Prerivanje v ospredje
Z novim Accordom Honda napoveduje odločnejši napad na tekmece.
Japonska Honda z novo generacijo Accorda v srednjem razredu napoveduje odkrito tekmovanje z uveljavljenimi avtomobili srednjega razreda. Novinec v limuzinski in kombijevski karoserijski izvedbi ponuja športno obliko, večjo uglajenost in izboljšane varnostne sisteme skupaj s prepričljivimi dinamičnimi lastnostmi. Precej širša in nekoliko nižja zunanja podoba je dobila dodaten športen navdih. Ostro zaobljen sprednji del z izrazito mišičastimi blatniki, ki poudarjajo širši kolotek avtomobila, daje Accordu prepoznavno in odločno držo, ki vzbuja tehten, prizemljen vtis. Značilen sprednji del in bolj tekoče linije prispevajo k bolj napeti, atletski postavi. Med motorji prvič nastopa novi 2,2-litrski dizelski štirivaljni motor druge generacije, ki ima povečano zmogljivost na 110 kW/150 KM in 350 Nm navora pri 2000 vrtljajih v minuti. Bencinski 2,0-litrski motor je podobno zmogljiv kot predhodnik, razvije 104 kW/156 KM, medtem ko je nekaj dodatne moči pridobil 2,4-litrski motor s 147 kW/200 KM. Vsi trije motorji nastopajo v paru s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, oba bencinska pa po izbiri lahko tudi s petstopenjskim samodejnim. K boljši vodljivosti pripomorejo znižano težišče, širši kolotek in nova uglasitev vzmetenja. Osnovna limuzina je pri nas naprodaj za 25.280 evrov, kombijevska različica pride jeseni.