Združevanje v novi dimenziji

Test: Audi A5 Sportback 2.0 TDI

Kako v enem telesu združiti eleganco, športnost in uporabnost? Tako, da od vsega, kar imaš, pobereš najboljše. To je bil recept za razvoj Audijevega A5, zadnjega člana družine modela A4. V svoji karoserijski zgradbi s pravšnjo mero vznemirljivosti združuje eleganco kupeja, uporabnost kombija in udobje limuzine. Audi A5 Sportback je dolg 4,71 metra in je tudi najdaljši družinski član, nastal pa je kot logična posledica oziroma kot sredstvo za privabljanje tistih kupcev, ki bi radi v enem avtomobilu imeli skoraj vse. Sprednji del je seveda v znamenju že videnih hišnih oblikovnih smernic, med katere spadajo tudi dnevne luči s svetlečimi diodami. Bočne linije se športno elegantno sprehodijo do dolgega kombilimuzinskega zadka, ki je dovolj samosvoj, da ga je mogoče na hitro prepoznati. Ob tem ne gre prezreti, da ima športnik zelo ugoden količnik zračnega upora in v prid varnosti trdno karoserijsko zgradbo. Prtljažna vrata so velika in pod seboj skrivajo prostoren prtljažnik, v katerega gre najmanj 480 litrov prtljage, s podiranjem naslonjal zadnjih sedežev pa se poveča na 980 litrov. Kot je pri Audiju že v navadi, voznika in sopotnike pričaka urejena notranjost s premišljeno izbranimi materiali in predvsem z urejeno armaturno ploščo. A5 sportback je sicer zasnovan kot štirisedežni avtomobil z nekoliko nižje nameščeno zadnjo klopjo, a tudi spredaj se sedi precej nizko in tisti, ki imajo bolečine v hrbtenici, imajo z vstopanjem in izstopanjem kar nekaj težav.

Dileme, ali se športni karakter avtomobila ujema z dizelskim motorjem, ni več. Močnejši od obeh novih 2,0-litrskih turbodizelskih štirivaljnikov ima dovolj energije in skoraj orjaško zalogo navora. Rezultat: naglo pospeševanje, odlična odzivnost v vsem območju in doseganje visokih potovalnih hitrosti. Podvozje je športno čvrsto, a dobro kompromitirano z udobjem, zavore prepričljivo zanesljive in v celem je slika več kot jasna. Seveda tistim, ki jim je dano posegati po prestižu.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 228 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,5/ 4,5/ 5,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 36.780 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Nasveti / torek, 25. december 2012 / 07:00

Bodika in bršljan za božični dan

Božična smrečica oz. drevesce je stara tradicija, ki se prenaša iz roda v rod. A če vam prostorska stiska, alergije ali zgolj naveličanost ne dopuščajo klasičnega okrasja, so zimzelene rastline prava...

Objavljeno na isti dan


Nasveti / torek, 10. april 2007 / 07:00

Obrt in industrija

Kmetijska zadruga je leta 1948 ustanovila obrat čevljarstva s petimi zaposlenimi. Popravljali so obutev, izdelovali novo, delali polizdelke za Planiko. Leta 1958 so ustanovili podjetje O...

Kranj / torek, 10. april 2007 / 07:00

Marjan Gantar kandidat za predsednika RK

Kranj - V četrtek, 12. aprila, bo redna volilna skupščina Območnega združenja Rdečega križa Kranj. Predsednici Nadi Šifrer in organom združenja se je iztekel mandat, zat...

Zanimivosti / torek, 10. april 2007 / 07:00

Anketa: Vas brez ovir s hitrostnimi ovirami?

Cerklje - V tokratni kratki raziskavi se je našemu povabilu odzvalo kar 333 poklicanih v občini Cerklje. Štiri številke časopisa smo v zahvalo za sodelovanje poslali skupaj 171...

Zanimivosti / torek, 10. april 2007 / 07:00

Praznična velika noč

Tudi za letošnji največji krščanski praznik ni manjkalo pirhov, žegna, ragljanja in drugih običajev.

Gorje / torek, 10. april 2007 / 07:00

V novi občini prvič o proračunu

Gorje - Župan občine Gorje Peter Torkar je za ta četrtek sklical 3. redno sejo občinskega sveta, na njej pa bodo znova govorili o zaključnem računu proračuna obči...