Obstanek v vrhu
Novi Citroën Berlingo je večji, prostornejši, zmogljivejši in udobnejši.
Pred dobrim desetletjem je bil Citroën Berlingo eno prvih vozil v razredu mešancev med osebnimi avtomobili in lahkimi dostavniki. Novi Berlingo zaradi številnih izboljšav v vseh pogledih presega svojega predhodnika. Novinec je skoraj v vse smeri pridobil dodatne centimetre, skupna dolžina je narasla na 4,38 metra (24 centimetrov več kot doslej, v notranjosti je za 64 litrov odlagalnih prostorov, kar še poveča splošno uporabnost, prednost pa so tudi stranska drsna vrata, ki jih je pri tovornih različicah treba doplačati. Potniški Berlingo ima tri posamične sedeže pri najvišjem nivoju opreme, sicer pa deljivo sedežno klop; pri vseh postavljenih sedežih ostane najmanj 505 litrov prtljažnega prostora. Motorna paleta temelji na 1,6-litrskih štirivaljnikih: bencinska zmoreta 66 in 80 kilovatov (90 in 110 KM), med dizelskimi pa so enako veliki motorji na voljo z močmi 55, 66 in 80 kilovatov (75, 90 in 110 KM), pri čemer tovorna različica nima najmočnejšega. Za prevoz tovora je Berlingo, tako kot doslej, na voljo v izvedbah z zaprtim tovornim prostorom. Paleto možnosti povečujeta dve različno dolgi karoseriji, ki sprejmeta 3,3, oziroma 3,7 kubičnega metra tovora. Pri Citroënu Slovenija so za osnovno tovorno različico z bencinskim motorjem določili izhodiščno ceno 11.628 evrov, medtem ko z najdražjim dizelskim motorjem Berlingo stane 15.108 evrov. Pri potniških izvedbah se cene začenjajo pri 12.390 in končajo pri 18.140 evrih. Ob tem do nadaljnjega ostaja v prodaji tudi Berlingo prve generacije, ki ima odslej dodatno oznako First.