Združevanje v novi dimenziji

Test: Audi A5 Sportback 2.0 TDI

Kako v enem telesu združiti eleganco, športnost in uporabnost? Tako, da od vsega, kar imaš, pobereš najboljše. To je bil recept za razvoj Audijevega A5, zadnjega člana družine modela A4. V svoji karoserijski zgradbi s pravšnjo mero vznemirljivosti združuje eleganco kupeja, uporabnost kombija in udobje limuzine. Audi A5 Sportback je dolg 4,71 metra in je tudi najdaljši družinski član, nastal pa je kot logična posledica oziroma kot sredstvo za privabljanje tistih kupcev, ki bi radi v enem avtomobilu imeli skoraj vse. Sprednji del je seveda v znamenju že videnih hišnih oblikovnih smernic, med katere spadajo tudi dnevne luči s svetlečimi diodami. Bočne linije se športno elegantno sprehodijo do dolgega kombilimuzinskega zadka, ki je dovolj samosvoj, da ga je mogoče na hitro prepoznati. Ob tem ne gre prezreti, da ima športnik zelo ugoden količnik zračnega upora in v prid varnosti trdno karoserijsko zgradbo. Prtljažna vrata so velika in pod seboj skrivajo prostoren prtljažnik, v katerega gre najmanj 480 litrov prtljage, s podiranjem naslonjal zadnjih sedežev pa se poveča na 980 litrov. Kot je pri Audiju že v navadi, voznika in sopotnike pričaka urejena notranjost s premišljeno izbranimi materiali in predvsem z urejeno armaturno ploščo. A5 sportback je sicer zasnovan kot štirisedežni avtomobil z nekoliko nižje nameščeno zadnjo klopjo, a tudi spredaj se sedi precej nizko in tisti, ki imajo bolečine v hrbtenici, imajo z vstopanjem in izstopanjem kar nekaj težav.

Dileme, ali se športni karakter avtomobila ujema z dizelskim motorjem, ni več. Močnejši od obeh novih 2,0-litrskih turbodizelskih štirivaljnikov ima dovolj energije in skoraj orjaško zalogo navora. Rezultat: naglo pospeševanje, odlična odzivnost v vsem območju in doseganje visokih potovalnih hitrosti. Podvozje je športno čvrsto, a dobro kompromitirano z udobjem, zavore prepričljivo zanesljive in v celem je slika več kot jasna. Seveda tistim, ki jim je dano posegati po prestižu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 228 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,5/ 4,5/ 5,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 36.780 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / petek, 11. november 2011 / 07:00

Buldogi zarenčali v Ostrigi

V klubu Pri Rdeči Ostrigi v Škofji Loki je potekal Alter-Fest: večer odličnih punk-rock koncertov, čigar vrhunec je bil nastop legendarne moščanske punk skupine Buldogi, ki so po udarnosti glasbe, spo...

Objavljeno na isti dan


Splošno / sreda, 27. junij 2007 / 07:00

Mladinci so gorenjski prvaki

S pred kratkim končano nogometno sezono so na Velesovem zelo zadovoljni.

Splošno / sreda, 27. junij 2007 / 07:00

Petdeset let krvavškega oddajnika

Prvi prenos TV programa s Krvavca so naredili 14. februarja 1957. Sedanji oddajnik je začel delovati po vojni leta 1991.

Splošno / sreda, 27. junij 2007 / 07:00

Otroci risali ornamente

Na OŠ Davorina Jenka so v tem šolskem letu izvedli tudi mednarodni likovni natečaj in praznovali 50 let šolskega glasila Odmevi izpod Krvavca.

Splošno / sreda, 27. junij 2007 / 07:00

Petrovčeva hiša kulturni spomenik

Za obnovo Petrovčeve hiše naj bi pridobili 842 tisoč evrov strukturnih sredstev, meni župan Franc Čebulj.

Splošno / sreda, 27. junij 2007 / 07:00

Uradno odprtje ceste 6. julija

Junija je gradbeno podjetje SCT Ljubljana zaključilo z rekonstrukcijo regionalne ceste na Zgornjem Brniku, v okviru katere so razširili in preplastili tudi cestni odsek do Cerkelj (na...