Povezovanje je pogoj za razvoj letališča
Aerodrom Ljubljana je lani sprejel smelo strategijo. V strategiji razvoja podjetja smo zapisali, da bo Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana v prihodnjem desetletju postalo regionalno središče za tovorni in potniški promet. Poleg tega se osredotočamo tudi na razvoj dejavnosti, ki so povezane z letalstvom in logistiko. Do leta 2015 bomo povečali letno število potnikov na 2,18 milijona, količino prepeljanega tovora na 23,3 tisoč ton in število premikov letal na 57.000.
V zadnjih letih smo zabeležili veliko uspešnih projektov, ki so plod sodelovanja. V gospodarsko-interesnem združenju SPOT smo združili moči in povečali zanimanje nizkocenovnih letalskih prevoznikov za Slovenijo. Pred letom je kot plod sodelovanja med Aerodromom Ljubljana, Intereuropo oziroma UPS Slovenija in Adrio Airways k nam prišel prvi redni tovorni letalski prevoznik, s čimer se je letališče začelo razvijati v vozlišče za letalski tovorni promet v JV Evrope.
Posebej želim izpostaviti zadnji primer uspešnega sodelovanja. Pred kratkim je DHL na letališču odprl nov operacijski terminal, kjer bo po novem DHL na letališču opravljal aktivnosti dveh svojih enot v Sloveniji: manipulacijo, sortiranje in carinjenje DHL-ovih ekspresnih pošiljk v okviru Express divizije in zbirniških cestnih pošiljk v okviru Freight divizije. Objekt DHL je nastal v partnerstvu med podjetji iz skupine GH Holding in Aerodromom Ljubljana.
Projekt je še posebej pomemben, ker gre za prvi objekt poslovno-logistične cone, t.i. Airport Citija, ki ga na območju 100 hektarov ob letališču načrtuje Aerodrom Ljubljana. Z načrtovanim letališkim mestom želi naša družba osrednje slovensko letališče razviti v prometni terminal, ki bo logistična, poslovna in gospodarska cona v pravem pomenu besede - stična točka cestnih, železniških in zračnih poti.
Načrtovanega razvoja ne bomo mogli opraviti sami. Da bo letališko mesto zares zaživelo, bo potrebno še veliko projektov. Letališče je stičišče številnih poti in številnih priložnosti, naš moto je odpiramo prostor. Odpiranje prostora novim poslovnim priložnostim in večjemu številu letaliških gostov, je odvisno od nas vseh – Aerodroma Ljubljana, partnerjev, potnikov in obiskovalcev – ter skupne pripravljenosti za uresničitev skupne strategije razvoja.