Mladost nove generacije

Test: Ford Fiesta 1.6 TDCi Titanium Individual

S temeljitim rezom s preteklostjo je Fiesta nove generacije povsem drugačna od svoje predhodnice. To dokazuje z mladostno in igrivo podobo avtomobila spodnjega srednjega razreda, ki so mu oblikovalci začinili zunanjost s potezami tako imenovanega kinetičnega oblikovanja. Tudi v petvratni karoserijski obliki ohranja športno držo, ki jo spredaj brani velika reža za zajemanje zraka v motorni prostor in zadaj poudarjen usmernik zraka nad prtljažnimi vrati. Živahne karoserijske barve so uporabljene kot zaključna začimba, ki poudari okus vsega drugega.

Čeprav Fiesta ni med največjimi razrednimi predstavniki in se ne uvršča niti med najmanjše, se zdi prostor v potniški kabini skoraj na ravni za številko večjega avtomobila. Zasluge za takšen občutek ima tudi drzno oblikovana armaturna plošča s posebej izstopajočim srednjim delom, kjer je radijski sprejemnik s številnimi gumbi, tudi za upravljanje priključnega nosilca zvoka ali brezžične povezave s telefonom. Merilniki so pregledni, večina stikal je na dostopnih mestih in volanski obroč takšen, da se dobro prilega rokam. Za nameček si je z individualnim paketom mogoče omisliti še različne barvne kombinacije plastike, s katerimi je mogoče nevtralizirati plastiko z nekoliko cenenim videzom in predvsem z vprašljivim rokom trajanja. Prostornost in udobje sta na solidni ravni, spredaj, čeprav precej nizko, lahko sedijo tudi tisti, ki jih je narava obdarila z več višinskimi centimetri, zadaj, razumljivo, je prostorskega razkošja precej manj, a udobje je še vedno sprejemljivo, medtem ko je prtljažnik že skoraj nad povprečjem. Z 1,6-litrski turbodizelskim štirivaljnikom je Fiesta poskočen avtomobil, pogonski stroj je dovolj prožen, da se zlahka poigrava z dodeljeno težo, a žal pri tem zganja tudi hrup, ki krepko načenja prijetno atmosfero v potniški kabini. Podvozje je eno boljših v razredu glede lege na cesti in vodljivosti, uravnoteženost zmedejo le kratke cestne grbine. Fiesta ima torej precej lastnosti, s katerimi je trd tekmec v spodnjem razredu, zato tudi plezanje na prodajnih lestvicah ne bi smelo biti preveč težavno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,2/ 3,6/ 4,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.900 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / sobota, 17. oktober 2015 / 13:55

Priznanja tudi na Gorenjsko

V letošnji akciji Moja dežela – lepa in gostoljubna je najboljšo oceno med turističnimi kraji dobil Bled, med mestnimi jedri se je najbolj izkazal Kamnik, med bencinskimi servisi Kranj Labore, v splet...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / nedelja, 18. september 2011 / 07:00

V nedeljo Slovenska popevka

Slovensko popevko boste lahko spremljali v nedeljo ob 20. uri na Televiziji Slovenija, prenašal pa jo bo tudi radio. Letos bo njen gostitelj Sašo Hribar, prisluhnili pa boste lahko Bošt...

GG Plus / nedelja, 18. september 2011 / 07:00

Vaš razgled

Gospodarstvo / nedelja, 18. september 2011 / 07:00

Anketa: Ali bi javni upravi znižali plače

Zaposlene v javnem sektorju je precej razburil predlog odbora za lokalno samoupravo o štiriodstotnem znižanju plač. Zaradi pritiska sindikatov se ta ni znašel med letošnjimi interventnimi ukrepi. Kaj...

Nasveti / nedelja, 18. september 2011 / 07:00

Nekoč smrdelo, zdaj diši, diši

Grasse, le nekaj kilometrov oddaljen od Nice in Cannesa, je danes svetovna prestolnica parfumov. V 16. stoletju je bil kraj, kjer so izdelovali rokavice iz najfinejšega telečjega usnja, ki so rom...

GG Plus / nedelja, 18. september 2011 / 07:00

Oče, mati in otrok. Ah ja. (5)

Poslušam ljudi, ko pogovor nanese na družinski zakonik. Ja, dve ženski, to bi še šlo. Ampak dva moška. Lepo vas prosim. Pa vprašam za argument. Ja veš, to je res grdo za videti, dve lezbijki sta...