Ugodni vetrovi

Test: Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4WD Comfort

Zdi se, da so pri južnokorejskem avtomobilskem mogotcu Hyundaiju pravi čas ujeli veter rastočega povpraševanja po športno rekreacijskih terencih, saj kar s tremi avtomobili beležijo precejšen uspeh. Tucson, najmanjši od njih, se je v zadnjih letih trdno zasidral v srcih tistih, ki jim tovrstni štirikolesniki predstavljajo (avtomobilski) življenjski stil. Ima namreč vse, kar imajo tudi drugi: privlačno zunanjost z ravno prav privzdignjenim nosom in mišičastimi boki, z odločno poudarjenimi in v plastiko odetimi pragovi, s strmo odsekanim, a harmonično obdelanim zadkom. K vsemu je treba dodati še zajetna strešna nosilca za prtljažnik, elegantni bočni ogledali in velika kolesa z aluminijastimi platišči, tako da postavnosti temu aziatskemu tigru ni mogoče oporekati. Manj suverenosti je v prtljažnem prostoru, ki je za vsestranski avtomobil, kar Tucson nedvomno želi biti, nekoliko premajhen. V potniški kabini je prostora tudi za tiste, ki jim je odrejeno potovanje na zadnji klopi, razveseljivo veliko. Plošča z merilniki je oblikovno povsem v koraku z modo, preglednost povprečna, zelenkasta osvetlitev ponoči nemoteča. Kljub volanskemu obroču, ki je nastavljiv samo po višini in samodejni klimatski napravi, ki jo je težko nastaviti tako, da v kabini ni prehladno ali prevroče in da je sposobna posušiti stekla, je splošni vtis pozitiven. K skupni ugodni oceni veliko pripomore 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s prilagodljivo geometrijo turbine in s 103 kilovati (140 KM) moči. Motor je v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom povsem kos cestnim in terenskim izzivom, je nezahteven in nedvomno za ta avtomobil najbolj primeren pogonski stroj. Tucsonu so seveda veliko bolj pisane na kožo gladke asfaltirane kot luknjaste makadamske ceste, a to še ne pomeni, da avtomobil ni za nikakršen terenski podvig. Pravzaprav je Hyundaijev najmanjši terenec zelo široko uporaben štirikolesnik, ki nenazadnje zna prepričati tudi s ceno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,9/6,2/7,1 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.672 EUR (5.912.398 SIT)

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / sreda, 20. maj 2020 / 07:26

Darko Đurić je zaključil športno pot

Paraplavalec Darko Đurić je minuli konec tedna objavil, da bo končal svojo bogato športno kariero.

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 20. maj 2013 / 15:00

Pesem

Včasih nas je slovenska domača narodna pesem sprem­ljala od rojstva do smrti. Slovenci smo peli ob vseh priložnostih, veselih in žalostnih, in takšne so bile tudi naše pesmi, ki so prihaja...

Zanimivosti / ponedeljek, 20. maj 2013 / 21:00

Še raje bodo brali

V Škofji Loki je več kot polovico mladih občanov do 15 let zajetih v aktivno članstvo knjižnice. Že doslej so radi brali, so nam povedali mladi, ki so se udeležili odprtja novega mladinskega oddelka,...

GG Plus / ponedeljek, 20. maj 2013 / 14:00

Vrečka za čemaž

Tolsti vrh (1715 m) - Vzhodni vrh Kriške gore, najvišji v grebenu. Vrh s čudovitim razgledom na okoliške hribe in gorenjsko ravan.

GG Plus / ponedeljek, 20. maj 2013 / 13:00

Burundanga !!! ... ???

To je v predstavi z istoimenskim naslovom droga, ki iz človeka, če jo ta popije, izmami resnico. Sodobna katalonska komedija, polna bodic, v izvedbi Stalnega slovenskega gledališča Trst je...

GG Plus / ponedeljek, 20. maj 2013 / 10:18

En planet, en dom, ena prihodnost

»Ne pričakujte od drugih, da bodo nekaj storili namesto vas. Sami bodite zgled,« je ena od misli EKOpiknika oziroma zaključnega dejanja letošnje kampanje Pozor(!)ni za okolje. Mladi, ki sodelujejo, so...