Uredba o poslovanju z uporabniki v zdravstvu
Ljubljana - Vlada je izdala uredbo o poslovanju z uporabniki v javnem zdravstvu, nadgradnjo zakona o pacientovih pravicah, ki natančneje določa sistem naročanja na zdravstveno storitev in uvaja zdravstveni kontaktni center. Po uredbi pacienti ne bodo čakali na izvedbo zdravstvene storitve na primarni ravni več kot 20 minut, na sekundarni in terciarni ravni pa ne več kot 60 minut od določenega termina. Zdravstveni delavec, ki bo napotil pacienta na določeno zdravstveno storitev na sekundarni ali terciarni ravni, bo pacientu svetoval in mu pomagal pri izbiri izvajalca, ki si ga bo pacient prosto izbral. Ministrstvo za zdravje bo ustanovilo zdravstveni kontaktni center, ki bo uporabnikom posredoval različne informacije. Ministrstvo za zdravje mora v letu dni od uveljavitve uredbe zagotoviti delovanje Zdravstvenega kontaktnega centra, do 31. decembra 2009 pa vzpostavi enotni zdravstveni portal. Izvajalci zdravstvenih storitev morajo po uredbi v dveh mesecih od uveljavitve uredbe vzpostaviti način naročanja na zdravstvene storitve, pri čemer vsaj eno obliko elektronskega naročanja uvedejo v enem letu od uveljavitve te uredbe. Inštitut za varovanje zdravja mora v šestih mesecih od uveljavitve uredbe objaviti celoten seznam izvajalcev za posamezne zdravstvene storitve.