Obnavljali bodo loško železniško postajo
Slovenske železnice načrtujejo gradnjo novega perona na železniški postaji Škofja Loka.
Škofja Loka – »Za gradnjo novega perona na postaji Škofja Loka in podhod do njega so bile v letu 2008 izdelane idejne zasnove, ki jih trenutno pregledujejo strokovne službe Slovenskih železnic. Predvidena je gradnja tira številka 3, na njegovem mestu postavitev novega perona z nadstrešnico in gradnja podhoda za dostop na peron. Po projektantski oceni znaša investicijska vrednost novega perona in dostopa nanj nekaj več kot pet milijonov evrov,« so nam na vprašanje o načrtovani obnovi odgovorili v službi za organizacijsko komuniciranje Slovenskih železnic. Bo pri naložbi sodelovala tudi Občina Škofja Loka? Pri železnicah odgovarjajo, da z Občino Škofja Loka potekajo dogovori glede dolgoročne ureditve tamkajšnjega postajnega območja, vendar končnih sklepov glede financiranja gradnje novega perona še ni. So pa Slovenske železnice naročile in financirale izdelavo idejnih zasnov novega perona in izvennivojskega dostopa nanj. Kdaj se bo obnova začela?
»Slovenske železnice so v skladu s svojimi pristojnostmi v planu vzdrževalnih del v javno korist za leti 2009 in 2010 predvidele tudi del sredstev za gradnjo novega perona na postaji Škofja Loka, vendar predloženi plan odobrava in potrdi Direkcija RS za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo (DŽI) s sedežem v Mariboru,« dodajajo pri Slovenskih železnicah. Med gradnjo bo zagotovljen nemoten in varen promet na postaji Škofja Loka.
Na Občini Škofja Loka so pred kratkim povedali, da je predvidena tudi obnova dveh železniških prehodov na območju Godešiča, kjer naj bi namestili zapornice. Kdaj naj bi se to začelo? »Na območju Godešiča je od navedenih dveh nivojskih prehodov predvideno zavarovanje z zapornicami na enem nivojskem prehodu, drugi nivojski prehod pa bo ukinjen. Za ureditev zavarovanja nivojskega prehoda z zapornicami je z izvajalcem Iskra Sistemi podpisana pogodba za izvajanje del na območju javne železniške infrastrukture, predvideni rok dokončanja del je april 2009,« dodajajo v službi za organizacijsko komuniciranje Slovenskih železnic.