Z lahkotnostjo v nove čase
Nova Mazda2 je popolnoma drugačna od predhodnice in cilja na mlade kupce.
Kar nekaj časa je veljalo, da morajo tudi majhni avtomobili ob menjavah modelov postati večji. Pri japonski Mazdi pa so to logiko z novo Mazdo2 obrnili na glavo, saj je novinka krajša, nižja in za nameček še skoraj okroglih sto kilogramov lažja od predhodnice. Prejšnji Mazdin najmanjši model, ki je bil zasnovan v slogu manjšega enoprostorca, ni požel izjemnega uspeha, zato je tudi razumljiva tako radikalna zamenjava.
Že na prvi pogled je vidno, da je Mazda2 živahen avtomobil, ki bo skušal za svoj volan privabiti tudi ali predvsem mlajše voznike in voznice. Osnovne poteze zunanjosti so oblikovane v prepoznavnem Mazdinem slogu, vsekakor pa petvratna kombilimuzina, ki ji bo prihodnje leto sledila še trivratna različica odraža športnost in dinamiko. S 3,88 metra dolžine nekoliko zaostaja za nekaterimi razrednimi tekmeci, nikakor pa ne s prostornostjo in udobjem potniške kabine in velikostjo 250-litrskega prtljažnika. Tudi armaturna plošča je zasnovana povsem na novo, poleg igrivo oblikovanih merilnikov je glavna značilnost v vrh sredinske konzole zasajena prestavna ročica. Motorna izbira je za zdaj omejena na dva bencinska motorja, prvi je 1,3-litrski in razvije 55 kilovatov (75 KM) ali 63 kilovatov (86 KM), medtem ko se močnejši 1,5-litrski »napihuje« s 76 kilovati (103 KM). Prihodnje leto se obeta še 1,4-litrski turbodizelski štirivaljnik. Menjalnik je vsakokrat samodejni petstopenjski. Med opremo za doplačilo oziroma pri določenih izvedbah serijsko, je vredno omeniti elektroniko za stabilnost. Prodaja na slovenskem trgu je že stekla, cene pa se začenjajo pri 9990 evrih za osnovno izvedbo, ki je brez klimatske naprave, medtem ko je treba za najdražjo Mazdo2 odšteti 14.890 evrov.