Želi postati evropski prvak
Obetavni motorist Uroš Nastran iz Vogelj ima vse potrebne potenciale, da nadomesti ali pa celo preseže vsem ljubiteljem moto športa znanega Bena Šterna, ki je že končal tekmovalno pot.
Enaindvajsetletni voznik supermota Uroš Nastran iz Vogelj letos na dirkah državnega prvenstva niza zmago za zmago, in to celo v dveh kategorijah – do 450 ccm in Open. Kot edini voznik, ki tekmuje v obeh najmočnejših kategorijah, ima pred zadnjo dirko v Logatcu (14. oktobra) velike možnosti, da postane dvakratni državni prvak. V kategoriji do 450 ccm ima pred prvim zasledovalcem Rokom Mihelčičem 23 točk prednosti, v razredu Open (do 750 ccm) pa vodi za 20 točk pred prvim zasledovalcem Markom Škarjo. Lani je bil v obeh kategorijah drugi.
O njegovih preteklih uspehih smo pisali že decembra lani, zato samo spomnimo, da je Uroš motoristično kariero začel v motokrosu, po hudi poškodbi noge pa je v letu 2005 presedlal v supermoto. »V motokrosu sem bil ves čas poškodovan, v supermotu pa se še nisem poškodoval. Poleg tega v supermotu bolj uživam, saj je zaradi specifike proge, ki v 70 odstotkih poteka na asfaltu, v 30 odstotkih pa po terenu, potrebna večja koncentracija kot v motokrosu. Boljše je tudi razpoloženje med tekmovalci,« je pojasnil Uroš, ki bi se rad čim bolj uveljavil tudi v mednarodnem merilu. Z dosedanjimi nastopi na dirkah evropskega prvenstva (letos zaradi sanacije poškodbe zapestja ni veliko vozil) se je že prepričal, da je kos tudi najhujši konkurenci, zato si je za cilj postavil, da v prihodnjih sezonah postane evropski prvak ali pa vozi na svetovnem prvenstvu. Seveda pa želi v prihodnosti nanizati tudi čim več naslovov državnega prvaka.
Je član kluba Sitar Dunlop Racing iz Kamnika, vozi pa za ekipo Zupin motosport iz Nemčije, za katero vozi tudi v nemškem državnem prvenstvu, ki je eno najmočnejših na svetu. Na zadnji dirki mu je tako uspelo privoziti skupno četrto mesto, tako da je prvi Slovenec, ki je na dirki nemškega prvenstva osvojil pokal. Sredi julija je imel na dirki v Italiji celo veliko možnosti, da prvič zmaga na evropskem prvenstvu. »V prvi vožnji sem bil drugi, za zmagovalcem sem zaostal samo pol sekunde, v drugi vožnji pa sem vodil vse do štiri kroge pred koncem, ko se mi je pokvaril motor. Tako zelo sem bil razočaran, da bi motor najraje kar zakuril,« se spominja.