Vrnitev v velikem slogu
Volkswagen je oživil športni kupe Scirocco, ki ima korenine v predhodniku iz leta 1974.
Nemški Volkswagen se je dolgo branil pokazati mišice v obliki športnega kupeja, toda 34 let po svetovni premieri prvega Scirocca na ženevskem avtomobilskem salonu je spet tu, skoraj neposredno po evropski premieri tudi na slovenskih cestah. Legendarni Scirocco je dobil sodobnega in dostojnega naslednika. Novi Scirocco se postavlja z napadalno zunanjostjo, ki ji je botroval tudi slovenski oblikovalec Robert Lešnik, sicer avtor uspešnega Volkswagnovega Passata. Novinec je skoraj v celoti povzet po konceptnem modelu, ki so ga pokazali pred poldrugim letom, poleg agresivnega sprednjega dela si ga bo mogoče zapomniti tudi po dolgi strešni liniji in mišičastem zadku.
Z dolžino 4,26 metra je Scirocco primerljiv z Golfom, vendar je precej nižji in širši, v notranjosti je prostor za štiri odrasle osebe. Ob polni zasedenosti potniške kabine ostane za prtljago 292 litrov prostora. Za pogon skrbijo štirje bencinski in turbodizelski motorji, ki imajo stične točke v prepričljivih zmogljivostih, ekonomičnosti in čistosti. Trije bencinski motorji TSI s turbinskim polnilnikom in direktnim vbrizgavanjem razvijejo od 90 kilovatov (122 KM), 118 kilovatov (160 KM), oba sta 1,4-litrska do 147 kilovatov (200 KM), ki jih iztisne iz sebe 2,0-litrski. 2,0-litrski turbodizelski TDI z vbrizgavanjem preko skupnega voda zmore 103 kilovate (140 KM). Kmalu se mu bo pridružil še močnejši sorodnik s 125 kilovati (170 KM). Cene se začenjajo z 22.922 evri.