Vrnitev na modno stezo

Test: Opel Antara 2.0 CDTI A/T Cosmo

Športni terenci so tista avtomobilska kategorija, ki v zadnjih letih pridobiva vse več kupcev in je trenutno pravi modni hit. Zato ne čudi, da se za vstop v ta razred odločajo tudi tisti proizvajalci, ki doslej niso imeli tovrstnih štirikolesnikov, seveda pa ne manjka onih, ki že imajo nekaj izkušenj. Nemški Opel je po izjemno uspešni karieri modela Frontera za nekaj let izstopil in se pred nedavnim vrnil z novo Antaro. Tokrat za partnerja niso izbrali japonskega Isuzuja, ampak so ga poiskali kar v lastni hiši, zato je Antarina sestrična Chevroletova Captiva. Opel v sodelovanju s koncernskim družinskim članom Chevroletom. Oplovi stilisti so se odločili za nekoliko bolj umirjeno podobo, kjer so dokaj zadržan sprednji del z značilno Oplovo masko hladilnika, nadaljevali z visokima bokoma in kupejevsko prirezanim zadkom. Čeprav Antara oblikovno ni izjemno izstopajoča, je zunanjost ukrojena v skladu z modnimi zapovedmi, morda manjka le ščepec, da bi se lahko bolj prepričljivo prerinila v prve vrste in zasenčila tekmece. Prtljažnik zapirajo običajna dvižna vrata in Oplovi strategi se niso ukvarjali z vprašanjem, ali se bo z avtomobilom vozila peterica ali sedmerica, saj dodatnih sedežev ni. So pa pri najbogatejšem paketu opreme oblečeni v rjavo usnje, ki se nekako ne more ujeti z motno črnino armaturne plošče, sploh pa se zdi za terenski avtomobil nekoliko preveč občutljivo. Bolj konvencionalno zasnovo so Oplovi strategi ubrali tudi pri voznikovem delovnem prostoru, armaturna plošča je namreč podobna kot v drugih avtomobilih te znamke, merilniki so pregledni, večina stikal je dostopnih, nekaj privajanja zahteva obvladovanje komunikacijskega sistema, resna zamera pa gre na račun klimatske naprave, ki je tudi pri najbolje založeni stopnji opreme, le polovično samodejna. Pri Antari za volanom ni treba misliti, kaj se bo zgodilo na brezpotju, saj elektronika v celoti uravnava delovanje pogonskega sklopa in sam odredi, kdaj se morajo vključiti vsa štiri kolesa. To seveda pomeni, da ne gre za čistokrvnega terenca in da se avtomobil bolje kot v blatu, počuti na asfaltu. Taka logika je s stališča, da se večina lastnikov modernih športnih terencev le izjemoma odpravi na brezpotja, popolnoma razumljiva. Pogonski stroj, 2,0-litrski turbodizelski motor v Antari povprečno dobro opravlja svojo nalogo, saj ne nudi izjemnih športnih zmogljivosti, niti ni kakšen poseben lenobnež. Za bolj dinamično vožnjo bi se prileglo nekaj dodatne moči in navora, ki ju v dobršni meri »nevtralizira« petstopenjski samodejni menjalnik z možnostjo elektronsko nadzorovanega ročnega pretikanja, ki je alternativa popolnoma ročnemu. Antara je torej vrnila znamko Opel na modne brvi športnih terencev, kjer v zadnjem času kar mrgoli novosti. Zadržanost in priseganje na tradicijo pa v množici novincev nima kakšne posebne vrednosti.

Tehnični podatki

Mere: d. 4,575 š. 1,850, v. 1,704 m, medosje 2,707 m

Prostornina prtljažnika: 370/865 l

Teža (prazno v./ dovoljena):1805/2272 kg

Vrsta motorja: štirivaljni, turbodizelski

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM pri 4000

Največji navor pri v/min: 320 pri 2000

Najvišja hitrost: 178 km/h

Pospešek 0-100 km/h: 12,1 s

Poraba goriva po EU norm.: 11,5/ 6,8/ 8,6 l/100 km

Emisije CO2: 238 g/km

Maloprodajna cena: 35.580 EUR Uvoznik: GM SEE, podružnica Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / četrtek, 24. november 2011 / 07:00

V Savi brez sprememb

"Sezono ocenjujem kot uspešno. Izkazali smo se na vseh pomembnih dirkah, na katerih smo nastopili. Osvojili smo sedem zmag, bili nekaj manj kot dvajsetkrat na stopničkah," je dejal trener članske ekip...

Objavljeno na isti dan


Slovenija / sreda, 4. maj 2011 / 07:00

Pomežik soncu za otroške počitnice

Ljubljana – Zveza prijateljev mladine Slovenije s humanitarno akcijo Pomežik soncu - omogočimo počitnice vsem otrokom, že trinajsto leto nagovarjajo dobre ljudi, naj po svojih močeh prispe...

Žirovnica / sreda, 4. maj 2011 / 07:00

Parkirišče v Završnici še ta mesec

Gradnja parkirišča pri jezeru v Završnici gre proti koncu.

Kronika / sreda, 4. maj 2011 / 07:00

Preveč vneto praznovali

Kranj - Na cesti proti Joštu je 75-letni voznik zapeljal s ceste in trčil v drevo, na uvozu na avtocesto pri Radovljici se je 23-letni voznik prevrnil z osebnim vozilom, 27-letni...

Nasveti / sreda, 4. maj 2011 / 07:00

Strmolska Vilma (15)

Kot že vemo, je Vilma pri Majdičevih hudo zbolela, ker je v mrzli Hudinji prala rjuhe. Sicer je perilo splakovala v pralnici, kjer ga je kuhala v kotlu, rjuhe pa so bile prevelike, zato jih je iz...

Kultura / sreda, 4. maj 2011 / 07:00

Razstavljal bo Valentin Oman

Galerija Prešernovih nagrajencev, ki deluje pod okriljem Gorenjskega muzeja, vabi na odprtje razstave del akademskega slikarja, nagrajenca Prešernovega sklada Valentina Omana, ki bo v petek, 6. maja 2...