Umirjenost in korektnost

Test: Škoda Fabia Combi 1.4 TDI Elegance

Čehi so kljub polnopravnemu položaju v evropski družini duhovno še vedno zapriseženi tradiciji. In tradicija velja tudi pri Škodi, kjer so po novi generaciji kombilimuzinske Fabie spravili k življenju še družinsko naravnan kombi. O zunanji estetiki Fabie so mnenja različna, skoraj vsa pa se nagibajo k temu, da avtomobil oblikovno ni posebej vznemirljiv, ampak precej umirjen, konfekcijski in ne izjemno eleganten. Dolžinski prirastek je skupno dolžino povečal na 4,24 metra, dodatno prostornost pa zagotavljata daljša medosna razdalja in višja karoserija, kar v primerjavi s predhodnico pomeni večjo mero udobja in tudi prostora za prtljago. S 480 litri prtljažnika in možnostjo povečanja na skoraj poldrugi kubični meter Fabia Combi skuša segati v spodnji srednji razred. Dizelski del motorne palete začenja 1,4-litrski trivaljnik, ki resnici na ljubo ni dorasel avtomobilu. Žvenketanje in votel zvok se poležeta le takrat, ko se stroj zavrti v optimalne vrtljaje, sicer pa krepko načenja ušesa voznika in potnikov. Solidnih zmogljivosti mu kljub na papirju šibki moči ne gre oporekati, tudi petstopenjski ročni menjalnik je zgledno natančen, poraba goriva pa je le neznatno nižja kot pri kakšnem večjem (štirivaljnem) motorju. Vse drugo je najbolj ali manj enako kot pri kombilimuzini, kar pomeni urejeno, vendar oblikovno nevpadljivo armaturno ploščo, redoljubno razmeščenost stikal, dobro oprijemljiv volanski obroč, solidno opremo pri najvišjem paketu in dokaj zmerno ceno. Od Fabie Combi se torej poleg umirjene zunanjosti ter prostorne in uporabne notranjosti sme pričakovati predvsem korektnost, ta pa je odvisna od izbora motorja in nalaganje opreme. Vse drugo bodo imeli pri Škodi priložnost (p)opraviti v naslednji generaciji.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1422 ccm

Največja moč pri v/min: 59 kW/80 KM

Najvišja hitrost: 172 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 4,0/ 5,7/ 4,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 16.158 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Rekreacija / sreda, 25. november 2020 / 11:17

Prepaden, a spokojen

Veliki Pršivec (2056 m n. m.) – Neopazni vrh, z divjo prepadno steno nad dolino Krma

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 27. januar 2020 / 21:32

Zakonca na romarskih poteh

Romarska pot k svetemu Jakobu v Compostello v Španiji je začarala že marsikaterega popotnika, ali kakor je dejal večkratni romar dr. Vladimir Žumer z Zgornje Bele: ko greš, te okuži virus Santiaga. Na...

Kronika / ponedeljek, 27. januar 2020 / 21:31

Od države terja več kot petdeset milijonov evrov

Na kranjskem sodišču so v sredo ekspresno končali obravnave treh odškodninskih zahtevkov v skupni višini skoraj 52,5 milijona evrov, ki jih je nesojeni lastnik gradu Podvin, poslovnež Zlatan Kudić, vl...

Jesenice / ponedeljek, 27. januar 2020 / 21:30

Potrebna tudi obnova ostrešja

Pri obnovi Bucelleni-Ruardove graščine se je izkazalo, da je potrebna tudi celovita obnova ostrešja. Dela se bodo zavlekla do novembra, dodatni stroški pa so ocenjeni na 413 tisoč evrov.

Gorenjska / ponedeljek, 27. januar 2020 / 21:30

Kam s komunalnim blatom

Ker Madžarska, kamor smo izvažali večino slovenskega komunalnega blata, ne potrjuje več novih dovoljenj za izvoz blata, so ga na nekaterih čistilnih napravah že prisiljeni skladiščiti.

Gospodarstvo / ponedeljek, 27. januar 2020 / 18:13

Stečaj vplival na promet

V družbi Fraport Slovenija so v minulem letu na brniškem letališču zabeležili petodstotni padec števila potnikov, kar je predvsem posledica stečaja Adrie Airways. Z nadomestilom izpadlega prometa so z...