Posodobljeni plemenski terenec
Volkswagen je lepotno in tehnično osvežil terenskega Touarega.
Volkswagen je že na avtomobilskem salonu v Parizu predstavil novo generacijo svojega trenutno še edinega terenca touarega, ki bo kmalu tudi na slovenskih cestah. Prenovljeni model ima več kot 2.300 povsem novih delov, od predhodnika se že na prvi pogled loči po povsem spremenjenem sprednjem delu z novo masko hladilnika in izrazitejšimi žarometi. Volkswagnovi inženirji so skladno s sprednjim delom spremenili tudi zadek. Nad zadnjim steklom je tako sedaj nameščen nov usmernik zraka, ki zagotavlja boljše aerodinamične lastnosti. S tehničnega vidika so bile spremenjene zadnje in zavorne luči.
Poleg tega je opremljen s številnimi novimi sistemi in je prvi Volkswagnov avtomobil, ki ga lahko poganja osemvaljni bencinski motor z direktnim vbrizgavanjem (V8 FSI) z zmogljivostjo 257 kW/350 KM. Največja moč drugih dveh bencinskih motorjev znaša 206 kW/280 KM (V6 FSI) in 331 kW/450 KM (W12). Na izbiro bodo tudi trije turbodizelski motorji z direktnim vbrizgavanjem, ki so vsi serijsko opremljeni s filtrom za trdne delce. Največja moč motorjev TDI znaša 128 kW/174 KM (TDI), 165 kW/225 KM (V6 TDI) in 230 kW/313 KM (V10 TDI). Svetovno novost predstavlja sistem ABSplus, ki touaregovo zavorno pot na neutrjeni podlagi skrajša do 20 odstotkov. Sistem deluje tako, da pred kolesi, ki jih za kratek čas blokira, potiska delčke materiala, iz katerega je podlaga. Tako pred kolesi nastane nekakšen zavorni klin.
Kar precej sprememb je tudi v notranjosti in glede opreme, zato so pri Volkswagnu prepričani, da gre skoraj za povsem nov avtomobil. Na slovenskih cestah se bo pojavil že v kratkem, cene se gibljejo od 45.360 evrov navzgor.