Osvežitev za vladarja
SSangYong je rahlo posodobil največji model Rexton.
Ker čas v avtomobilskem svetu teče zelo hitro, tudi štirikolesniki na sredini življenjske poti rabijo nekaj lepotilnih in tehničnih posegov. Pri južnokorejskem specialistu za terenske avtomobile je tako prišel na vrsto njihov največji model rexton, ki so mu nekoliko na novo zlikali karoserijo in obdelali tehniko. Nova sta sprednja projekcijska žarometa, med katerima je s kromom izdatneje obložena maska hladilnika, spremenjena sta odbijača in rahlo drugačne so tudi zadnje luči. Zunanjim spremembam je sledilo še nekaj notranjih, vključno z novimi merilniki, lepšim oblazinjenjem sedežev in izboljšano klimatsko napravo. Posodobljena motorna vsebina vključuje modernizirani 2,7-litrski turbodizelski petvaljnik, z različno elektronsko podporo, s katero v šibkejši različici razvije 121 kW (165 KM), v močnejši pa 137 kW (186 KM). Gre za licenčno izpeljanko motorja koncerna DaimlerChrysler, prav od tam pa prihaja še tretja možnost 3,2-litrski bencinski šestvaljnik s 160 kW (217 KM). Rexton ima vselej nov 5-stopenjski samodejni menjalnik z dodatnim zimskim programom in dvema vzvratnima prestavama. V kombinaciji z močnejšim dizelskim in bencinskim motorjem je štirikolesni pogon zasnovan tako, da se v razmerju 40:60 deli na sprednji in zadnji kolesi, pri šibkejšem dizelskem stroju pa uravnavanje pogona krmili elektronika. Rexton sicer velja za klenega terenca, cene se na slovenskem trgu začenjajo pri 29.990 evrih in se povzpnejo na 40.940 evrov.