Četrtinski minus v prvi polovici
Skoraj pri vseh avtomobilskih znamkah čutijo posledice krize.
Po statističnih podatkih avtomobilskih uvoznikov je bilo v letošnjem prvem polletju na slovenskem trgu prodanih 29.446 novih avtomobilov ali približno četrtino manj kot v primerljivem lanskem obdobju. Najslabše je bilo aprila, ko je bila v primerjavi z enakim lanskim mesecem prodaja nižja za kar 37 odstotkov, medtem ko statistika v juniju beleži nekaj manjši padec kot na povprečni polletni ravni. Slabši prodajni rezultati so prevladovali pri večini avtomobilskih znamk, začenši s prvouvrščenim Renaultom, kjer je bil prodajni kolač natanko četrtino manjši. Še slabše je šlo na drugem mestu Volkswagnu, kjer upad prodaje znaša 33 odstotkov in na tretjem Oplu, kjer minus znaša 37 odstotkov, nato so vse do osmega mesta v rdečem poslovali še Citroën, Peugeot, Fiat in Ford. Na osmem mestu je južnokorejska Kia, ki ima predvsem s svojim paradnim konjem Cee'dom zgodovinsko dobre rezultate (+58 odstotkov v primerjavi z lansko prvo polovico, od redkih pozitivnih pa je treba omeniti še Dacio, ki je z 62 odstotkov boljšim izkupičkom pravzaprav zmagovalka kriznih razmer. Med najbolje prodajanimi avtomobili je prestol ohranil Renault Clio, ki mu na drugem mestu sledi Fiat Punto, in na tretjem Kia Cee'd, v deseterici pa so še Renault Megane, Volkswagen Golf, Peugeot 207, Opel Corsa, Opel Astra, Škoda Fabia in Ford Fiesta. Kako se bo prodaja novih avtomobilov razvijala v prihodnjih mesecih, je težko napovedovati, poznavalci pa napovedujejo, da se bo številka ob koncu leta vrtela okoli 50 tisoč.