Mladost nove generacije

Test: Ford Fiesta 1.6 TDCi Titanium Individual

S temeljitim rezom s preteklostjo je Fiesta nove generacije povsem drugačna od svoje predhodnice. To dokazuje z mladostno in igrivo podobo avtomobila spodnjega srednjega razreda, ki so mu oblikovalci začinili zunanjost s potezami tako imenovanega kinetičnega oblikovanja. Tudi v petvratni karoserijski obliki ohranja športno držo, ki jo spredaj brani velika reža za zajemanje zraka v motorni prostor in zadaj poudarjen usmernik zraka nad prtljažnimi vrati. Živahne karoserijske barve so uporabljene kot zaključna začimba, ki poudari okus vsega drugega.

Čeprav Fiesta ni med največjimi razrednimi predstavniki in se ne uvršča niti med najmanjše, se zdi prostor v potniški kabini skoraj na ravni za številko večjega avtomobila. Zasluge za takšen občutek ima tudi drzno oblikovana armaturna plošča s posebej izstopajočim srednjim delom, kjer je radijski sprejemnik s številnimi gumbi, tudi za upravljanje priključnega nosilca zvoka ali brezžične povezave s telefonom. Merilniki so pregledni, večina stikal je na dostopnih mestih in volanski obroč takšen, da se dobro prilega rokam. Za nameček si je z individualnim paketom mogoče omisliti še različne barvne kombinacije plastike, s katerimi je mogoče nevtralizirati plastiko z nekoliko cenenim videzom in predvsem z vprašljivim rokom trajanja. Prostornost in udobje sta na solidni ravni, spredaj, čeprav precej nizko, lahko sedijo tudi tisti, ki jih je narava obdarila z več višinskimi centimetri, zadaj, razumljivo, je prostorskega razkošja precej manj, a udobje je še vedno sprejemljivo, medtem ko je prtljažnik že skoraj nad povprečjem. Z 1,6-litrski turbodizelskim štirivaljnikom je Fiesta poskočen avtomobil, pogonski stroj je dovolj prožen, da se zlahka poigrava z dodeljeno težo, a žal pri tem zganja tudi hrup, ki krepko načenja prijetno atmosfero v potniški kabini. Podvozje je eno boljših v razredu glede lege na cesti in vodljivosti, uravnoteženost zmedejo le kratke cestne grbine. Fiesta ima torej precej lastnosti, s katerimi je trd tekmec v spodnjem razredu, zato tudi plezanje na prodajnih lestvicah ne bi smelo biti preveč težavno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,2/ 3,6/ 4,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.900 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / ponedeljek, 13. julij 2015 / 11:28

Do jeseni zakon o odpisu dolgov

Vlada je na dopisni seji določila besedilo predloga zakona o pogojih za izvedbo ukrepa odpusta dolgov.

Objavljeno na isti dan


Kronika / četrtek, 2. oktober 2014 / 13:25

Krivdo za požige zanika

Na kranjskem okrožnem sodišču so v ponedeljek opravili predobravnavni narok zoper 22-letnega Leščana Nejca Marklja, obtoženega dveh požigov in treh poškodovanj tujih stvari.

Razvedrilo / četrtek, 2. oktober 2014 / 13:08

Gorazdova slaščičarna

Gorazd Potočnik, nekoč Kranjčan, danes živi v Dragočajni, v jutranjih urah deluje podobno kot raztreseni slikar. Dokler ne dobi prve kave, še ne ve, ali bo dan v nadaljevanju sončen ali rahlo meglen.

Mularija / četrtek, 2. oktober 2014 / 13:01

Navdih čopiča ...

V Domu krajanov v Lomu pod Storžičem je potekala 22. otroška likovna kolonija. Mlade udeležence sta pritegnila druščina in vedoželjnost na likovnem področju.

Rekreacija / četrtek, 2. oktober 2014 / 13:00

Atlet, ne body builder

V kranjskem centru funkcionalnih vadb X-gym so imeli teden odprtih vrat. Znanje iz vadb udeleženci koristno prenesejo v vsakdanje življenje, v vsakdanja opravila.

Zanimivosti / četrtek, 2. oktober 2014 / 12:34

Hamburški moški (1. del)

Redki so, ki se odločijo, da bodo namesto za London, Istanbul, Pariz ali Barcelono kupili letalsko karto za Hamburg. Tokrat smo se našle svetlolaska, črnolaska in rdečelaska ter naredile točno to....