Znova med dostavnike
Končno tudi na slovenski trg prihaja osveženi Toyotin dostavnik Hiace.
Japonska Toyota se na slovenskem trgu že nekaj časa ni pojavljala v vrstah lahkih dostavnih vozil. Lansko in predvsem letošnje naraščanje prodaje, ki je v prvih treh četrtinah leta doseglo skoraj 40-odstotno povečanje v primerjavi z enakim lanskim obdobjem, pa je tudi stratege pri slovenskem uvozniku prepričalo, da je treba nekaj storiti. Tako so za začetek do slovenskih kupcev pripeljali lansko jesen prenovljeni model Hiace, vozilo, ki po velikosti in nosilnosti sodi v srednjo kategorijo. Dostavnik je na voljo v tovornih in potniških različicah, pogonu pa služi 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik D-4D z neposrednim vbrizgom goriva in največjo zmogljivostjo 70 ali 86 kilovatov (95 oziroma 117 KM), ki dosega emisijske standarde Euro IV in je že poznan iz Toyotinega terenskega tovornjačka Hiluxa. Različne izvedbe temeljijo na dveh različnih osnih razdaljah, različnih višinah kabine in različni nosilnosti, ki seže do 1265 kilogramov. Pri tovornih različicah je na voljo tudi štirikolesni pogon in v tem primeru ima vozilo drsna vrata na obeh bokih, v potniških je do osem sedežev. Hiace se je doslej na nekaterih trgih prodajal precej dobro, po evropskih cestah naj bi se vozilo okoli 365.000 vozil. Na slovenskem trgu je bila modelna paleta Toyotinih lahkih gospodarskih vozil doslej nekoliko zapostavljena, prenovljeni hiace pa naj bi to spremenil. Med pomembnimi aduti naj bi bili tudi nizki stroški lastništva oziroma uporabe, kar je pri tovrstnih vozilih eden ključnih elementov. Cene za Hiace se začenjajo pri 15.833 evrih, kolikor stane najcenejša tovorna različica, za potniške izvedbe pa pri okroglih 18.000 evrih.