljubljajo povprečno porabo 6 litrov plinskega olja na 100 kilometrov. Še nekaj prej pride bencinski 3,2-litrski šestvaljnik TFSI. Povsem nov je tudi osemstopenjski samodejni menjalnik.
Tehnoloških poslastic je toliko, da jih je težko našteti, vsekakor pa je za doplačilo mogoče dobiti vse, kar želi srce in zmore denarnica, med drugim aktivni tempomat, opozorilni sistem pred trčenjem, žaromete, ki jih v celoti sestavljajo svetleče diode in tako naprej. In seveda je treba vedeti, da takšna zbirka s ceno sega v nedosegljive višave. Za Audi A8 s 4,2-litrskim bencinskim osemvaljnikom je namreč treba odšteti vrtoglavih 99.160 evrov, za različico s 4,2-litrskim osemvaljnim turbodizlom pa še nekaj stotakov več.