Združevanje v novi dimenziji

Test: Audi A5 Sportback 2.0 TDI

Kako v enem telesu združiti eleganco, športnost in uporabnost? Tako, da od vsega, kar imaš, pobereš najboljše. To je bil recept za razvoj Audijevega A5, zadnjega člana družine modela A4. V svoji karoserijski zgradbi s pravšnjo mero vznemirljivosti združuje eleganco kupeja, uporabnost kombija in udobje limuzine. Audi A5 Sportback je dolg 4,71 metra in je tudi najdaljši družinski član, nastal pa je kot logična posledica oziroma kot sredstvo za privabljanje tistih kupcev, ki bi radi v enem avtomobilu imeli skoraj vse. Sprednji del je seveda v znamenju že videnih hišnih oblikovnih smernic, med katere spadajo tudi dnevne luči s svetlečimi diodami. Bočne linije se športno elegantno sprehodijo do dolgega kombilimuzinskega zadka, ki je dovolj samosvoj, da ga je mogoče na hitro prepoznati. Ob tem ne gre prezreti, da ima športnik zelo ugoden količnik zračnega upora in v prid varnosti trdno karoserijsko zgradbo. Prtljažna vrata so velika in pod seboj skrivajo prostoren prtljažnik, v katerega gre najmanj 480 litrov prtljage, s podiranjem naslonjal zadnjih sedežev pa se poveča na 980 litrov. Kot je pri Audiju že v navadi, voznika in sopotnike pričaka urejena notranjost s premišljeno izbranimi materiali in predvsem z urejeno armaturno ploščo. A5 sportback je sicer zasnovan kot štirisedežni avtomobil z nekoliko nižje nameščeno zadnjo klopjo, a tudi spredaj se sedi precej nizko in tisti, ki imajo bolečine v hrbtenici, imajo z vstopanjem in izstopanjem kar nekaj težav.

Dileme, ali se športni karakter avtomobila ujema z dizelskim motorjem, ni več. Močnejši od obeh novih 2,0-litrskih turbodizelskih štirivaljnikov ima dovolj energije in skoraj orjaško zalogo navora. Rezultat: naglo pospeševanje, odlična odzivnost v vsem območju in doseganje visokih potovalnih hitrosti. Podvozje je športno čvrsto, a dobro kompromitirano z udobjem, zavore prepričljivo zanesljive in v celem je slika več kot jasna. Seveda tistim, ki jim je dano posegati po prestižu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 228 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,5/ 4,5/ 5,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 36.780 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / sobota, 22. november 2014 / 11:53

Oče, kaj si mi storil?

Včasih se nam zdi, da so družinske zamolčane skrivnosti značilne le za ameriške filme, ob katerih porabimo škatlo ali dve robčkov ter se veselimo, da se takšne reči dogajajo čez lužo, ne p...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / petek, 6. oktober 2006 / 06:00

Med sosedi

Konec septembra je bil v Katoliškem domu prosvete v Tinjah (Tainach) na Koroškem občni zbor Slovenske gospodarske zveze (SGZ) iz Celovca, ki je osrednja gospodarska organizacija S...

Gospodarstvo / petek, 6. oktober 2006 / 06:00

Sejem in razstava živine

Komenda – Domači konjeniški klub bo v sodelovanju z občino pripravil ta konec tedna na konjeniškem hipodromu v Komendi jesenski kmetijsko podjetniški sejem. Na sejmu, ki ga bodo o...

Zanimivosti / petek, 6. oktober 2006 / 06:00

Hibiskus

Letos je bilo poletje zelo ugodno za cvetoče grmovnice. Avgusta, ko večino cvetov kar uvene zaradi prevročega sonca, je bilo letos zmerno vroče, septembra pa je nastopilo spet obdobje to...

Jesenice / petek, 6. oktober 2006 / 06:00

Organizirani izleti po Jesenicah

V Razvojni agenciji Zgornje Gorenjske so pripravili prvo vodenje po mestu z lokalnimi turističnimi vodniki.

Prosti čas / petek, 6. oktober 2006 / 06:00

Želite, da vas zapelje?

Jeklenega zapeljivca iščemo še nekaj dni, Zlati boben se bliža koncu, v glavno mesto prihaja mednarodni filmski festival, slovenske lepotice razstavile svoja telesa, Klemen skorajšnji barovec, Ljublja...