Prvi pogled vara

Test: Škoda Octavia Combi RS 2.0 TFSI.

Avtomobilov, ki bi utelešali družinsko naravnanost na udobje in prepričljive športne zmogljivosti, ni prav veliko. Češka Škoda želi v modelni liniji RS prikazati delček tistega, kar zaznamuje njihovo udeležbo na svetovnih relijih in čeprav tam že nekaj časa tekmujejo s fabio, je v športne barve odeta tudi octavia. Pravzaprav gre za nekakšno volkuljo v ovčji podobi, saj navzven skrbno skriva svoj adrenalinski karakter, le agresivnejši sprednji del, večja platišča in obarvane zavorne čeljusti kažejo, da je RS nekaj drugega kot običajna octavia. Tudi v potniški kabini z izjemo naluknjanih stopalk, imenitnejših sedežnih prevlek in okraskov z videzom brušenega aluminija, voznika in potnike ne pričaka nič posebej vznemirljivega. Zato pa je vznemirljiv pogled pod motorni pokrov, kamor je stlačen 2,0-litrski bencinski štirivaljnik, podprt s turbinskim polnilnikom, s katerim iz sebe iztisne okroglih 200 konjskih moči. To je povsem dovolj za adrenalinsko vožnjo z naglimi pospeški in visoko končno hitrostjo. Motor se rad vrti in pospremi dodajanje plina s hropečim zvokom, šeststopenjski menjalnik je primerno hiter in podvozje se zna dovolj dobro odzivati na prenos sil v ovinkih, kljub temu da je octavia sorazmerno dolgo vozilo in nima izjemne medkolesne razdalje. Vsi ostali atributi tega avtomobila ostajajo enaki kot pri običajnih različicah; to pomeni, družinsko prijazen prtljažnik, udobno sedenje spredaj in rahlo utesnjenost zadaj, veliko prostorov za odlaganje drobnarij in temeljito izdelavo v germanskem redoljubnem slogu. Vzmetenje je zaradi prilagoditve podvozja močnejšemu stroju in večji zanesljivosti nekoliko bolj čvrsto, a še vedno ne preveč moteče, založenost z opremo, kot se spodobi za takšen avtomobil, cena pa ustrezno vsemu višja, kot je svoje čase veljalo za Škodo.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1984 ccm

Največja moč pri v/min: 147 kW/200 KM

Najvišja hitrost: 238 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,5/ 7,8/ 10,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.930 EUR (6.213.865 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / petek, 10. december 2010 / 07:00

Gorenjski glas

Gorenjski glas, 10. december 2010, št. 98

Objavljeno na isti dan


Cerklje na Gorenjskem / ponedeljek, 21. oktober 2013 / 15:57

Drobiž za znanje otrok

Na letališču Aerodrom Ljubljana so od torka naprej postavljene posebne nabirke, v katerih člani Rotary kluba Ljubljana in Rotary kluba Zgornji Brnik zbirajo sredstva za izobraževanje otrok iz socialno...

Jesenice / ponedeljek, 21. oktober 2013 / 15:52

Bolnišnici 1,2 milijona za poplačilo dobaviteljev

Jesenice - Splošna bolnišnica Jesenice je v ponedeljek iz državne zakladnice po sklepu ministrstva za finance prejela 1,2 milijona evrov likvidnostnega posojila. Kot je povedal direktor bolnišnice...

Tržič / ponedeljek, 21. oktober 2013 / 15:41

Azbestne odpadke sprejemajo iz drugih občin

Na odlagališču v Kovorju ne sprejemajo več le azbestnih odpadkov iz tržiške občine, ampak tudi od drugod. Povečane količine pa nekatere krajane vznemirjajo ...

Zanimivosti / ponedeljek, 21. oktober 2013 / 15:37

Vaš razgled

Pravijo, da je jutro najlepši del dneva za fotografiranje, ker je sonce nizko na obzorju. Na posnetku Luka Renerja se vidi, kako sonce enakomerno prodira med drevesi in išče še neosvetljen...

Zanimivosti / ponedeljek, 21. oktober 2013 / 15:31

Pasji davek le, če bo koristen

Kinološka zveza Slovenije se zavzema za uvedbo davka na pse, hkrati pa tudi za znižanje ostalih stroškov za lastnike pse, še posebej obveznega cepljenja. Se z njihovim predlogom strinjate?