Mehkoba namesto grobosti

Test: Honda CR-V 2.0i VTEC Elegance

Rezultate raziskav, ki pravijo, da se večina našminkanih terencev pretežno vozi po asfaltu in le redko začutijo pod kolesi makadam ali blato, so pri Hondi z novo generacijo modela CR-V vzeli precej resno. Tako resno, da se že zastavlja vprašanje, ali je na avtomobilu, ki radodarno razkazuje svojo eleganco, sploh še kaj terenskega. Na zunanjosti ni kančka terenske grobosti, namesto oglatih robov pa prevladujejo mehke linije, ki se od dvignjenega nosu zložno povzpnejo v oblo streho in končajo na kupejevsko oblikovanem zadku. Je pa opaziti nekaj športnih potez, na primer agresivno režo za dovod zraka v motorni prostor in zajeten sprednji odbijač, zadaj pa strešni podaljšek, oblikovan v prikrit zračni stabilizator.

Tudi v notranjosti CR-V ni prav ničesar, kar bi spominjalo na terensko zasnovo, namesto tega voznika in sopotnike čaka skoraj prestižno limuzinsko okolje. Prostora je spredaj dovolj in tudi sedenje na zadnji klopi, katere sedalni del se pregane na eno ali dve tretjini, naslonski pa celo na tri dele, je udobno. Prtljažnik je že brez pregibanja klopi zadosten za solidno količino družinske prtljage, katere natovarjanje zaradi nizkega nakladalnega praga ni posebej težavno. Dodatna polica prtljažnik po višini razdeli na polovici, prekrivni rolo z nerodnimi dodatnimi platni pa zakriva vsebino prtljažnika pred nezaželenimi pogledi. Pogled na voznikovo delovno mesto razkrije redoljubje, ki so si ga oblikovalci verjetno ogledali pri kakšni nemški avtomobilski znamki, kaže pa se tako pri namestitvi stikal in ročic kot na preglednih merilnikih in visoko v sredinsko konzolo nameščeni ročici menjalnika in zanimivo oblikovanem vzvodu ročne zavore. Res je sicer, da voznik za pravšnjo nastavitev sedeža in volana porabi nekaj več časa, ker so razmerja med volanom, sedežem in stopalkami očitno izračunana na nekoliko nižje voznike.

Odločitev za bencinski 2,0-litrski štirivaljnik pomeni pridih športnosti; pogonski stroj namreč kaže veliko veselje do vrtenja in menjalnik zna slediti motorni energičnosti. Ko se motor zavrti v višje vrtljaje, postane precej žejen in obljubljeno tovarniško povprečje ostane samo na papirju. Kdor misli, da je več kot 11 litrov povprečno popitega bencina na 100 kilometrov poti preveč, ima možnost alternativne izbire oziroma odločitve za 2,2-litrski turbodizelski motor. Skoraj vse pri Hondi CR-V je naravnano bolj na asfalt kot na blato in temu primerno je nastavljeno tudi podvozje. Elektronika skrbi za porazdelitev navora med prednji in zadnji kolesi in voznik na to nima nobenega vpliva niti s tem dodatnih skrbi. Motorni navor se prenaša pretežno na prednji kolesi, ko pa ta nakažejo vrtenje v prazno, se jima pridruži še zadnji kolesni par.

In ker je CR-V novovalovsko nežni ali, če hočete, mehki terenec, si Hondini tržni strategi za volanom želijo videti tudi predstavnice nežnejšega spola. Cena žal ni več prav nič nežna, ampak raje kar pošteno zasoljena, vse to pa je v skladu s Hondino željo po uvrstitvi med prestižne avtomobilske znamke.

Tehnični podatki

Mere: d. 4,525, š. 1,820, v. 1,675 m, medosje 2,630 m

Prostornina prtljažnika: 524/1532

Teža (prazno v./ dovoljena): 1569/2050 kg

Vrsta motorja: štirivaljni, bencinski, 16 V

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM pri 6200

Največji navor pri v/min: 192 pri 4000

Najvišja hitrost: 190

Pospešek 0-100 km/h: 8,1 s

Poraba goriva po EU norm.: 10,4/6,7/8,1 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.850 EUR (7.153.254 SIT)

Uvoznik: AC Mobil, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Nasveti / četrtek, 30. junij 2016 / 10:52

Šola vedeževanja iz ciganskih kart

Nadaljujemo s kombinacijami treh kart, saj na ta način hitro pridemo do odgovora. Spraševalec ali sami, če gledamo karte sebi, izberemo poljubne tri karte in si jih razložimo. Najprej vsako posebej...

Objavljeno na isti dan


Splošno / sobota, 1. december 2007 / 07:00

Kegljači na ledu začeli novo sezono

Pri Zvezi za kegljanje na ledu Slovenije, ki ima sedež na Jesenicah, so pripravili program prvenstev in turnirjev v novi sezoni. Državno moštveno prvenstvo so že začeli. V prvem krogu na Bledu je...

Splošno / sobota, 1. december 2007 / 07:00

Nov film o ekstremnem kolesarju Juretu Robiču

O bitki s pet tisoč kilometri ameriških cest in predvsem o bitki s samim seboj govori najnovejši film o ekstremnem kolesarju Juretu Robiču.

Splošno / sobota, 1. december 2007 / 07:00

Obetavna generacija mladih košarkarjev

Konec novembra je tekmovalno sezono 2007 zaključila najmlajša kategorija košarkarjev KK Jesenice - dečki, stari do 14 let.

Splošno / sobota, 1. december 2007 / 07:00

Aids - vsako minuto se okuži enajst ljudi

HIV in aids sta verjetno najpogostejši kratici, uporabljeni 1. decembra. Svet od leta 1981 na 1. decembra obeležuje svetovni dan boja proti aidsu. Čeprav v medijih vse prevečkrat ponavljajo infor...

Splošno / sobota, 1. december 2007 / 07:00

Prednovoletni čas in naši hišni ljubljenčki

Približuje se zima, otroci se že vesele snega, prav vsakogar od nas se bo dotaknilo tudi prednovoletno pričakovanje, hitenje, izbiranje daril, in še preden se bomo utegnili obrniti, bo konec leta i...