Zavrelo zaradi parkirnega listka
Kranj - Pred dnevi je na Gorenjski glas poklical Kranjčan Jože Gazvoda, ki je avto parkiral na parkirišču hotela Creina v Kranju. Povedal je: »Parkiral sem za eno uro, za kar bi moral odšteti en evro. Iskal sem parkirni avtomat, kjer bi poravnal račun, a se je izkazalo, da moram račun poravnati na recepciji hotela. S tem sem prekoračil čas in zaračunali so mi dodatno uro, torej dva evra. Bolj kot to, da bom moral primakniti še en evro, me je zmotilo arogantno obnašanje direktorja hotela, ko sem mu želel pojasniti okoliščine.«
Andrej Grzetič, direktor hotela Creina je povedal: »Pri nas je praksa takšna, da se parkirnina poravna na blagajni. V kratkem pa načrtujemo avtomatsko blagajno.« Preverili smo, ali je pred parkiriščem jasno viden napis, da se parkirnino poravna na recepciji hotela. Takšen napis smo našli na tabli na vstopni rampi, a jo verjetno zaradi opravka z dvigom parkirnega listka marsikdo spregleda.