Vrnitev na modno stezo

Test: Opel Antara 2.0 CDTI A/T Cosmo

Športni terenci so tista avtomobilska kategorija, ki v zadnjih letih pridobiva vse več kupcev in je trenutno pravi modni hit. Zato ne čudi, da se za vstop v ta razred odločajo tudi tisti proizvajalci, ki doslej niso imeli tovrstnih štirikolesnikov, seveda pa ne manjka onih, ki že imajo nekaj izkušenj. Nemški Opel je po izjemno uspešni karieri modela Frontera za nekaj let izstopil in se pred nedavnim vrnil z novo Antaro. Tokrat za partnerja niso izbrali japonskega Isuzuja, ampak so ga poiskali kar v lastni hiši, zato je Antarina sestrična Chevroletova Captiva. Opel v sodelovanju s koncernskim družinskim članom Chevroletom. Oplovi stilisti so se odločili za nekoliko bolj umirjeno podobo, kjer so dokaj zadržan sprednji del z značilno Oplovo masko hladilnika, nadaljevali z visokima bokoma in kupejevsko prirezanim zadkom. Čeprav Antara oblikovno ni izjemno izstopajoča, je zunanjost ukrojena v skladu z modnimi zapovedmi, morda manjka le ščepec, da bi se lahko bolj prepričljivo prerinila v prve vrste in zasenčila tekmece. Prtljažnik zapirajo običajna dvižna vrata in Oplovi strategi se niso ukvarjali z vprašanjem, ali se bo z avtomobilom vozila peterica ali sedmerica, saj dodatnih sedežev ni. So pa pri najbogatejšem paketu opreme oblečeni v rjavo usnje, ki se nekako ne more ujeti z motno črnino armaturne plošče, sploh pa se zdi za terenski avtomobil nekoliko preveč občutljivo. Bolj konvencionalno zasnovo so Oplovi strategi ubrali tudi pri voznikovem delovnem prostoru, armaturna plošča je namreč podobna kot v drugih avtomobilih te znamke, merilniki so pregledni, večina stikal je dostopnih, nekaj privajanja zahteva obvladovanje komunikacijskega sistema, resna zamera pa gre na račun klimatske naprave, ki je tudi pri najbolje založeni stopnji opreme, le polovično samodejna. Pri Antari za volanom ni treba misliti, kaj se bo zgodilo na brezpotju, saj elektronika v celoti uravnava delovanje pogonskega sklopa in sam odredi, kdaj se morajo vključiti vsa štiri kolesa. To seveda pomeni, da ne gre za čistokrvnega terenca in da se avtomobil bolje kot v blatu, počuti na asfaltu. Taka logika je s stališča, da se večina lastnikov modernih športnih terencev le izjemoma odpravi na brezpotja, popolnoma razumljiva. Pogonski stroj, 2,0-litrski turbodizelski motor v Antari povprečno dobro opravlja svojo nalogo, saj ne nudi izjemnih športnih zmogljivosti, niti ni kakšen poseben lenobnež. Za bolj dinamično vožnjo bi se prileglo nekaj dodatne moči in navora, ki ju v dobršni meri »nevtralizira« petstopenjski samodejni menjalnik z možnostjo elektronsko nadzorovanega ročnega pretikanja, ki je alternativa popolnoma ročnemu. Antara je torej vrnila znamko Opel na modne brvi športnih terencev, kjer v zadnjem času kar mrgoli novosti. Zadržanost in priseganje na tradicijo pa v množici novincev nima kakšne posebne vrednosti.

Tehnični podatki

Mere: d. 4,575 š. 1,850, v. 1,704 m, medosje 2,707 m

Prostornina prtljažnika: 370/865 l

Teža (prazno v./ dovoljena):1805/2272 kg

Vrsta motorja: štirivaljni, turbodizelski

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM pri 4000

Največji navor pri v/min: 320 pri 2000

Najvišja hitrost: 178 km/h

Pospešek 0-100 km/h: 12,1 s

Poraba goriva po EU norm.: 11,5/ 6,8/ 8,6 l/100 km

Emisije CO2: 238 g/km

Maloprodajna cena: 35.580 EUR Uvoznik: GM SEE, podružnica Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / torek, 9. september 2008 / 07:00

Pljučni in alergijski bolniki v Bohinju

Bohinjska Bistrica - Društvo pljučnih in alergijskih bolnikov Slovenije si je za svoje 14. letno srečanje in občni zbor izbralo Bohinj. V soboto se je v Bohinj pripeljalo prek 43...

Objavljeno na isti dan


Mularija / četrtek, 30. september 2010 / 07:00

Otroška peresa

Mularija / četrtek, 30. september 2010 / 07:00

Odprli hišo Krice krace

V petek so v Kranju popoldne odprli hišo Krice krace. Odprtje je pospremil tudi dvodneven dan odprtih vrat. V petek so se na Glavnem trgu otroci spoznali z Mojco in Kaličopkom, imeli č...

Prosti čas / četrtek, 30. september 2010 / 07:00

Gorenjska Polka in majolka

Oddaja, namenjena ljubiteljem narodnozabavne glasbe, Polka in majolka, bo prihodnje leto praznovala peti rojstni dan, tokrat pa se je s svojo karavano ustavila tudi v Kranju.

Avtomobilizem / četrtek, 30. september 2010 / 07:00

Na kratko

Študijsko vozilo Opel Vivaro e-Concept Opel je na salonu gospodarskih vozil v Hannovru predstavil razvojni projekt Vivara e-Concept. Električni motor v Vivaru e-Conce...

Avtomobilizem / četrtek, 30. september 2010 / 07:00

Osvežena Vito in Viano

Pri Mercedes-Benzu so za letošnjo jesen pripravili osvežitev za lahki dostavnik Vito in potniško različico Viano. Oba imata rahlo spremenjeno podobo, vsi pogonski stroji zdaj ustrezajo okoljskim...