V katalogu Wenice slovenski otroci
Za sodelovanje pri snemanju mednarodnega kataloga Wenice se je prijavilo 1400 slovenskih otrok. Katalog jesen-zima 2008/2009 bo s prepoznavnimi fotografijami z Vogla in Bleda tudi lepa promocija za Slovenijo.
Tako velik odziv na akcijo, ki so jo poimenovali Bodi Wenice model tudi ti in je bila namenjena otrokom od enega do petnajstega leta starosti, je bil presenečenje tudi za organizatorja akcije in ekskluzivnega distributerja za oblačila Wenice Kids za Slovenijo, podjetje 3L z Golnika. »Prvič je podjetje Kusam Tekstil iz Istanbula, ki je lastnik in proizvajalec te blagovne znamke, snemanje kataloga v celoti zaupalo distributerju v državi, v kateri se prodaja kolekcija Wenice. Snemali smo na Bledu in Voglu, slike teh lokacij bodo prepoznavne tudi v katalogu, kar bo obenem lepa promocija za slovensko državo,« je povedal Janez Sbil, komercialni direktor v podjetju 3L.
Za sodelovanje pri snemanju kataloga - natisnili ga bodo v milijon izvodih za več kot petdeset držav - se je prijavilo 1400 slovenskih otrok. Na avdicijo so jih povabili 61, na koncu pa izbrali 29 otrok. Odločitev, koga izbrati, je bila izredno težka, je povedal organizator akcije, saj je vsak otrok po svoje simpatičen. Med izbranci, ki so snemali pred nekaj dnevi, je bilo kar nekaj Gorenjcev. »To je moja prva izkušnja, snemanje mi je všeč. Še najbolj pa so mi všeč punce,« je povedal Jernej Pelc s Kokrice pri Kranju. Sara Ravnik z Breznice je povedala: »Super je. Nekaj izkušenj imam, nastopala sem že v televizijskih reklamah in v filmu En dan resnice.« Jurij Zupan iz Tržiča pa: »Snemam prvič, treme nimam. Bi še kdaj ponovil.« Blaž Česen iz Tržiča je povedal: »Prvič snemam in je v redu.«