Združevanje v novi dimenziji

Test: Audi A5 Sportback 2.0 TDI

Kako v enem telesu združiti eleganco, športnost in uporabnost? Tako, da od vsega, kar imaš, pobereš najboljše. To je bil recept za razvoj Audijevega A5, zadnjega člana družine modela A4. V svoji karoserijski zgradbi s pravšnjo mero vznemirljivosti združuje eleganco kupeja, uporabnost kombija in udobje limuzine. Audi A5 Sportback je dolg 4,71 metra in je tudi najdaljši družinski član, nastal pa je kot logična posledica oziroma kot sredstvo za privabljanje tistih kupcev, ki bi radi v enem avtomobilu imeli skoraj vse. Sprednji del je seveda v znamenju že videnih hišnih oblikovnih smernic, med katere spadajo tudi dnevne luči s svetlečimi diodami. Bočne linije se športno elegantno sprehodijo do dolgega kombilimuzinskega zadka, ki je dovolj samosvoj, da ga je mogoče na hitro prepoznati. Ob tem ne gre prezreti, da ima športnik zelo ugoden količnik zračnega upora in v prid varnosti trdno karoserijsko zgradbo. Prtljažna vrata so velika in pod seboj skrivajo prostoren prtljažnik, v katerega gre najmanj 480 litrov prtljage, s podiranjem naslonjal zadnjih sedežev pa se poveča na 980 litrov. Kot je pri Audiju že v navadi, voznika in sopotnike pričaka urejena notranjost s premišljeno izbranimi materiali in predvsem z urejeno armaturno ploščo. A5 sportback je sicer zasnovan kot štirisedežni avtomobil z nekoliko nižje nameščeno zadnjo klopjo, a tudi spredaj se sedi precej nizko in tisti, ki imajo bolečine v hrbtenici, imajo z vstopanjem in izstopanjem kar nekaj težav.

Dileme, ali se športni karakter avtomobila ujema z dizelskim motorjem, ni več. Močnejši od obeh novih 2,0-litrskih turbodizelskih štirivaljnikov ima dovolj energije in skoraj orjaško zalogo navora. Rezultat: naglo pospeševanje, odlična odzivnost v vsem območju in doseganje visokih potovalnih hitrosti. Podvozje je športno čvrsto, a dobro kompromitirano z udobjem, zavore prepričljivo zanesljive in v celem je slika več kot jasna. Seveda tistim, ki jim je dano posegati po prestižu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 228 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,5/ 4,5/ 5,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 36.780 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Naklo / petek, 22. december 2006 / 06:00

Odborov še nimajo

Naklo - V torek, 19. decembra, so v Naklem nadaljevali drugo redno sejo občinskega sveta. Prvi del edine predvidene točke je župan Janez Štular umaknil, češ da je...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / / 11:26

Adrenalinski park za družine

Od sedaj naprej Stari vrh ne bo poznan le po smučarskem centru, temveč tudi po družinskem parku in kar 500-metrskem ziplinu.

Razvedrilo / / 11:25

Hladili so se s sladoledom

Največja slovenska mlekarna in prvi jeklar v državi sta konec prejšnjega tedna združila moči proti vročini: Ljubljanske mlekarne so zaposlenim v družbi SIJ Acroni v petek dopoldne razdelile lepo števi...

Kronika / / 11:23

Ohladite se varno

Te dni je skok v vodo ena najprijetnejših ohladitev, vendar ob tem ne smemo pozabiti, da se je nevarno v vodo pognati razgret in premočen pa tudi da se je nujno treba prepričati o globini. Poskrbeti j...

Rekreacija / / 11:03

Trije vrhovi v enem dnevu

Matej Hribar in Aljoša Smolnikar sta v manj kot enem dnevu iz Kamniške Bistrice prek Grintovca in Stola prišla na Triglav. Pretekla in prehodila sta traso Treh vrhov.

Kultura / / 11:02

Od srca do digitalne grafike

V kranjski Mali galeriji se s svojima razstavama do sredine septembra predstavljata nova člana Likovnega društva Kranj Žana Banov Ribnikar in Brut Carniollus.