Mladost nove generacije

Test: Ford Fiesta 1.6 TDCi Titanium Individual

S temeljitim rezom s preteklostjo je Fiesta nove generacije povsem drugačna od svoje predhodnice. To dokazuje z mladostno in igrivo podobo avtomobila spodnjega srednjega razreda, ki so mu oblikovalci začinili zunanjost s potezami tako imenovanega kinetičnega oblikovanja. Tudi v petvratni karoserijski obliki ohranja športno držo, ki jo spredaj brani velika reža za zajemanje zraka v motorni prostor in zadaj poudarjen usmernik zraka nad prtljažnimi vrati. Živahne karoserijske barve so uporabljene kot zaključna začimba, ki poudari okus vsega drugega.

Čeprav Fiesta ni med največjimi razrednimi predstavniki in se ne uvršča niti med najmanjše, se zdi prostor v potniški kabini skoraj na ravni za številko večjega avtomobila. Zasluge za takšen občutek ima tudi drzno oblikovana armaturna plošča s posebej izstopajočim srednjim delom, kjer je radijski sprejemnik s številnimi gumbi, tudi za upravljanje priključnega nosilca zvoka ali brezžične povezave s telefonom. Merilniki so pregledni, večina stikal je na dostopnih mestih in volanski obroč takšen, da se dobro prilega rokam. Za nameček si je z individualnim paketom mogoče omisliti še različne barvne kombinacije plastike, s katerimi je mogoče nevtralizirati plastiko z nekoliko cenenim videzom in predvsem z vprašljivim rokom trajanja. Prostornost in udobje sta na solidni ravni, spredaj, čeprav precej nizko, lahko sedijo tudi tisti, ki jih je narava obdarila z več višinskimi centimetri, zadaj, razumljivo, je prostorskega razkošja precej manj, a udobje je še vedno sprejemljivo, medtem ko je prtljažnik že skoraj nad povprečjem. Z 1,6-litrski turbodizelskim štirivaljnikom je Fiesta poskočen avtomobil, pogonski stroj je dovolj prožen, da se zlahka poigrava z dodeljeno težo, a žal pri tem zganja tudi hrup, ki krepko načenja prijetno atmosfero v potniški kabini. Podvozje je eno boljših v razredu glede lege na cesti in vodljivosti, uravnoteženost zmedejo le kratke cestne grbine. Fiesta ima torej precej lastnosti, s katerimi je trd tekmec v spodnjem razredu, zato tudi plezanje na prodajnih lestvicah ne bi smelo biti preveč težavno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,2/ 3,6/ 4,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.900 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / petek, 5. december 2008 / 07:00

Prvič frustracije

Nietom je uspelo do zadnjega kotička napolniti dvorano kranjskega AKD Izbruha. Oder so pred njimi dodobra ogreli hrvaški Tito´s boys.

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / četrtek, 22. september 2011 / 07:00

Je avstrijski gams vreden več kot slovenski?

V Avstriji mora lovski gost za uplenjenega gamsa s sto točkami odšteti 3865 evrov, v Sloveniji pa le 2020 evrov.

Kronika / četrtek, 22. september 2011 / 07:00

Gorenjci odlični na gasilskem tekmovanju

Ljubljana - Na Rudniku v Ljubljani je minuli konec tedna minil v znamenju velikih gasilskih bitk – v licenčnem tekmovanju Firefighter Combat Challenge oziroma v najtežjih dveh mi...

Kranj / četrtek, 22. september 2011 / 07:00

Potop v piramido

Kranj – Danes ob 21. uri bo v Hiši Layer projekcija dokumentarnega filma z naslovom Potop v piramido. V začetku letošnjega leta so v mestu Visoko v Bosni in Hercegovini od...

GG Plus / četrtek, 22. september 2011 / 07:00

Ušivost je bolezen in ne sramota

Ušivost je nadloga, s katero se vzgojitelji in učitelji srečujete v vrtcih in šolah, kot tudi doma v vlogi že tako prezaposlenih staršev. Je tipičen primer bolezni, ki jo rešujemo - zdravimo v do...

Železniki / četrtek, 22. september 2011 / 07:00

Urejajo trg pri plavžu

Železniki - Dela pri urejanju trga pri plavžu v Železnikih, ki so se začela pred poletjem, gredo h koncu. Gradbeniki delajo tudi ob nedeljah. Trg so tlakovali, naredili nov cestn...