Združevanje v novi dimenziji

Test: Audi A5 Sportback 2.0 TDI

Kako v enem telesu združiti eleganco, športnost in uporabnost? Tako, da od vsega, kar imaš, pobereš najboljše. To je bil recept za razvoj Audijevega A5, zadnjega člana družine modela A4. V svoji karoserijski zgradbi s pravšnjo mero vznemirljivosti združuje eleganco kupeja, uporabnost kombija in udobje limuzine. Audi A5 Sportback je dolg 4,71 metra in je tudi najdaljši družinski član, nastal pa je kot logična posledica oziroma kot sredstvo za privabljanje tistih kupcev, ki bi radi v enem avtomobilu imeli skoraj vse. Sprednji del je seveda v znamenju že videnih hišnih oblikovnih smernic, med katere spadajo tudi dnevne luči s svetlečimi diodami. Bočne linije se športno elegantno sprehodijo do dolgega kombilimuzinskega zadka, ki je dovolj samosvoj, da ga je mogoče na hitro prepoznati. Ob tem ne gre prezreti, da ima športnik zelo ugoden količnik zračnega upora in v prid varnosti trdno karoserijsko zgradbo. Prtljažna vrata so velika in pod seboj skrivajo prostoren prtljažnik, v katerega gre najmanj 480 litrov prtljage, s podiranjem naslonjal zadnjih sedežev pa se poveča na 980 litrov. Kot je pri Audiju že v navadi, voznika in sopotnike pričaka urejena notranjost s premišljeno izbranimi materiali in predvsem z urejeno armaturno ploščo. A5 sportback je sicer zasnovan kot štirisedežni avtomobil z nekoliko nižje nameščeno zadnjo klopjo, a tudi spredaj se sedi precej nizko in tisti, ki imajo bolečine v hrbtenici, imajo z vstopanjem in izstopanjem kar nekaj težav.

Dileme, ali se športni karakter avtomobila ujema z dizelskim motorjem, ni več. Močnejši od obeh novih 2,0-litrskih turbodizelskih štirivaljnikov ima dovolj energije in skoraj orjaško zalogo navora. Rezultat: naglo pospeševanje, odlična odzivnost v vsem območju in doseganje visokih potovalnih hitrosti. Podvozje je športno čvrsto, a dobro kompromitirano z udobjem, zavore prepričljivo zanesljive in v celem je slika več kot jasna. Seveda tistim, ki jim je dano posegati po prestižu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 228 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,5/ 4,5/ 5,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 36.780 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / torek, 5. avgust 2014 / 13:12

Puharjevo leto

V četrtek bodo na Bledu odprli razstavo ob dvestoti obletnici rojstva Janeza Puharja, že včeraj pa je o tem prvem slovenskem fotografu in izumitelju izšla knjiga Damirja Globočnika.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / četrtek, 18. avgust 2011 / 07:00

Zdravilni gaj odpira pot ruski tehnologiji

V Zdravilnem gaju Tunjice edini pri nas razvijajo slikanje energije telesa s t. i. Kirlianovo kamero, ki je ponekod v tujini že potrjeno kot del uradne medicine.

Prosti čas / četrtek, 18. avgust 2011 / 07:00

Nostalgija po Spielbergu

Sestavljanje družine: mladina v filmu Super 8 snema nizkoproračunsko grozljivko, kateri pobegla pošast močno zviša produkcijsko vrednost.

Avtomobilizem / četrtek, 18. avgust 2011 / 07:00

Nastopaštvo in potem dolgo nič

Test: Nissan Juke 1.6 DIG-T 4WD Tekna

Gospodarstvo / četrtek, 18. avgust 2011 / 07:00

Pri pastirju na Hruški planini

Milan Klinar je pastir na Hruški planini že šesto leto. Letos ima v oskrbi osemdeset goved, ki se pasejo tudi 1776 metrov visoko.

Domžale / četrtek, 18. avgust 2011 / 07:00

V Češminovem parku bo paviljon

Domžale - Češminov park v središču Domžal, ki se je v zadnjem letu spremenil v osrednji prireditveni prostor v mestu, se je te dni spet spremenil v manjše gradbišče, saj Občina D...