Mešanica pravih začimb

Test: Volkswagen Passat CC 2.0 TDI

Čeprav je nemški Volkswagen glede oblikovanja avtomobilov veljal za konzervativno znamko, so v Wolfsburgu kar nekajkrat dokazali, da ne obvladajo samo tehnike, ampak tudi drugačen oblikovalski jezik. To vsekakor velja za Passat CC, tretjo karoserijsko obliko popularnega modela srednjega razreda, ki so jo naredili predvsem zato, da bi zlezli pod kožo tudi ljudem z bolj dinamičnim načinom življenja. Zunanjost po merah skoraj enakega avtomobila, kot je limuzina, so ukrojili dovolj svobodomiselno, da so razlike vidne že na hitro. Passat CC je nižji, nos je bližje k tlom, njegovi žarometi so agresivnejši, bočna linija usločena v lok, podoben kupejevskemu in rahlo potlačen zadek daje videz športnosti. Oznaka CC pri Volkswagnu ne pomeni coupe-cabriolet, ampak menda comfort-coupe, kar z drugimi besedami pomeni, da avtomobil združuje športnost, eleganco in udobje, karoserijska oblika pa je še najbližje limuzinskemu kupeju. Kot tak se Passat CC ne znajde le kot prevozno sredstvo novodobnih japijev, ampak tudi kot povsem resna poslovna limuzina. Tudi v notranjosti je počutje precej drugačno kot v obeh drugih Passatovih različicah, za kar poleg bolj prestižno oblikovane armaturne plošče skrbi tudi izbor kakovostnih materialov notranjih oblog. Voznikovo delovno mesto kajpak ohranja značilno germansko redoljubje, zato za volanom ni nobenih negativnih presenečenj, v kabini pa zaradi zadnjih ločenih sedežev lahko sedijo le štirje.

Brez presenečenj je tudi 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je pred nedavnim namesto vbrizgovalne tehnologije po sistemu črpalka-šoba, dobil skupni vod, s tem pa bolj uglajeno delovanje in manj motečega hrupa. Motor ni zmogljivejši, kot obeta na papirju, dobro se ujema s šeststopenjskim menjalnikom, v skoraj vsem območju vrtljajev je na voljo zadovoljiv navor in tudi pri porabi goriva ni krize. Podvozje, ki mu je mogoče spremeniti trdoto blaženja, je nastavljeno tako, da zmore ponuditi dokaj uravnotežen kompromis udobja in čvrste športnosti. To pa je ob zunanji estetiki tudi tisto, zaradi česar so CC v Volkswagnu sploh naredili.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 213 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,5/ 4,8/ 5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 31.416 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / torek, 26. december 2023 / 14:40

Sto let po smrti Tavčar še živi

»Februarja 2023, ko smo se spomnili stoletnice Tavčarjeve smrti in ko je bilo celo leto tudi na državni ravni razglašeno za Tavčarjevo, sem pomislil, da bi tudi sam napisal in objavil kak...

Objavljeno na isti dan


Splošno / petek, 25. april 2008 / 07:00

Konec maja kolesarski dirki

Prve dni letošnjega aprila se je sestal častni odbor za izvedbo kolesarske dirke za veliko nagrado Kranja, ki je hkrati memorial Filipa Majcna, in dirke po ulicah Kranja. Na prvi se bodo kolesarj...

Splošno / petek, 25. april 2008 / 07:00

Za tesnejše sodelovanje z Beljakom

Na obisku v Kranju se je ta teden mudila delegacija mesta Beljak.

Splošno / petek, 25. april 2008 / 07:00

Anketa: V mestu preveč avtomobilov

Polona Premrou: »Lepše bi bilo, če v mestu ne bi bilo avtomobilov. Prav nič prijetno ni, če ti za hrbtom pripelje avto, ko sediš na gostinskem vrtu. Ta čas ji...

Kranj / petek, 25. april 2008 / 07:00

V pripravah na jubilejno leto

Planinsko društvo Kranj je po številu članov največje v gorenjski regiji.

Humor / petek, 25. april 2008 / 07:00

Četverec brez

Leningrad Cowboys Finska glasbena skupina Leningrad Cowboys ima nov hit Patria song: »Patria, Karlo, upokojenc Kiitos mainioista linkeistä. Kirjanhakukone on Cvikl, to...