Mladost nove generacije

Test: Ford Fiesta 1.6 TDCi Titanium Individual

S temeljitim rezom s preteklostjo je Fiesta nove generacije povsem drugačna od svoje predhodnice. To dokazuje z mladostno in igrivo podobo avtomobila spodnjega srednjega razreda, ki so mu oblikovalci začinili zunanjost s potezami tako imenovanega kinetičnega oblikovanja. Tudi v petvratni karoserijski obliki ohranja športno držo, ki jo spredaj brani velika reža za zajemanje zraka v motorni prostor in zadaj poudarjen usmernik zraka nad prtljažnimi vrati. Živahne karoserijske barve so uporabljene kot zaključna začimba, ki poudari okus vsega drugega.

Čeprav Fiesta ni med največjimi razrednimi predstavniki in se ne uvršča niti med najmanjše, se zdi prostor v potniški kabini skoraj na ravni za številko večjega avtomobila. Zasluge za takšen občutek ima tudi drzno oblikovana armaturna plošča s posebej izstopajočim srednjim delom, kjer je radijski sprejemnik s številnimi gumbi, tudi za upravljanje priključnega nosilca zvoka ali brezžične povezave s telefonom. Merilniki so pregledni, večina stikal je na dostopnih mestih in volanski obroč takšen, da se dobro prilega rokam. Za nameček si je z individualnim paketom mogoče omisliti še različne barvne kombinacije plastike, s katerimi je mogoče nevtralizirati plastiko z nekoliko cenenim videzom in predvsem z vprašljivim rokom trajanja. Prostornost in udobje sta na solidni ravni, spredaj, čeprav precej nizko, lahko sedijo tudi tisti, ki jih je narava obdarila z več višinskimi centimetri, zadaj, razumljivo, je prostorskega razkošja precej manj, a udobje je še vedno sprejemljivo, medtem ko je prtljažnik že skoraj nad povprečjem. Z 1,6-litrski turbodizelskim štirivaljnikom je Fiesta poskočen avtomobil, pogonski stroj je dovolj prožen, da se zlahka poigrava z dodeljeno težo, a žal pri tem zganja tudi hrup, ki krepko načenja prijetno atmosfero v potniški kabini. Podvozje je eno boljših v razredu glede lege na cesti in vodljivosti, uravnoteženost zmedejo le kratke cestne grbine. Fiesta ima torej precej lastnosti, s katerimi je trd tekmec v spodnjem razredu, zato tudi plezanje na prodajnih lestvicah ne bi smelo biti preveč težavno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,2/ 3,6/ 4,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.900 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranj / četrtek, 15. september 2016 / 12:02

Prebivalci Golnika pogrešajo pločnike

V anketi je sodelovalo 84 prebivalcev Golnika. Vprašane smo prosili za mnenje o tem, ali so dane možnosti na področju turizma in gostinstva v njihovem kraju dovolj izkoriščene. V nadaljevanju nas j...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / petek, 30. marec 2018 / 19:46

Pomlad na Gorenjskem glasu

Tudi letos smo z bralci Gorenjskega glasa pripravili pomladno-velikonočno razstavo, ki si jo v prostorih Gorenjskega glasa lahko ogledate vse do šestega aprila.

Gospodarstvo / petek, 30. marec 2018 / 19:44

Gorenjska banka dvignila dobiček

Vodenje Gorenjske banke prevzema sedanji predsednik nadzornega sveta David Benedek.

Kronika / petek, 30. marec 2018 / 18:50

Tožnikov ne bodo zaslišali

Ljubljansko okrožno sodišče bo predvidoma v mesecu dni izdalo sodbo glede odškodnine, ki jo Marko Bogataj in Janez Tičar zaradi porušitve gostišča na Povodju zahtevata od države in Darsa.

Kronika / petek, 30. marec 2018 / 18:50

Čez dvesto po avtocesti

Kranj – Gorenjski prometni policisti so včeraj na spodnjem delu gorenjske avtoceste več ur merili hitrost vozil, ki so peljali proti Ljubljani. Skupno so izmerili hitrost vožnje približno 4700 vozi...

Gospodarstvo / petek, 30. marec 2018 / 17:25

V SIJ Acroni odprli vrata

Dneva odprtih vrat v SIJ Acroni se je udeležilo kar okrog 230 obiskovalcev, ki so si lahko ogledali Vročo in Hladno valjarno in se prepričali, da je industrija danes povsem drugačna od industrije v pr...