Majhen in ukročeno divji

Test: Renault Twingo RS

Francoski Renault ima za seboj že kar precej kilometraže s športnimi izvedbami serijskih avtomobilov. Twingo RS, najmanjši v športni staji oddelka Renault Sport, se opazno razlikuje od običajnih različic malčka, ki nastaja v deželi cvička. To pomeni izbuljene blatnike, večja kolesa, zračni stabilizator na zadku in, komur se zahoče, tudi posebne dekorativne nalepke. In zato se marsikdo ozre za »sfriziranim« avtomobilčkom, ki lahko mimogrede pokaže izpušno cev tudi kakšnemu bolj prepričljivemu štirikolesnemu športniku. V notranjosti ima Twingo RS drugačen volanski obroč in stopalke, sedeži so obšiti s posebnim oranžnim sukancem, v kabini pa je še nekaj drugih »začimb«, ki poskrbijo za pravo športno vzdušje.

Za primerno športno razpoloženje pod motornim pokrovom skrbi 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki brez turbinskega polnilnika razvije dovolj prepričljivih 89 kilovatov (133 KM) pri 6750 vrtljajih, največji navor 160 Nm pa doseže pri 4400 vrtljajih v minuti. V spodnjem območju vrtljajev je za prvinski užitek motor nekoliko preveč zadržan, potem pa pokaže svojo pravo športno plat ob ušesu prijetno gromkem zvoku, ki je posledica posebej prirejenega izpušnega sistema. Twingo RS doseže najvišjo hitrost 201 kilometer na uro, z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro pa rabi 8,7 sekunde. Številke so dovolj zgovorne same po sebi, ampak vozniki z nekaj več adrenalina v krvi se ne morejo znebiti želje, da bi motorju pomagal turbinski polnilnik.

Tudi podvozje bi lahko preneslo še kaj več, vendar je že zaradi varnosti prav, da se novomeški športnik s kolesi dobro drži ceste. Če je dodan še športni paket, so njegovi odzivi na grbine še ostrejši, kar seveda ni v prid udobju, vendar so voznikove skrbi, da bi se zgodilo kaj nepredvidenega, še manjše. Nenazadnje se zna ta Twingo obnašati tudi kot povsem običajen majhen mestni avtomobil za vsakdanje in nič dirkaško navdahnjene vožnje. In enkrat za spremembo štirikolesni šport ni pretirano cenovno zasoljen.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 98 kW/133 KM

Najvišja hitrost: 201 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,1/ 5,1/ 7,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 13.400 EUR

Uvoznik: Summit Motors Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Škofja Loka / nedelja, 30. junij 2013 / 08:24

Dobimo se ob pol desetih

Škofja Loka - Šolarji iz Škofje Loke se lahko letos vključijo v počitniški program Dobimo se ob pol desetih, ki ga škofjeloško društvo prijateljev mladine že več let pripravlja v sodelovan...

Objavljeno na isti dan


Kranj / sobota, 7. julij 2007 / 07:00

Enotna in močna Gorenjska

Klub gorenjskih poslancev je za enotno in močno Gorenjsko, motijo le novice o možnostih ustanavljanja manjših pokrajin.

Slovenija / sobota, 7. julij 2007 / 07:00

Slovesno za ameriški praznik

Ameriški veleposlanik v Ljubljani je v torek priredil sprejem v počastitev 231. obletnice sprejema deklaracije o neodvisnosti.

Slovenija / sobota, 7. julij 2007 / 07:00

Državni svetniki za manj pokrajin

Ljubljana - Pred prvo obravnavo svežnja pokrajinske zakonodaje v državnem zboru je v sredo predloge zakonov o pokrajinah, o volitvah v pokrajinah in o financiranju pokrajin obrav...

Slovenija / sobota, 7. julij 2007 / 07:00

Ponoven razpis za Radovljico in Škofjo Loko

Ljubljana - Načelnicam in načelnikom upravnih enot, ki so bili na ta položaj imenovani 28. junija 2003, je konec junija potekel štiriletni mandat. Minister za javno upravo Gregor...

Bohinj / sobota, 7. julij 2007 / 07:00

Vučko in Rozman za ureditev poti

Bohinj - Svetnika Liberalne demokracije Slovenije v občinskem svetu Bohinj Dušan Vučko in Janez Rozman sta predlagala, da se v razvojni načrt občine do leta...