Mešanica pravih začimb
Test: Volkswagen Passat CC 2.0 TDI
Čeprav je nemški Volkswagen glede oblikovanja avtomobilov veljal za konzervativno znamko, so v Wolfsburgu kar nekajkrat dokazali, da ne obvladajo samo tehnike, ampak tudi drugačen oblikovalski jezik. To vsekakor velja za Passat CC, tretjo karoserijsko obliko popularnega modela srednjega razreda, ki so jo naredili predvsem zato, da bi zlezli pod kožo tudi ljudem z bolj dinamičnim načinom življenja. Zunanjost po merah skoraj enakega avtomobila, kot je limuzina, so ukrojili dovolj svobodomiselno, da so razlike vidne že na hitro. Passat CC je nižji, nos je bližje k tlom, njegovi žarometi so agresivnejši, bočna linija usločena v lok, podoben kupejevskemu in rahlo potlačen zadek daje videz športnosti. Oznaka CC pri Volkswagnu ne pomeni coupe-cabriolet, ampak menda comfort-coupe, kar z drugimi besedami pomeni, da avtomobil združuje športnost, eleganco in udobje, karoserijska oblika pa je še najbližje limuzinskemu kupeju. Kot tak se Passat CC ne znajde le kot prevozno sredstvo novodobnih japijev, ampak tudi kot povsem resna poslovna limuzina. Tudi v notranjosti je počutje precej drugačno kot v obeh drugih Passatovih različicah, za kar poleg bolj prestižno oblikovane armaturne plošče skrbi tudi izbor kakovostnih materialov notranjih oblog. Voznikovo delovno mesto kajpak ohranja značilno germansko redoljubje, zato za volanom ni nobenih negativnih presenečenj, v kabini pa zaradi zadnjih ločenih sedežev lahko sedijo le štirje.
Brez presenečenj je tudi 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je pred nedavnim namesto vbrizgovalne tehnologije po sistemu črpalka-šoba, dobil skupni vod, s tem pa bolj uglajeno delovanje in manj motečega hrupa. Motor ni zmogljivejši, kot obeta na papirju, dobro se ujema s šeststopenjskim menjalnikom, v skoraj vsem območju vrtljajev je na voljo zadovoljiv navor in tudi pri porabi goriva ni krize. Podvozje, ki mu je mogoče spremeniti trdoto blaženja, je nastavljeno tako, da zmore ponuditi dokaj uravnotežen kompromis udobja in čvrste športnosti. To pa je ob zunanji estetiki tudi tisto, zaradi česar so CC v Volkswagnu sploh naredili.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1968 ccm
Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM
Najvišja hitrost: 213 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 7,5/ 4,8/ 5,8 l/100 km
Maloprodajna cena: 31.416 EUR
Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana