Mešanica pravih začimb

Test: Volkswagen Passat CC 2.0 TDI

Čeprav je nemški Volkswagen glede oblikovanja avtomobilov veljal za konzervativno znamko, so v Wolfsburgu kar nekajkrat dokazali, da ne obvladajo samo tehnike, ampak tudi drugačen oblikovalski jezik. To vsekakor velja za Passat CC, tretjo karoserijsko obliko popularnega modela srednjega razreda, ki so jo naredili predvsem zato, da bi zlezli pod kožo tudi ljudem z bolj dinamičnim načinom življenja. Zunanjost po merah skoraj enakega avtomobila, kot je limuzina, so ukrojili dovolj svobodomiselno, da so razlike vidne že na hitro. Passat CC je nižji, nos je bližje k tlom, njegovi žarometi so agresivnejši, bočna linija usločena v lok, podoben kupejevskemu in rahlo potlačen zadek daje videz športnosti. Oznaka CC pri Volkswagnu ne pomeni coupe-cabriolet, ampak menda comfort-coupe, kar z drugimi besedami pomeni, da avtomobil združuje športnost, eleganco in udobje, karoserijska oblika pa je še najbližje limuzinskemu kupeju. Kot tak se Passat CC ne znajde le kot prevozno sredstvo novodobnih japijev, ampak tudi kot povsem resna poslovna limuzina. Tudi v notranjosti je počutje precej drugačno kot v obeh drugih Passatovih različicah, za kar poleg bolj prestižno oblikovane armaturne plošče skrbi tudi izbor kakovostnih materialov notranjih oblog. Voznikovo delovno mesto kajpak ohranja značilno germansko redoljubje, zato za volanom ni nobenih negativnih presenečenj, v kabini pa zaradi zadnjih ločenih sedežev lahko sedijo le štirje.

Brez presenečenj je tudi 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je pred nedavnim namesto vbrizgovalne tehnologije po sistemu črpalka-šoba, dobil skupni vod, s tem pa bolj uglajeno delovanje in manj motečega hrupa. Motor ni zmogljivejši, kot obeta na papirju, dobro se ujema s šeststopenjskim menjalnikom, v skoraj vsem območju vrtljajev je na voljo zadovoljiv navor in tudi pri porabi goriva ni krize. Podvozje, ki mu je mogoče spremeniti trdoto blaženja, je nastavljeno tako, da zmore ponuditi dokaj uravnotežen kompromis udobja in čvrste športnosti. To pa je ob zunanji estetiki tudi tisto, zaradi česar so CC v Volkswagnu sploh naredili.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 213 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,5/ 4,8/ 5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 31.416 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / ponedeljek, 8. januar 2024 / 10:54

Letos tudi operni Kosobrin

Tenorista Klemena Torkarja iz Zgornjih Gorij se mnogi najprej spominjajo kot pevca narodnozabavnega Ansambla Storžič. Kasneje je vzljubil opero in do danes nanizal kar lepo število opernih vlog, med n...

Objavljeno na isti dan


Šport / četrtek, 2. april 2009 / 07:00

Brez gola ni zmage

Slovenska nogometna reprezentanca se poražena vrača iz Belfasta.

Šport / četrtek, 2. april 2009 / 07:00

Mura poplavila Triglav

Kranj - Potem ko je v nedeljo, zaradi poplavljenega igrišča, odpadla načrtovana tekma med Triglavom Gorenjsko in Muro, so jo preložili na včeraj. Žal pa se kranjski drugoligaši n...

Kronika / četrtek, 2. april 2009 / 07:00

Smrtna nesreča s traktorjem

Malenski vrh - S Policijske uprave Kranj so sporočili, da se je danes okoli 13. ure na cesti Volča-Malenski vrh v Poljanski dolini smrtno ponesrečil domačin. Po prvih podatkih je med vožnj...

Kronika / četrtek, 2. april 2009 / 07:00

Mištrafoviću za umor staršev enotna zaporna kazen 20 let

Ljubljansko okrožno sodišče je danes 25-letnemu Blažu Mištrafoviću za umor staršev Drage in Ilije Mištrafović 17. septembra lani izreklo enotno zaporno kazen 20 let za umor iz koristoljubja in na zahr...

Gospodarstvo / četrtek, 2. april 2009 / 07:00

Zaposleni v LTH tudi ob stavki ostali brez pravih odgovorov

Več kot 200 od 300 zaposlenih v škofjeloškem LTH se je danes zbralo v podjetju in s stavko od uprave zahtevalo plače in delo.