Slovo s solzami

Test: Audi A4 Avant 2.0 TDI Quattro S-Line

Vino, ki ima za seboj že nekaj let staranja v hrastovih sodih, je menda najboljše. Tudi nekateri avtomobili so svoje bleščeče trenutke doživeli tik pred upokojitvijo in audi A4 avant bi prav lahko sodil mednje, saj se mu že v nekaj mesecih obeta zamenjava. Audi A4 avant se dobri dve leti pojavlja v rahlo osveženi obliki, z novimi hišnimi linijami. Zadek je ukrojen tako, kot velevajo modne zapovedi, prtljažna vrata torej niso postavljena povsem navpično, ampak položno kot pri kakšnem kupeju. Celostna podoba tega avtomobila je skupaj s podrobnostmi, kot sta na primer vzdolžna strešna nosilca prtljažnika, videti harmonično usklajeno, še posebej z dodatkom športnega lepotnega paketa z obrobami pragov in večjimi aluminijastimi platišči. Prostornost prtljažnika pri tem audiju ni osrednja točka, čeprav je prostora dovolj za palice in ostalo opremo za igranje golfa, za ne preveč razkošno družinsko prtljago in za dva poslovna kovčka. Tudi potniška kabina ima sloves urejenosti in prijetne bivalnosti. Voznikovo delovno mesto je zasnovano v značilnem germanskem redu in za volanom se je tega avtomobila mogoče hitro privaditi. Nedvomno je 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik tisti motor, ki je A4 avantu dobro pisan na kožo. Pogonski stroj ima povsem zadostno zalogo moči in navora, da vozniku med zmerno vožnjo ni treba pogosto posegati po ročici natančnega šeststopenjskega menjalnika in da si lahko privošči tudi bolj dinamično vožnjo ali višjo potovalno hitrost. Štirikolesni pogon quattro, ki je že skoraj Audijeva stalnica, na suhem in gladkem asfaltu odigra svojo vlogo le, če avtomobil v ovinkih začne izgubljati začrtano smer, precej bolj pa se izkaže, ko je cesta mokra in zasnežena. Prepričljive vozne lastnosti in sloves, ki ga je dosedanji A4 doživel pri kupcih, so dovolj, da se bodo pri Audiju od njega poslovili z vlažnimi očmi, hkrati pa najbrž postavili na cesto dostojnega naslednika.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 203 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,7/ 5,6/ 6,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 34.984 EUR (8.383.494 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / četrtek, 21. junij 2007 / 07:00

Priznanja za mlade športnike

Prvošolčkom medalje Zlati sonček, mladim športnikom knjiga Sto let športa v Škofji Loki

Objavljeno na isti dan


Slovenija / ponedeljek, 7. julij 2008 / 07:00

Slovenija žaluje za žrtvami reke Save

Za torek je država razglasila dan žalovanja za žrtve nesreče, ki so izgubile življenja pri spustu po Savi na območju hidroelektrarne Blanca.

GG Plus / ponedeljek, 7. julij 2008 / 07:00

Sedmica: Penko in njegov pipec

»Ko sem prišel iz poslovne stavbe SCT, sta name brez opozorila skočila dva policista posebne enote, mi zvila roke na hrbet in mi nataknila samozatezne lisice, tretji policist pa mi je bral pravic...

GG Plus / ponedeljek, 7. julij 2008 / 07:00

Kultura košnje

Ja, kaj je pa zdaj to - da se o košnji piše v Snovanjih?! Ima to kmečko delo sploh kak kulturni pomen? Odgovor je nedvoumen: ima ga, kosci in grabljice pa so pravi kulturni delavci, ohranjajo kulturno...

Prosti čas / ponedeljek, 7. julij 2008 / 07:00

Vsi le ne gredo na dopust

Vrsto let velja, da gredo na največjih televizijah ustvarjalci na dopust in živijo le od ponovitev domačih in tujih oddaj, nadaljevank, nanizank ali filmov.

GG Plus / ponedeljek, 7. julij 2008 / 07:00

Iconotheca Valvasoriana

Sredi junija je brez posebne medijske pozornosti izšla Iconotheca Valvasoriana (IV), ki zna biti po Dalmatinovi Bibliji in Valvasorjevi Slavi tretji najbolj ambiciozni knjižni projekt Slovencev vseh č...