Mladost nove generacije

Test: Ford Fiesta 1.6 TDCi Titanium Individual

S temeljitim rezom s preteklostjo je Fiesta nove generacije povsem drugačna od svoje predhodnice. To dokazuje z mladostno in igrivo podobo avtomobila spodnjega srednjega razreda, ki so mu oblikovalci začinili zunanjost s potezami tako imenovanega kinetičnega oblikovanja. Tudi v petvratni karoserijski obliki ohranja športno držo, ki jo spredaj brani velika reža za zajemanje zraka v motorni prostor in zadaj poudarjen usmernik zraka nad prtljažnimi vrati. Živahne karoserijske barve so uporabljene kot zaključna začimba, ki poudari okus vsega drugega.

Čeprav Fiesta ni med največjimi razrednimi predstavniki in se ne uvršča niti med najmanjše, se zdi prostor v potniški kabini skoraj na ravni za številko večjega avtomobila. Zasluge za takšen občutek ima tudi drzno oblikovana armaturna plošča s posebej izstopajočim srednjim delom, kjer je radijski sprejemnik s številnimi gumbi, tudi za upravljanje priključnega nosilca zvoka ali brezžične povezave s telefonom. Merilniki so pregledni, večina stikal je na dostopnih mestih in volanski obroč takšen, da se dobro prilega rokam. Za nameček si je z individualnim paketom mogoče omisliti še različne barvne kombinacije plastike, s katerimi je mogoče nevtralizirati plastiko z nekoliko cenenim videzom in predvsem z vprašljivim rokom trajanja. Prostornost in udobje sta na solidni ravni, spredaj, čeprav precej nizko, lahko sedijo tudi tisti, ki jih je narava obdarila z več višinskimi centimetri, zadaj, razumljivo, je prostorskega razkošja precej manj, a udobje je še vedno sprejemljivo, medtem ko je prtljažnik že skoraj nad povprečjem. Z 1,6-litrski turbodizelskim štirivaljnikom je Fiesta poskočen avtomobil, pogonski stroj je dovolj prožen, da se zlahka poigrava z dodeljeno težo, a žal pri tem zganja tudi hrup, ki krepko načenja prijetno atmosfero v potniški kabini. Podvozje je eno boljših v razredu glede lege na cesti in vodljivosti, uravnoteženost zmedejo le kratke cestne grbine. Fiesta ima torej precej lastnosti, s katerimi je trd tekmec v spodnjem razredu, zato tudi plezanje na prodajnih lestvicah ne bi smelo biti preveč težavno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,2/ 3,6/ 4,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.900 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Razvedrilo / ponedeljek, 3. julij 2017 / 15:50

Jamska kura

Na zadnjem Jamatlonu je naziv jamska kura za najbolj simpatično udeleženko prejela Tina Breznik (na fotografiji) iz Stahovice, ki se je preizkušnje udeležila z ekipo Vsemogočni krampi.

Objavljeno na isti dan


Medvode / četrtek, 12. september 2019 / 22:22

Posebni priznanji Bališevi in Žitniku

Medvode – Turistična zveza Medvode je triindvajseto leto zapored organizirala akcijo Moja dežela, lepa in gostoljubna. Na zaključni prireditvi so priznanja podelili v različnih kategorijah. V kateg...

Zanimivosti / četrtek, 12. september 2019 / 22:21

Zdravje iščejo v ledeni vodi

Jezero v Javorniškem Rovtu ima le šest stopinj Celzija, skupina pristašev metode Wim Hof pa je v njem našla ledeni izziv. Prepričani so, da je kopanje v ledeni vodi v kombinaciji z zavestnim dihanjem...

Zanimivosti / četrtek, 12. september 2019 / 22:19

S starimi vozili po stari cesti

Mednarodni gorski preizkus starodobnikov – 23. Hrastov memorial je kljub deževnemu vremenu v Podljubelj privabil šestdeset motoristov na starodobnih motociklih in mopedih.

Razvedrilo / četrtek, 12. september 2019 / 22:15

Andreju Šifrerju Prešernova plaketa

Župan Mestne občine Kranj Matjaž Rakovec je na petkovem koncertu 40 let norosti v Letnem gledališču Khislstein Andreju Šifrerju podelil Prešernovo plaketo za neprecenljiv doprinos v medkulturnem in...

Rekreacija / četrtek, 12. september 2019 / 22:13

Bojan Čare – kolesar s ciljem

Ko sva se pogovarjala, je slavil polovico svojega življenja. »Ravno polovico življenja je namreč preteklo, odkar sem se ponovno rodil,« mi je pravil. »Ko sem bil star 32 let in pol, me je prizadela...