Športnik med limuzinami

Nova generacija Audija A8 je nabita s sodobno tehnologijo.

Že v nekoliko oddaljenem letu 1993 je Audi poslal na ceste prvo prestižno limuzino z aluminijasto karoserijo. Druga generacija je bila logično nadaljevanje prve za novi, tretji pa A8 pravijo, da je najbolj športna limuzina v prestižnem razredu. Poleg tega je tretja generacija Audijeve admiralske ladje nabita z inovativno tehnologijo, s katerimi kaže roge obema največjima tekmecema. Zanimivo je, da je oblikovanje zunanjosti dokaj zadržano, morda skoraj nekoliko dolgočasno, vendar se novinec tako kot oba njegova predhodnika ponaša z lahko aluminijasto karoserijo. V notranjosti seveda ne manjka prostornosti in vrhunskega udobja, ki ga zaznamujejo kakovostni materiali, dodelana klimatizacija, sedeži, ki obvladajo tudi masažo in seveda kakovosten radijski sistem. A8 v začetku prihaja z dvema motorjema, 4,2-litrskim bencinskim (273 kW/372 KM) in 4,2-litrskim turbodizelskim (258 kW/350 KM). Do jeseni se jima bo pridružil še 3,0-litrski turbodizel (184 kW/250 KM), za katerega obljubljajo povprečno porabo 6 litrov plinskega olja na 100 kilometrov. Še nekaj prej pride bencinski 3,2-litrski šestvaljnik TFSI. Povsem nov je tudi osemstopenjski samodejni menjalnik.

Tehnoloških poslastic je toliko, da jih je težko našteti, vsekakor pa je za doplačilo mogoče dobiti vse, kar želi srce in zmore denarnica, med drugim aktivni tempomat, opozorilni sistem pred trčenjem, žaromete, ki jih v celoti sestavljajo svetleče diode in tako naprej. In seveda je treba vedeti, da takšna zbirka s ceno sega v nedosegljive višave. Za Audi A8 s 4,2-litrskim bencinskim osemvaljnikom je namreč treba odšteti vrtoglavih 99.160 evrov, za različico s 4,2-litrskim osemvaljnim turbodizlom pa še nekaj stotakov več.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / sobota, 10. avgust 2024 / 06:35

V Slovenijo lani uvozili najmanj koles po letu 2001

Ljubljana – V Slovenijo smo po podatkih Statističnega urada lani uvozili približno 62.300 koles, kar je najmanj po letu 2001. Uvoz je bil največji leta 2004, skoraj 143.000 koles. Lani smo jih najv...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 22. avgust 2011 / 07:00

Dva ovinka do Švice in nazaj

"Ta teden sva zagotovo prevozila vsaj tisoč ovinkov," sem rekla Tomu, ko sva po sedmih dneh, več kot dva tisoč sto kilometrih, številnih prelazih, od katerih jih je bilo deset visokih prek dva tisoč m...

Slovenija / ponedeljek, 22. avgust 2011 / 07:00

Vikend v vojaškem kamionu

Na Hruški planini nad Plavškim Rovtom ima Janez Tarman urejen vikend v ameriškem vojaškem kamionu iz leta 1940.

Zanimivosti / ponedeljek, 22. avgust 2011 / 07:00

Barjanski kljunač

Po Ljubljanici že nekaj časa lahko spremljamo posebno pletnjo, namenjeno plutju po tekočih vodah, njen lastnik pa jo je zaradi kljunaste oblike v zgornjem delu poimenoval barjanski kljunač.

GG Plus / ponedeljek, 22. avgust 2011 / 07:00

Pariz za turiste

V začetku tega poletja sem nekajkrat »mihoval« o različnih načinih preživljanja dopusta, a bolj teoretično kot iz lastne izkušnje. To pot pa naj bo obratno. Te vrstice pišem v Parizu, eni najbolj...

Zanimivosti / ponedeljek, 22. avgust 2011 / 07:00

Povezal Kamnik in Makedonijo

Kulturni in mladinski utrip v Kamniku zadnjega pol leta soustvarja mladi makedonski prostovoljec Filip Najdoski. Državi je povezal tudi na Kamfestu.