Okužba z virusom užitka

Test: Ford Kuga 2.5T 4x4 Titanium

Ford je s svojo športno terensko Kugo dodobra okužil kupce tovrstnih avtomobilov. Ampak ne samo tiste, ki prisegajo, da mora biti športni terenec obvezno opremljen s turbodizelskim motorjem in da mora znati splezati tudi v kakšen resnejši klanec. Kugo si je namreč mogoče omisliti tudi z dirkaško nastrojenim 2,5-litrskim bencinskim petvaljnikom, ki zna dvigniti adrenalin vsem, ki imajo v krvi vsaj malce bencina. Na svoji dinamično oblikovani zunanjosti premore ta avtomobil kar nekaj šminkerskih detajlov, ki se dobro ujemajo s hišno oblikovalsko filozofijo, nikjer pa ni zaslediti robatosti in grobosti. Tudi v notranjosti pravzaprav ni nobenega naključja, ampak zgolj preverjena Fordova linija novejšega oblikovanja armaturne plošče in drugih delov potniške kabine. To pomeni, da so pred voznikovimi očmi pregledni merilniki, da so vsa stikala na dostopnih mestih, hkrati pa tudi, da je ročica ročne zavore nekoliko nenavadna. Nekoliko razočara dokaj skromno odmerjen prtljažni prostor, še zlasti, če je Kuga namenjena družinski rabi, ampak v tej velikostni skupini pač ni mogoče pričakovati čudežev. Potniško udobje je na solidni ravni, spredaj se seveda sedi bolje kot zadaj, težav z bližino strehe pa ni nikjer.

Motor, ki je še iz časov, ko je Ford tesno sodeloval s švedskim Volvom, proizvaja zvok, ki ga je z veseljem poslušati, še bolj pa se izkaže z zmogljivostmi. Pospešiti do 100 kilometrov na uro v dobrih osmih sekundah, namreč ni mačji kašelj. In ob tem ni zanemarljivo, da se Kuga neprimerno bolje znajde na gladkih asfaltiranih cestah kot na slabših poteh brez oprijemljive podlage. Štirikolesni pogon deluje samodejno in nanj voznik neposredno ne more vplivati; njegovo delovanje lahko začuti v ovinkih, kjer bi zgolj z oprijemom enega para koles avtomobil spodneslo in seveda pri premagovanju lažjih brezpotij oziroma nekaj centimetrov snega. Zahtevnejšim terenskim podvigom Kuga in velika večina tekmecev pač ni kos. Seveda, tisti, ki se odločijo za kombinacijo športnega terenca z dirkaškim strojem v nosu, niso v večini, čeprav cena ni pretirano navita.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2521 ccm

Največja moč pri v/min: 147 kW/200 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 13,9/ 7,6/ 9,9/ l/100 km

Maloprodajna cena: 31.000 EUR

Uvoznik: Summit Motors Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / torek, 21. julij 2009 / 07:00

Srečanje medvoških upokojencev

Valburga - V Valburgi je bilo pred kratkim srečanje upokojencev iz treh medvoških društev: DU Medvode, ki je največje z okrog 1200 člani, DU Pirniče, ki šteje 350 članov, in DU S...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / petek, 12. januar 2007 / 06:00

Rojstva, obletnice, slovesa

Športnike navadno opazujemo zgolj pri njihovih dosežkih, zmagah in porazih. Večinoma pa so čisto običajni fantje in dekleta, možje in žene, ki imajo podobne radosti in skrbi kot drugi.

Prosti čas / petek, 12. januar 2007 / 06:00

Brat vse vidi, Brat vse ve: Zdrava ekološka cigareta

Kot kaže je izum gorenjskega inovatorja prišel v pravem času. Kadilcem bo lažje preživeti protikadilski zakon.

Prosti čas / petek, 12. januar 2007 / 06:00

Nominator 232

Že nekaj časa se je govorilo, da se na Zgornjem Brniku, vasi, ki gleda proti Karavankam, prenavlja domačija, ki naj bi »dvor« postala. In tako so osmega prosinca povabili na »Zgorn´Brn´k...

Kultura / petek, 12. januar 2007 / 06:00

Energija ljubezni

Pod tem naslovom Gabi Grm razstavlja v Tržiču mozaike.

Kultura / petek, 12. januar 2007 / 06:00

Prišel z odhodom

V Mladinskem kulturnem centru v Kranju fotograf Janez Pelko razstavlja cikel fotografij z naslovom "Odhod".