Sestrična z novo frizuro
Nova Škoda Fabia je pripravljena na spopad z razrednimi tekmeci.
Češka Škoda bo imela prvo generacijo Fabie v svoji zgodovini zapisano z velikimi črkami. A ker čas v avtomobilski industriji neusmiljeno teče, je bilo hitro mimo skoraj celih osem let in napočil je čas za novo generacijo. Čeprav se na prvi pogled zdi, da je nova Fabia povzela nekatere poteze predhodnice, gre za popolnoma nov avtomobil, postavljen na novo koncernsko osnovo, z novo podobo in novimi cilji. Ob enaki medosni razdalji je nova Fabia na zunaj in znotraj nekoliko večja, spoznati pa jo je mogoče po vpadljivem sprednjem delu z izrazito masko hladilnika, po visokih bokih, skoraj ravni strehi in kombilimuzinskem zadku. Z vidika uporabnosti je izjemno prepričljiva prostornost potniške kabine, ki daje vtis nekoliko večjega avtomobila, poleg tega pa je v zadku še prostorsko soliden 300-litrski prtljažnik z možnostjo izdatnega povečanja. Pri oblikovanju armaturne plošče Škodini razvojniki niso odkrivali tople vode, ampak v racionalno estetiko vnesli vse, kar se za sodoben avtomobil spodobi. Štirje bencinski in trije dizelski motorji nakazujejo pestrost izbire, ki se začne z 1,2-litrskim bencinskim trivaljnikom (44 kW/60 KM), nadaljuje z njegovo močnejšo različico (51 kW/69 KM) in nato še z 1,4-litrskim štirivaljnikom (63 kW/85 KM) in 1,6-litrskim (77 kW/105 KM). Oba 1,4-litrska turbodizla sta trivaljnika (51 kW/70 KM in 59 kW/80 KM), večji 1,9-litrski (77 kW/105 KM) pa štirivaljnik. Pri novinki je oprema razdeljena v štiri nivoje in le v prvem, ki je namenjena manj zahtevnim voznikom, ni klimatske naprave, ki pri obeh najdražjih paketih samodejna. Cene se pričenjajo pri 8.365 evrih in se povzpnejo vse do 16.434 evrov. Sedanji petvratni karoserijski izvedbi se bo v začetku prihodnjega leta pridružila še nova Fabia Combi, skoraj do takrat pa bo na voljo še v že znani podobi.