Majhen in ukročeno divji

Test: Renault Twingo RS

Francoski Renault ima za seboj že kar precej kilometraže s športnimi izvedbami serijskih avtomobilov. Twingo RS, najmanjši v športni staji oddelka Renault Sport, se opazno razlikuje od običajnih različic malčka, ki nastaja v deželi cvička. To pomeni izbuljene blatnike, večja kolesa, zračni stabilizator na zadku in, komur se zahoče, tudi posebne dekorativne nalepke. In zato se marsikdo ozre za »sfriziranim« avtomobilčkom, ki lahko mimogrede pokaže izpušno cev tudi kakšnemu bolj prepričljivemu štirikolesnemu športniku. V notranjosti ima Twingo RS drugačen volanski obroč in stopalke, sedeži so obšiti s posebnim oranžnim sukancem, v kabini pa je še nekaj drugih »začimb«, ki poskrbijo za pravo športno vzdušje.

Za primerno športno razpoloženje pod motornim pokrovom skrbi 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki brez turbinskega polnilnika razvije dovolj prepričljivih 89 kilovatov (133 KM) pri 6750 vrtljajih, največji navor 160 Nm pa doseže pri 4400 vrtljajih v minuti. V spodnjem območju vrtljajev je za prvinski užitek motor nekoliko preveč zadržan, potem pa pokaže svojo pravo športno plat ob ušesu prijetno gromkem zvoku, ki je posledica posebej prirejenega izpušnega sistema. Twingo RS doseže najvišjo hitrost 201 kilometer na uro, z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro pa rabi 8,7 sekunde. Številke so dovolj zgovorne same po sebi, ampak vozniki z nekaj več adrenalina v krvi se ne morejo znebiti želje, da bi motorju pomagal turbinski polnilnik.

Tudi podvozje bi lahko preneslo še kaj več, vendar je že zaradi varnosti prav, da se novomeški športnik s kolesi dobro drži ceste. Če je dodan še športni paket, so njegovi odzivi na grbine še ostrejši, kar seveda ni v prid udobju, vendar so voznikove skrbi, da bi se zgodilo kaj nepredvidenega, še manjše. Nenazadnje se zna ta Twingo obnašati tudi kot povsem običajen majhen mestni avtomobil za vsakdanje in nič dirkaško navdahnjene vožnje. In enkrat za spremembo štirikolesni šport ni pretirano cenovno zasoljen.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 98 kW/133 KM

Najvišja hitrost: 201 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 9,1/ 5,1/ 7,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 13.400 EUR

Uvoznik: Summit Motors Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / petek, 25. december 2009 / 07:00

Prednovoletni Subart party

V soboto bo večer v klubu U Bahn v Kranju pri Piano baru obarvan v reggae, dub in drum and bass barvah. Kulturno-umetniško društvo Subart vam za ogrevanje ponuja domača DJ-a: Leu...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / ponedeljek, 24. marec 2014 / 13:34

Gorenjski banki podaljšali rok

Banka Slovenije je banki rok za dokapitalizacijo podaljšala do konca leta.

Kranj / ponedeljek, 24. marec 2014 / 13:32

Živalsko dober žur uspel

Kranj – Društvo za zaščito živali Kranj je k organizaciji dogodkov dodala še enega, nedavni Živalsko dober žur v kranjskem Clubu Extreme. Društvo je imelo tam tudi svojo stojnico, licitirali so izd...

Kamnik / ponedeljek, 24. marec 2014 / 13:31

Praznik trniča na tržnici Okusi Kamnika

Kamnik – Zavod za turizem in šport v občini Kamnik pripravlja praznik trniča, saj si v sodelovanju z lokalnimi gostinci in s podporo strokovnjakov prizadevajo, da bi ta velikoplaninski sir ne bil l...

Gospodarstvo / ponedeljek, 24. marec 2014 / 13:25

Cepljenje ostaja obvezno

Letos je proti steklini treba cepiti vse pse, o nadaljnjih cepljenjih pa bodo lastnike obveščali veterinarji.

Kultura / ponedeljek, 24. marec 2014 / 13:16

Brezmejne naravne perspektive

Tržič – V galeriji Atrij je do 1. aprila na ogled razstava sodobne umetnice mlade generacije, domačinke Lučke Šparovec, ki moč in drznost svojega umetniškega ustvarjanja predstavlja s klasično umet...