Majhen in ukročeno divji

Test: Renault Twingo RS

Francoski Renault ima za seboj že kar precej kilometraže s športnimi izvedbami serijskih avtomobilov. Twingo RS, najmanjši v športni staji oddelka Renault Sport, se opazno razlikuje od običajnih različic malčka, ki nastaja v deželi cvička. To pomeni izbuljene blatnike, večja kolesa, zračni stabilizator na zadku in, komur se zahoče, tudi posebne dekorativne nalepke. In zato se marsikdo ozre za »sfriziranim« avtomobilčkom, ki lahko mimogrede pokaže izpušno cev tudi kakšnemu bolj prepričljivemu štirikolesnemu športniku. V notranjosti ima Twingo RS drugačen volanski obroč in stopalke, sedeži so obšiti s posebnim oranžnim sukancem, v kabini pa je še nekaj drugih »začimb«, ki poskrbijo za pravo športno vzdušje.

Za primerno športno razpoloženje pod motornim pokrovom skrbi 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki brez turbinskega polnilnika razvije dovolj prepričljivih 89 kilovatov (133 KM) pri 6750 vrtljajih, največji navor 160 Nm pa doseže pri 4400 vrtljajih v minuti. V spodnjem območju vrtljajev je za prvinski užitek motor nekoliko preveč zadržan, potem pa pokaže svojo pravo športno plat ob ušesu prijetno gromkem zvoku, ki je posledica posebej prirejenega izpušnega sistema. Twingo RS doseže najvišjo hitrost 201 kilometer na uro, z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro pa rabi 8,7 sekunde. Številke so dovolj zgovorne same po sebi, ampak vozniki z nekaj več adrenalina v krvi se ne morejo znebiti želje, da bi motorju pomagal turbinski polnilnik.

Tudi podvozje bi lahko preneslo še kaj več, vendar je že zaradi varnosti prav, da se novomeški športnik s kolesi dobro drži ceste. Če je dodan še športni paket, so njegovi odzivi na grbine še ostrejši, kar seveda ni v prid udobju, vendar so voznikove skrbi, da bi se zgodilo kaj nepredvidenega, še manjše. Nenazadnje se zna ta Twingo obnašati tudi kot povsem običajen majhen mestni avtomobil za vsakdanje in nič dirkaško navdahnjene vožnje. In enkrat za spremembo štirikolesni šport ni pretirano cenovno zasoljen.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 98 kW/133 KM

Najvišja hitrost: 201 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,1/ 5,1/ 7,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 13.400 EUR

Uvoznik: Summit Motors Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / sobota, 29. oktober 2022 / 09:05

(Pre)polni avtobusi ne ustavljajo

Tako pravijo tisti, ki so na vožnjo iz Lesc proti Kranju čakali zaman, saj se je avtobus preprosto peljal mimo postaje, na kateri so ga čakali.

Objavljeno na isti dan


Kronika / torek, 5. januar 2010 / 07:00

Grdo padel zunaj smučišča

Stari vrh - V nedeljo se je med nočno smuko na Starem vrhu nad Škofjo Loko hudo ponesrečil dvajsetletnik iz Zadrage. V zgornjem delu smučišča je zapeljal zunaj urejenega smučišča...

Zanimivosti / torek, 5. januar 2010 / 07:00

Z Avseniki v novo leto

Na tradicionalnem novoletnem koncertu na Bledu so simfoniki RTV Ljubljana z ansamblom Gregorji igrali Avsenikovo glasbo.

Žiri / torek, 5. januar 2010 / 07:00

Cesta Marof-Žiri zaprta

Žiri - Odsek regionalne ceste Marof–Žiri, na katerega se je 26. decembra lani sprožil velik zemeljski plaz, ostaja še naprej zaprt za ves promet. Po ocenah geologov je na cesto z...

Prosti čas / torek, 5. januar 2010 / 07:00

Mambo Kings ogrevali prvi

Za praznično vzdušje v decembru so v sodelovanju z občino Jesenice poskrbeli tudi v jeseniškem Cafe - teatru.

Kronika / torek, 5. januar 2010 / 07:00

Dvajsetletni smučar podlegel hudim ranam

Kranj - Dvajsetletni smučar iz Zadrage, ki je v nedeljo grdo padel na smučišču Stari vrh, je včeraj v Kliničnem centru v Ljubljani podlegel ranam, so sporočili z Operativno komun...