Združevanje v novi dimenziji

Test: Audi A5 Sportback 2.0 TDI

Kako v enem telesu združiti eleganco, športnost in uporabnost? Tako, da od vsega, kar imaš, pobereš najboljše. To je bil recept za razvoj Audijevega A5, zadnjega člana družine modela A4. V svoji karoserijski zgradbi s pravšnjo mero vznemirljivosti združuje eleganco kupeja, uporabnost kombija in udobje limuzine. Audi A5 Sportback je dolg 4,71 metra in je tudi najdaljši družinski član, nastal pa je kot logična posledica oziroma kot sredstvo za privabljanje tistih kupcev, ki bi radi v enem avtomobilu imeli skoraj vse. Sprednji del je seveda v znamenju že videnih hišnih oblikovnih smernic, med katere spadajo tudi dnevne luči s svetlečimi diodami. Bočne linije se športno elegantno sprehodijo do dolgega kombilimuzinskega zadka, ki je dovolj samosvoj, da ga je mogoče na hitro prepoznati. Ob tem ne gre prezreti, da ima športnik zelo ugoden količnik zračnega upora in v prid varnosti trdno karoserijsko zgradbo. Prtljažna vrata so velika in pod seboj skrivajo prostoren prtljažnik, v katerega gre najmanj 480 litrov prtljage, s podiranjem naslonjal zadnjih sedežev pa se poveča na 980 litrov. Kot je pri Audiju že v navadi, voznika in sopotnike pričaka urejena notranjost s premišljeno izbranimi materiali in predvsem z urejeno armaturno ploščo. A5 sportback je sicer zasnovan kot štirisedežni avtomobil z nekoliko nižje nameščeno zadnjo klopjo, a tudi spredaj se sedi precej nizko in tisti, ki imajo bolečine v hrbtenici, imajo z vstopanjem in izstopanjem kar nekaj težav.

Dileme, ali se športni karakter avtomobila ujema z dizelskim motorjem, ni več. Močnejši od obeh novih 2,0-litrskih turbodizelskih štirivaljnikov ima dovolj energije in skoraj orjaško zalogo navora. Rezultat: naglo pospeševanje, odlična odzivnost v vsem območju in doseganje visokih potovalnih hitrosti. Podvozje je športno čvrsto, a dobro kompromitirano z udobjem, zavore prepričljivo zanesljive in v celem je slika več kot jasna. Seveda tistim, ki jim je dano posegati po prestižu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 228 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,5/ 4,5/ 5,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 36.780 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / petek, 13. julij 2007 / 07:00

Aki Rahimovski solo

Prvi samostojen album Akija Rahimovskega z naslovom U vremenu izgubljenih je svoj prostor našel tudi na policah slovenskih trgovin s ploščami. Potem ko je skupina Parni Valjak objavil...

Objavljeno na isti dan


Splošno / ponedeljek, 1. januar 2007 / 06:00

Ko gre za zlorabo, nikoli ne potrpimo!

"Na primer moški pije in ženske kar trpijo. To ne gre," pravi terapevt Drago Jerebic iz Zakonskega in družinskega inštituta Krog.

Splošno / ponedeljek, 1. januar 2007 / 06:00

Pogumni Jezerjan spet doma

Alpinistični smučar Davo Karničar je ob vrnitvi z Antarktike doživel veličasten sprejem na letališču Brnik. Ob ženi Petri in sinu Izidorju so ga tam pričakali drugi svojci in znanci.

Splošno / ponedeljek, 1. januar 2007 / 06:00

Jezerska zastava na afriškem vrhu

Že dolgo je v nas tiho tlela ideja, da bi se odpravili na skupno potovanje, kjer bi združili vse naše hobije; plezanje, hribolazenje in deskanje na snegu. Po tehtnem premisleku smo se odločili za dalj...

Splošno / ponedeljek, 1. januar 2007 / 06:00

Naj bo tudi drugo leto požarno varno

Prostovoljno gasilsko društvo Jezersko je vse leto pripravljeno na morebitne intervencije. Prav tako se aktivno vključujemo na vseh področjih dela v občini. Sodelujemo skoraj na vseh prireditvah...

Splošno / ponedeljek, 1. januar 2007 / 06:00

Planinci pred pomembnimi jubileji

Vse Jezerjane lepo vabim na občni zbor, ki bo konec februarja 2007.