Slovo s solzami
Test: Audi A4 Avant 2.0 TDI Quattro S-Line
Vino, ki ima za seboj že nekaj let staranja v hrastovih sodih, je menda najboljše. Tudi nekateri avtomobili so svoje bleščeče trenutke doživeli tik pred upokojitvijo in audi A4 avant bi prav lahko sodil mednje, saj se mu že v nekaj mesecih obeta zamenjava. Audi A4 avant se dobri dve leti pojavlja v rahlo osveženi obliki, z novimi hišnimi linijami. Zadek je ukrojen tako, kot velevajo modne zapovedi, prtljažna vrata torej niso postavljena povsem navpično, ampak položno kot pri kakšnem kupeju. Celostna podoba tega avtomobila je skupaj s podrobnostmi, kot sta na primer vzdolžna strešna nosilca prtljažnika, videti harmonično usklajeno, še posebej z dodatkom športnega lepotnega paketa z obrobami pragov in večjimi aluminijastimi platišči. Prostornost prtljažnika pri tem audiju ni osrednja točka, čeprav je prostora dovolj za palice in ostalo opremo za igranje golfa, za ne preveč razkošno družinsko prtljago in za dva poslovna kovčka. Tudi potniška kabina ima sloves urejenosti in prijetne bivalnosti. Voznikovo delovno mesto je zasnovano v značilnem germanskem redu in za volanom se je tega avtomobila mogoče hitro privaditi. Nedvomno je 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik tisti motor, ki je A4 avantu dobro pisan na kožo. Pogonski stroj ima povsem zadostno zalogo moči in navora, da vozniku med zmerno vožnjo ni treba pogosto posegati po ročici natančnega šeststopenjskega menjalnika in da si lahko privošči tudi bolj dinamično vožnjo ali višjo potovalno hitrost. Štirikolesni pogon quattro, ki je že skoraj Audijeva stalnica, na suhem in gladkem asfaltu odigra svojo vlogo le, če avtomobil v ovinkih začne izgubljati začrtano smer, precej bolj pa se izkaže, ko je cesta mokra in zasnežena. Prepričljive vozne lastnosti in sloves, ki ga je dosedanji A4 doživel pri kupcih, so dovolj, da se bodo pri Audiju od njega poslovili z vlažnimi očmi, hkrati pa najbrž postavili na cesto dostojnega naslednika.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1968 ccm
Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM
Najvišja hitrost: 203 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 8,7/ 5,6/ 6,7 l/100 km
Maloprodajna cena: 34.984 EUR (8.383.494 SIT)
Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana