Pripravljenost na vzlet
Mazda želi s športnim terencem CX-7 mešati štrene tekmecem.
Japonska Mazda je bila v razredu športnih terenskih avtomobilov precej dolgo odsotna, zato so hoteli za vnovični vstop pripraviti poslastico, ki naj bi znova premešala karte v tej vse bolj razgibani avtomobilski skupini. Nove Mazde CX-7, ki je bila sprva naprodaj le na Japonskem in na drugi strani Atlantika, so se lotili predvsem s športnim izhodiščem, pred začetkom prodaje na evropskih tleh pa so poskrbeli za ustrezne prilagoditve podvozja in še nekaterih drugih delov. Novinka je namenjena predvsem tistim, ki gojijo aktivni življenjski slog, kar odseva tudi dinamično zasnovana notranjost, ki je dobro založena z opremo za varnost in udobje. Da bi še bolj poudarili športni karakter, so CX-7 obuli v 18-palčna kolesa, k celoviti atletski podobi pa pripomorejo še poudarjeno mišičasti blatniki. Motor je za zdaj en sam, ampak temu ne manjka moči: 2,3-litrski bencinski štirivaljnik, izposojen v Mazdinem športnem oddelku MPS, ki s pomočjo turbinskega polnilnika razvije 191 kilovatov (260 KM) in z avtomobilovo težo nima napornega dela. Dizelski motor bo, a še ni natančno znano kdaj. Motorna moč se na kolesa prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika. Premagovanju brezpotij je namenjen aktivni štirikolesni pogon, pri katerem se v normalnih voznih razmerah ves navor prenaša na prednji kolesi, glede na vozno podlago pa ga elektronika lahko do polovice prenese tudi k zadnjim. Najcenejša izvedba CX-7 stane 31.300 evrov.