Mladost nove generacije

Test: Ford Fiesta 1.6 TDCi Titanium Individual

S temeljitim rezom s preteklostjo je Fiesta nove generacije povsem drugačna od svoje predhodnice. To dokazuje z mladostno in igrivo podobo avtomobila spodnjega srednjega razreda, ki so mu oblikovalci začinili zunanjost s potezami tako imenovanega kinetičnega oblikovanja. Tudi v petvratni karoserijski obliki ohranja športno držo, ki jo spredaj brani velika reža za zajemanje zraka v motorni prostor in zadaj poudarjen usmernik zraka nad prtljažnimi vrati. Živahne karoserijske barve so uporabljene kot zaključna začimba, ki poudari okus vsega drugega.

Čeprav Fiesta ni med največjimi razrednimi predstavniki in se ne uvršča niti med najmanjše, se zdi prostor v potniški kabini skoraj na ravni za številko večjega avtomobila. Zasluge za takšen občutek ima tudi drzno oblikovana armaturna plošča s posebej izstopajočim srednjim delom, kjer je radijski sprejemnik s številnimi gumbi, tudi za upravljanje priključnega nosilca zvoka ali brezžične povezave s telefonom. Merilniki so pregledni, večina stikal je na dostopnih mestih in volanski obroč takšen, da se dobro prilega rokam. Za nameček si je z individualnim paketom mogoče omisliti še različne barvne kombinacije plastike, s katerimi je mogoče nevtralizirati plastiko z nekoliko cenenim videzom in predvsem z vprašljivim rokom trajanja. Prostornost in udobje sta na solidni ravni, spredaj, čeprav precej nizko, lahko sedijo tudi tisti, ki jih je narava obdarila z več višinskimi centimetri, zadaj, razumljivo, je prostorskega razkošja precej manj, a udobje je še vedno sprejemljivo, medtem ko je prtljažnik že skoraj nad povprečjem. Z 1,6-litrski turbodizelskim štirivaljnikom je Fiesta poskočen avtomobil, pogonski stroj je dovolj prožen, da se zlahka poigrava z dodeljeno težo, a žal pri tem zganja tudi hrup, ki krepko načenja prijetno atmosfero v potniški kabini. Podvozje je eno boljših v razredu glede lege na cesti in vodljivosti, uravnoteženost zmedejo le kratke cestne grbine. Fiesta ima torej precej lastnosti, s katerimi je trd tekmec v spodnjem razredu, zato tudi plezanje na prodajnih lestvicah ne bi smelo biti preveč težavno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1560 ccm

Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,2/ 3,6/ 4,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.900 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / četrtek, 3. december 2009 / 07:00

Staranje naj ne bo presenečenje

Za svoje staranje morajo poskrbeti tako ljudje sami kot družba, v kateri živijo.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 16. avgust 2010 / 07:00

Morskega psa nismo srečali

Vso soboto sem se veselila kopanja - če le voda nekje med Izolo in Portorožem ne bo preveč umazana, pa naj bi mi na koncu to preprečil morski pes. Tako so mi razložili novinarski kolegi, vendar nisem...

Prosti čas / ponedeljek, 16. avgust 2010 / 07:00

Povej, kaj sanjaš

»Bila sem zunaj pred domačo hišo, ponoči in se zagledala v nebo polno zvezd. Zagledala sem pet medvedkov, ki so se držali za roke, bili so sestavljeni iz zvezd. Prišla sta še moj brat in oče,...

GG Plus / ponedeljek, 16. avgust 2010 / 07:00

Vaš razgled

GG Plus / ponedeljek, 16. avgust 2010 / 07:00

Šepetalnica za veter (8)

Kdo bi vedel, kolikokrat je Vasilija in Fedorja uspavalo ali prebujalo ropotanje koles, sopenje lokomotive, ki je divjala po natančno začrtanih poteh, čeprav sta redkokdaj vedela, kam...

GG Plus / ponedeljek, 16. avgust 2010 / 07:00

Kronika tedna

S sekiro nad ženo in hčerko Na sodišču v Murski Soboti je na zatožno klop sedel 66-letni Štefan Žalik iz Velike Polane, ki ga tožilstvo obtožuje poskusa umora 64-letne...