Združevanje v novi dimenziji

Test: Audi A5 Sportback 2.0 TDI

Kako v enem telesu združiti eleganco, športnost in uporabnost? Tako, da od vsega, kar imaš, pobereš najboljše. To je bil recept za razvoj Audijevega A5, zadnjega člana družine modela A4. V svoji karoserijski zgradbi s pravšnjo mero vznemirljivosti združuje eleganco kupeja, uporabnost kombija in udobje limuzine. Audi A5 Sportback je dolg 4,71 metra in je tudi najdaljši družinski član, nastal pa je kot logična posledica oziroma kot sredstvo za privabljanje tistih kupcev, ki bi radi v enem avtomobilu imeli skoraj vse. Sprednji del je seveda v znamenju že videnih hišnih oblikovnih smernic, med katere spadajo tudi dnevne luči s svetlečimi diodami. Bočne linije se športno elegantno sprehodijo do dolgega kombilimuzinskega zadka, ki je dovolj samosvoj, da ga je mogoče na hitro prepoznati. Ob tem ne gre prezreti, da ima športnik zelo ugoden količnik zračnega upora in v prid varnosti trdno karoserijsko zgradbo. Prtljažna vrata so velika in pod seboj skrivajo prostoren prtljažnik, v katerega gre najmanj 480 litrov prtljage, s podiranjem naslonjal zadnjih sedežev pa se poveča na 980 litrov. Kot je pri Audiju že v navadi, voznika in sopotnike pričaka urejena notranjost s premišljeno izbranimi materiali in predvsem z urejeno armaturno ploščo. A5 sportback je sicer zasnovan kot štirisedežni avtomobil z nekoliko nižje nameščeno zadnjo klopjo, a tudi spredaj se sedi precej nizko in tisti, ki imajo bolečine v hrbtenici, imajo z vstopanjem in izstopanjem kar nekaj težav.

Dileme, ali se športni karakter avtomobila ujema z dizelskim motorjem, ni več. Močnejši od obeh novih 2,0-litrskih turbodizelskih štirivaljnikov ima dovolj energije in skoraj orjaško zalogo navora. Rezultat: naglo pospeševanje, odlična odzivnost v vsem območju in doseganje visokih potovalnih hitrosti. Podvozje je športno čvrsto, a dobro kompromitirano z udobjem, zavore prepričljivo zanesljive in v celem je slika več kot jasna. Seveda tistim, ki jim je dano posegati po prestižu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 228 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,5/ 4,5/ 5,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 36.780 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / torek, 20. maj 2008 / 07:00

Mlečne kvote niso izpolnili

Kranj - Slovenski govedorejci so v minulem mlečnem oz. kvotnem letu, ki je trajalo od 1. aprila 2007 do 31. marca 2008, oddali 529,6 milijona kilogramov mleka ali dobrih 11 milij...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / četrtek, 26. junij 2008 / 07:00

Pol stoletja prijateljevanja

Ob petdesetletnici pobratenja med Kranjem in francoskim mestom La Ciotat se ta konec tedna v Kranju obeta vrsta prireditev, srečali pa naj bi se tudi vsi, ki so v petih desetletjih sodelovali pri prij...

Kranj / četrtek, 26. junij 2008 / 07:00

Denar za bolj urejen Kranj

Kranj - Minuli petek so se pri Mestni občini Kranj razveselili sklepa Službe Vlade za lokalno samoupravo in regionalno politiko Republike Slovenije, ki je občini za izvedbo proje...

Komenda / četrtek, 26. junij 2008 / 07:00

Dva nova oddelka vrtca

Komenda - Komisija za sprejem otrok v Vrtec Mehurčki Komenda je letos prejela bistveno več vlog za sprejem otrok v vrtec, kot minula leta – kar 122, čeprav je v vrtcu v Komendi p...

Zanimivosti / četrtek, 26. junij 2008 / 07:00

Poletne prireditve v Tržiču

Junija so se začele Tržiške poletne prireditve. Ob matinejah za otroke ponujajo gledališke igre, koncerte in še marsikaj.

Gospodarstvo / četrtek, 26. junij 2008 / 07:00

V Poljanah odprli trgovski center

Trgovski center škofjeloške zadruge ponuja blago za kmetovanje, gradnjo in dom. Investicija je vredna milijon evrov, zaposlili so štiri nove sodelavce.