Prvi pogled vara

Test: Škoda Octavia Combi RS 2.0 TFSI.

Avtomobilov, ki bi utelešali družinsko naravnanost na udobje in prepričljive športne zmogljivosti, ni prav veliko. Češka Škoda želi v modelni liniji RS prikazati delček tistega, kar zaznamuje njihovo udeležbo na svetovnih relijih in čeprav tam že nekaj časa tekmujejo s fabio, je v športne barve odeta tudi octavia. Pravzaprav gre za nekakšno volkuljo v ovčji podobi, saj navzven skrbno skriva svoj adrenalinski karakter, le agresivnejši sprednji del, večja platišča in obarvane zavorne čeljusti kažejo, da je RS nekaj drugega kot običajna octavia. Tudi v potniški kabini z izjemo naluknjanih stopalk, imenitnejših sedežnih prevlek in okraskov z videzom brušenega aluminija, voznika in potnike ne pričaka nič posebej vznemirljivega. Zato pa je vznemirljiv pogled pod motorni pokrov, kamor je stlačen 2,0-litrski bencinski štirivaljnik, podprt s turbinskim polnilnikom, s katerim iz sebe iztisne okroglih 200 konjskih moči. To je povsem dovolj za adrenalinsko vožnjo z naglimi pospeški in visoko končno hitrostjo. Motor se rad vrti in pospremi dodajanje plina s hropečim zvokom, šeststopenjski menjalnik je primerno hiter in podvozje se zna dovolj dobro odzivati na prenos sil v ovinkih, kljub temu da je octavia sorazmerno dolgo vozilo in nima izjemne medkolesne razdalje. Vsi ostali atributi tega avtomobila ostajajo enaki kot pri običajnih različicah; to pomeni, družinsko prijazen prtljažnik, udobno sedenje spredaj in rahlo utesnjenost zadaj, veliko prostorov za odlaganje drobnarij in temeljito izdelavo v germanskem redoljubnem slogu. Vzmetenje je zaradi prilagoditve podvozja močnejšemu stroju in večji zanesljivosti nekoliko bolj čvrsto, a še vedno ne preveč moteče, založenost z opremo, kot se spodobi za takšen avtomobil, cena pa ustrezno vsemu višja, kot je svoje čase veljalo za Škodo.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1984 ccm

Največja moč pri v/min: 147 kW/200 KM

Najvišja hitrost: 238 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,5/ 7,8/ 10,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.930 EUR (6.213.865 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Proti nizkim preletom letal

Civilna iniciativa zahteva popolno prepoved letenja letal v nočnem času in nizkih preletov nad Šenčurjem.

Objavljeno na isti dan


Šenčur / ponedeljek, 19. avgust 2013 / 13:19

Vroče dopoldneve krajšali z ustvarjanjem

Visoko - Kulturno društvo Valentin Kokalj Visoko je s pomočjo Občine Šenčur že peto leto zapored pripravilo enotedenske poletne delavnice. Otroškega živ-žava, kot so jih poimenovali, se je...

Razvedrilo / ponedeljek, 19. avgust 2013 / 13:18

Pastirska veselica

Na Veliki planini so prejšnjo soboto pripravili prvo srečanje narodnozabavnih ansamblov, ki se je razvilo v pravo pastirsko veselico. Slovesnost so imeli te dni v Radovljici, Gorenjce pa smo srečali t...

Humor / ponedeljek, 19. avgust 2013 / 13:16

Od cegla do bukve

Nekdanji prvi mož ajdovskega gradbenega podjetja Primorje se je odlično znašel na novem delovnem mestu. Kaj najraje berejo zaporniki? Ekskluzivno za Malega brata.

Razvedrilo / ponedeljek, 19. avgust 2013 / 13:16

Živi za glasbo

Glasbeni oboževalci, navdušenci oziroma fani večino prostega časa namenijo svojim najljubšim glasbenikom ter z njimi dihajo na vsakem koraku. Mednje sodi tudi mladi Julij Koporec iz Predoselj, čigar ž...

GG Plus / ponedeljek, 19. avgust 2013 / 13:13

Brvarjev Material

»Kot je v vaških gostiščih navadno, je bila točilnica polna obrazov, podobnih grudam zemlje, tisti za šankom pa je bil neolupljena čebula. Mimo zbirke lovskih trofej z zaprašenim medvedom,...