Mladost nove generacije

Test: Ford Fiesta 1.6 TDCi Titanium Individual

S temeljitim rezom s preteklostjo je Fiesta nove generacije povsem drugačna od svoje predhodnice. To dokazuje z mladostno in igrivo podobo avtomobila spodnjega srednjega razreda, ki so mu oblikovalci začinili zunanjost s potezami tako imenovanega kinetičnega oblikovanja. Tudi v petvratni karoserijski obliki ohranja športno držo, ki jo spredaj brani velika reža za zajemanje zraka v motorni prostor in zadaj poudarjen usmernik zraka nad prtljažnimi vrati. Živahne karoserijske barve so uporabljene kot zaključna začimba, ki poudari okus vsega drugega.

Čeprav Fiesta ni med največjimi razrednimi predstavniki in se ne uvršča niti med najmanjše, se zdi prostor v potniški kabini skoraj na ravni za številko večjega avtomobila. Zasluge za takšen občutek ima tudi drzno oblikovana armaturna plošča s posebej izstopajočim srednjim delom, kjer je radijski sprejemnik s številnimi gumbi, tudi za upravljanje priključnega nosilca zvoka ali brezžične povezave s telefonom. Merilniki so pregledni, večina stikal je na dostopnih mestih in volanski obroč takšen, da se dobro prilega rokam. Za nameček si je z individualnim paketom mogoče omisliti še različne barvne kombinacije plastike, s katerimi je mogoče nevtralizirati plastiko z nekoliko cenenim videzom in predvsem z vprašljivim rokom trajanja. Prostornost in udobje sta na solidni ravni, spredaj, čeprav precej nizko, lahko sedijo tudi tisti, ki jih je narava obdarila z več višinskimi centimetri, zadaj, razumljivo, je prostorskega razkošja precej manj, a udobje je še vedno sprejemljivo, medtem ko je prtljažnik že skoraj nad povprečjem. Z 1,6-litrski turbodizelskim štirivaljnikom je Fiesta poskočen avtomobil, pogonski stroj je dovolj prožen, da se zlahka poigrava z dodeljeno težo, a žal pri tem zganja tudi hrup, ki krepko načenja prijetno atmosfero v potniški kabini. Podvozje je eno boljših v razredu glede lege na cesti in vodljivosti, uravnoteženost zmedejo le kratke cestne grbine. Fiesta ima torej precej lastnosti, s katerimi je trd tekmec v spodnjem razredu, zato tudi plezanje na prodajnih lestvicah ne bi smelo biti preveč težavno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,2/ 3,6/ 4,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.900 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / torek, 14. november 2006 / 06:00

Dve zmagi za naše prvake

Jesenice - Konec tedna je bil še kako uspešen za hokejiste Acronija Jesenic, ki so v avstrijski ligi EBEL dvakrat zmagali. Najprej so na domačem ledu v Podmežakli s 7 :...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / četrtek, 23. avgust 2012 / 07:00

Praznik pri krvavški kapelici

V kapeli Marije Snežne, ki na Krvavcu stoji že triinosemdeset let, so minulo nedeljo pripravili tradicionalno žegnanjsko mašo.

Humor / četrtek, 23. avgust 2012 / 07:00

Akcija osmih pic

Od semnja sivke in mesteca Valensole, latinska izraza »vallis« in »solis« nam njegovo ime razložita kot dolino sonca, smo se poslovili, ker je začelo rahlo rositi. Zapremo strehe naših spačkov in...

Nasveti / četrtek, 23. avgust 2012 / 07:00

Z ožepom v žep

Ožep je tako silno lepo dišeča rastlinica, da bi jo človek dal kar v žep, če jo sreča na kakšni okrasni gredici ali zeliščnem vrtu. No, ne ravno v žep, odnesel bi jo s sabo in vonjal in vonjal in vonj...

Zanimivosti / četrtek, 23. avgust 2012 / 07:00

Vrtičkarstvo - prijetno s koristnim

Obdelovanje zelenjavnih gredic predstavlja za večino Gorenjcev vir dragocene, v trgovinah predrage zelenjave, zlasti za stanovalce utesnjenih urbanih blokovskih naselij pa vrtičkarstvo pomeni predvsem...

Gorenjska / četrtek, 23. avgust 2012 / 07:00

Anketa: Najbolj pogrešajo cesto

Davča ni le po površini največja slovenska vas, temveč je tudi slikovita vas s prijaznimi prebivalci, ki imajo radi naravo. Zato smo jih vprašali, kaj trenutno najbolj pogrešajo in zaradi česa radi ži...