Slovo s solzami

Test: Audi A4 Avant 2.0 TDI Quattro S-Line

Vino, ki ima za seboj že nekaj let staranja v hrastovih sodih, je menda najboljše. Tudi nekateri avtomobili so svoje bleščeče trenutke doživeli tik pred upokojitvijo in audi A4 avant bi prav lahko sodil mednje, saj se mu že v nekaj mesecih obeta zamenjava. Audi A4 avant se dobri dve leti pojavlja v rahlo osveženi obliki, z novimi hišnimi linijami. Zadek je ukrojen tako, kot velevajo modne zapovedi, prtljažna vrata torej niso postavljena povsem navpično, ampak položno kot pri kakšnem kupeju. Celostna podoba tega avtomobila je skupaj s podrobnostmi, kot sta na primer vzdolžna strešna nosilca prtljažnika, videti harmonično usklajeno, še posebej z dodatkom športnega lepotnega paketa z obrobami pragov in večjimi aluminijastimi platišči. Prostornost prtljažnika pri tem audiju ni osrednja točka, čeprav je prostora dovolj za palice in ostalo opremo za igranje golfa, za ne preveč razkošno družinsko prtljago in za dva poslovna kovčka. Tudi potniška kabina ima sloves urejenosti in prijetne bivalnosti. Voznikovo delovno mesto je zasnovano v značilnem germanskem redu in za volanom se je tega avtomobila mogoče hitro privaditi. Nedvomno je 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik tisti motor, ki je A4 avantu dobro pisan na kožo. Pogonski stroj ima povsem zadostno zalogo moči in navora, da vozniku med zmerno vožnjo ni treba pogosto posegati po ročici natančnega šeststopenjskega menjalnika in da si lahko privošči tudi bolj dinamično vožnjo ali višjo potovalno hitrost. Štirikolesni pogon quattro, ki je že skoraj Audijeva stalnica, na suhem in gladkem asfaltu odigra svojo vlogo le, če avtomobil v ovinkih začne izgubljati začrtano smer, precej bolj pa se izkaže, ko je cesta mokra in zasnežena. Prepričljive vozne lastnosti in sloves, ki ga je dosedanji A4 doživel pri kupcih, so dovolj, da se bodo pri Audiju od njega poslovili z vlažnimi očmi, hkrati pa najbrž postavili na cesto dostojnega naslednika.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 203 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,7/ 5,6/ 6,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 34.984 EUR (8.383.494 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / sreda, 1. julij 2009 / 07:00

Radar vsak dan v drugi občini

Kranj - Prometni policisti bodo tudi ta teden izvajali meritve hitrosti z radarjem, nameščenem v belem Renault Kangooju. V torek bodo med 12. in 20. uro na prehitre voznike preža...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / četrtek, 26. januar 2012 / 07:00

Izziv z lokostrelsko družino

Niti pomislila nisem, da ne bom mogla napeti loka. In prav to se je zgodilo. Toja, trikrat zapored lokostrelka leta, Arne in Tomo Černe, člani lokostrelske družine, ki podira rekorde, pa so to pričako...

GG Plus / četrtek, 26. januar 2012 / 07:00

Prvič med elito in na letalnici

"Pričakoval sem več, vsaj polet okrog 180 m," je po debiju v svetovnem pokalu na poletih na Kulmu dejal smučarski skakalec Nejc Dežman.

GG Plus / četrtek, 26. januar 2012 / 07:00

Na Lajnarja ali pa Slatnik

To sta vlečnici, ki trenutno obratujeta v osrčju Soriške planine. Torej, zdaj imate odgovor, če morda niste vedeli, kam na sneg.

GG Plus / četrtek, 26. januar 2012 / 07:00

Na Gori skačejo že desetletja

Letos mineva dvajset let od organiziranih tekem smučarskih skakalcev na Gori pri Komendi, jubilej Gorjanov, ki so znani po tem, da decimetre spremenijo kar v metre, pa je počastil tudi legendarni češk...

Zanimivosti / četrtek, 26. januar 2012 / 07:00

Na izlet z Mercatorjem in Gorenjskim glasom

Nagradna igra, ki jo enkrat letno pripravita Mercator in Gorenjski glas, je tokrat trajala od marca do novembra. Prav zaradi dolžine trajanja nagradne igre ste nas presenetili in kljub temu v Mercator...