Gozdarjeva nova oblačila
Novi Subaru Forester se odločneje podaja v boj s športnimi terenci.
Japonski Subaru, posebnež v svetovni in japonski avtomobilski industriji, se zadnje čase vse bolj dobrika tudi kupcem na stari celini, kar dokazuje prenovljena modelna paleta. Ta na začetku pomladi vključuje tudi novi Forester, ki ga želijo postaviti ob bok uveljavljenim predstavnikom srednje velikih športnih terencev. Stilisti so novincu ukrojili precej všečno zunanjost, sicer pa je krepko večji od predhodnika, v dolžino zdaj meri 4,56 metra, 4,5 centimetra je pridobil v širino, največ, kar 11 centimetrov pa v višino. S tem so potniki pridobili več prostornosti in udobja, zrasel pa je tudi prtljažnik, ki zdaj sprejme 450 litrov prtljage, oziroma 63 litrov več kot doslej. Voznikovo delovno mesto je brez izzivalnih posebnosti, vendar urejeno in racionalno.
Mehanično novi Forester temelji še na povsem sveži Imprezi in Legacyju. Tudi 2,0-litrski bencinski štirivaljni bokserski motor je že znan, vendar temeljito obdelan. S 110 kilovati (150 KM) in 196 Nm navora pri 3200 vrtljajih je dobro kos svoji nalogi, z njim Forester doseže najvišjo hitrost 184 kilometrov na uro in do 100 kilometrov na uro z mesta pospešuje v 11 sekundah, oziroma nekoliko počasneje, če navor na kolesa prenaša štiristopenjski samodejni menjalnik sportshift namesto običajnega petstopenjskega ročnega. Tovarna obljublja povprečno porabo 8,4 litra bencina na 100 kilometrov. Motorna paleta se bo do jeseni okrepila še z novim turbodizelskim, sicer pa prvim tovrstnim bokserskim motorjem. Subarujeva stalnica je seveda tudi stalni štirikolesni simetrični pogon, vozniku v pomoč so tudi reduktor motorne moči, ter sistemi za speljevanje v klanec in nadzor zavorne moči. Foresterja v osnovni izvedbi uvoznik Interservice prodaja za 28.990 evrov, za nekoliko bolje opremljeno različico pa je treba odšteti 31.490 evrov.