Mladost nove generacije

Test: Ford Fiesta 1.6 TDCi Titanium Individual

S temeljitim rezom s preteklostjo je Fiesta nove generacije povsem drugačna od svoje predhodnice. To dokazuje z mladostno in igrivo podobo avtomobila spodnjega srednjega razreda, ki so mu oblikovalci začinili zunanjost s potezami tako imenovanega kinetičnega oblikovanja. Tudi v petvratni karoserijski obliki ohranja športno držo, ki jo spredaj brani velika reža za zajemanje zraka v motorni prostor in zadaj poudarjen usmernik zraka nad prtljažnimi vrati. Živahne karoserijske barve so uporabljene kot zaključna začimba, ki poudari okus vsega drugega.

Čeprav Fiesta ni med največjimi razrednimi predstavniki in se ne uvršča niti med najmanjše, se zdi prostor v potniški kabini skoraj na ravni za številko večjega avtomobila. Zasluge za takšen občutek ima tudi drzno oblikovana armaturna plošča s posebej izstopajočim srednjim delom, kjer je radijski sprejemnik s številnimi gumbi, tudi za upravljanje priključnega nosilca zvoka ali brezžične povezave s telefonom. Merilniki so pregledni, večina stikal je na dostopnih mestih in volanski obroč takšen, da se dobro prilega rokam. Za nameček si je z individualnim paketom mogoče omisliti še različne barvne kombinacije plastike, s katerimi je mogoče nevtralizirati plastiko z nekoliko cenenim videzom in predvsem z vprašljivim rokom trajanja. Prostornost in udobje sta na solidni ravni, spredaj, čeprav precej nizko, lahko sedijo tudi tisti, ki jih je narava obdarila z več višinskimi centimetri, zadaj, razumljivo, je prostorskega razkošja precej manj, a udobje je še vedno sprejemljivo, medtem ko je prtljažnik že skoraj nad povprečjem. Z 1,6-litrski turbodizelskim štirivaljnikom je Fiesta poskočen avtomobil, pogonski stroj je dovolj prožen, da se zlahka poigrava z dodeljeno težo, a žal pri tem zganja tudi hrup, ki krepko načenja prijetno atmosfero v potniški kabini. Podvozje je eno boljših v razredu glede lege na cesti in vodljivosti, uravnoteženost zmedejo le kratke cestne grbine. Fiesta ima torej precej lastnosti, s katerimi je trd tekmec v spodnjem razredu, zato tudi plezanje na prodajnih lestvicah ne bi smelo biti preveč težavno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,2/ 3,6/ 4,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.900 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / sobota, 21. november 2009 / 07:00

Postopači v bazenu

Ljubljansko-kranjski blues rock band Mestni postopači bo danes z žurom navdihoval v Izbruhovem kulturnem bazenu.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / torek, 9. februar 2016 / 14:35

Jutri bo začetek posta

V starih časih je bilo med postom marsikaj prepovedano, od uživanja mesa do vasovanja in veseljačenja. Razigranost se je morala umakniti resni spokornosti.

Gorenjska / torek, 9. februar 2016 / 14:28

Ponorčevali so se tudi iz politikov

V soboto in nedeljo so bile na Gorenjskem številne pustne prireditve, na katerih so se maškare ponorčevale tudi iz politikov, gospodarstvenikov, občinskih mož ... Šenčur je obiskala tudi nemška kancle...

Gospodarstvo / torek, 9. februar 2016 / 13:56

Odstopil predsednik uprave NLB Janko Medja

Kranj – Janko Medja, po rodu Kranjčan, ki živi na Posavcu, je v petek nepreklicno odstopil kot predsednik uprave Nove Ljubljanske banke (NLB). Nadzornemu svetu je predlagal sporazumno razrešitev s...

Zanimivosti / torek, 9. februar 2016 / 13:56

Kurenti vedno navdušijo

Skoraj pomladno sončno vreme je v soboto dopoldne na pustni karneval v stari Kranj zvabilo blizu pet tisoč obiskovalcev. Nekateri so prišli oblečeni v maškare, drugi so maškare zgolj občud...

Gorenjska / torek, 9. februar 2016 / 12:57

V šolah načeloma dovolj prostora

Osnovno šolo v gorenjski regiji končuje 1828 učencev, kar je 77 manj kot lani. V gorenjskih srednjih šolah bo prihodnjim dijakom na voljo 2192 razpisanih mest, 52 manj kot lani.