Prvi pogled vara

Test: Škoda Octavia Combi RS 2.0 TFSI.

Avtomobilov, ki bi utelešali družinsko naravnanost na udobje in prepričljive športne zmogljivosti, ni prav veliko. Češka Škoda želi v modelni liniji RS prikazati delček tistega, kar zaznamuje njihovo udeležbo na svetovnih relijih in čeprav tam že nekaj časa tekmujejo s fabio, je v športne barve odeta tudi octavia. Pravzaprav gre za nekakšno volkuljo v ovčji podobi, saj navzven skrbno skriva svoj adrenalinski karakter, le agresivnejši sprednji del, večja platišča in obarvane zavorne čeljusti kažejo, da je RS nekaj drugega kot običajna octavia. Tudi v potniški kabini z izjemo naluknjanih stopalk, imenitnejših sedežnih prevlek in okraskov z videzom brušenega aluminija, voznika in potnike ne pričaka nič posebej vznemirljivega. Zato pa je vznemirljiv pogled pod motorni pokrov, kamor je stlačen 2,0-litrski bencinski štirivaljnik, podprt s turbinskim polnilnikom, s katerim iz sebe iztisne okroglih 200 konjskih moči. To je povsem dovolj za adrenalinsko vožnjo z naglimi pospeški in visoko končno hitrostjo. Motor se rad vrti in pospremi dodajanje plina s hropečim zvokom, šeststopenjski menjalnik je primerno hiter in podvozje se zna dovolj dobro odzivati na prenos sil v ovinkih, kljub temu da je octavia sorazmerno dolgo vozilo in nima izjemne medkolesne razdalje. Vsi ostali atributi tega avtomobila ostajajo enaki kot pri običajnih različicah; to pomeni, družinsko prijazen prtljažnik, udobno sedenje spredaj in rahlo utesnjenost zadaj, veliko prostorov za odlaganje drobnarij in temeljito izdelavo v germanskem redoljubnem slogu. Vzmetenje je zaradi prilagoditve podvozja močnejšemu stroju in večji zanesljivosti nekoliko bolj čvrsto, a še vedno ne preveč moteče, založenost z opremo, kot se spodobi za takšen avtomobil, cena pa ustrezno vsemu višja, kot je svoje čase veljalo za Škodo.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1984 ccm

Največja moč pri v/min: 147 kW/200 KM

Najvišja hitrost: 238 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,5/ 7,8/ 10,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 25.930 EUR (6.213.865 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Bled / sreda, 14. oktober 2020 / 17:50

Znova med najbolj trajnostnimi destinacijami

Bled – Bled se je že tretje leto zapored uvrstil med sto najbolj trajnostnih destinacij na svetu, so po zaključenem spletnem srečanju zelenih destinacij sveta, ki je minuli teden potekalo pod okril...

Objavljeno na isti dan


Avtomobilizem / sreda, 14. december 2011 / 07:00

Nič več sramežljivosti

Prenovljena Mazda3 z manj vidnimi in več skritimi spremembami

Mularija / sreda, 14. december 2011 / 07:00

Otroška peresa

Kdo je slikar? Mark Kavčič: Umetnik. Jan Šolar: Tisti, ki se nič ne zmoti. Blaž Lušina: Tisti, ki slika. Kaj dela slikar? M...

GG Plus / sreda, 14. december 2011 / 07:00

Želja: himalajski vršaci

Mirko Janjatovič je eden boljših slovenskih rekreativnih tekačev, vselej v ospredju tudi na tekih za Gorenjskih pokal v rekreativnih tekih. Star je štirideset let, živi v Radovljici, po poklicu p...

GG Plus / sreda, 14. december 2011 / 07:00

Vodili z enajst proti nič

Tolikšno prednost so nam že v startu dali balinarji Lokateksa Trate, osemkratni ekipni državni prvaki, s katerimi smo se pomerili na Glasovem športnem izzivu. Nam je uspelo dobiti še vsega dve točki?

Kronika / sreda, 14. december 2011 / 07:00

Kriminal

Kradli odpadni baker Škofja Loka - V noči s petka na soboto so policisti pri kraji odpadnega bakra iz skladišča podjetja v Škofji Loki zasačili tri mo...