Še ena nočna mora
Hyundai začenja osvajalski pohod z novim modelom i30.
Južnokorejski Hyundai je svojim azijskim in tudi evropskim tekmecem že nekajkrat zmešal štrene, mešanje kart v spodnjem srednjem razredu pa se obeta tudi s prihodom novega modela i30. Nanj so se precej dolgo in temeljito pripravljali in po spomladanski predstavitvi na avtomobilskem salonu v Ženevi, je novinec, ki nosi oznako i30, v začetku poletja že na pohodu do evropskih in tudi slovenskih kupcev. Kot je znano je nov avtomobil naslednik ostarele Elantre, z razvojem in oblikovanjem v Hyundaijevem tehničnem centru v nemškem Ruesselsheimu pa azijski avtomobilski tiger cilja predvsem na evropske kupce. To i30 nakazuje že s svojo zunanjostjo, ki nekoliko spominja na linije bavarskega BMW-ja, kar pa ne preseneča, saj ga je zrisal od tam »prebegli« oblikovalec.
Petvratni kombilimuzini je namenjenih pet novih motorjev, presenetljivo je, da je večina turbodizelskih. Tako je mogoče izbirati med dvema različicama 1,6-litrskega štirivaljnika (83 kW/113 KM in 88 kW/120 KM) ter 2,0-litrski turbodizelski stroj (103 kW/140 KM). Osnovni motor je 1,4-litrski bencinski štirivaljnik (80 kW/108 KM), ki se mu pridružuje še 1,6-litrski (90 kW/120 KM). Pri slovenskem uvozniku Hyundai Avto Tradeu so na trg pripeljali avtomobile s štirimi različnimi nivoji opreme, že najnižji pa med drugim vključuje zavorni sistem ABS, šest zračnih vreč, aktivne vzglavnike, klimatsko napravo s hlajenim predalom, radio s CD in MP3 predvajalnikom ter nastavitvenimi gumbi na volanskem obroču. Cene za novi i30 se gibljejo med 12.900 in 21.490 evri. Predvidoma ob koncu leta se bo petvratni kombilimuzini pridružil še prostoren kombi.