Salonsko lepotičenje
Honda je postavila na cesto novi, elegantnejši CR-V.
Japonska Honda se skuša v zadnjem času vse bolj uvrščati med avtomobilske znamke s prestižnim predznakom in v tej smeri gre razumeti tudi prenovo šminkersko terenskega modela CR-V. V tretji generaciji gre za odločen premik k eleganci, ki novinca naredi manj terensko robustnega in bolj limuzinsko uglajenega. Temu sledi tudi zunanjost, ki so ji odvzeli skoraj vso oglatost, zamenjale pa so jo mehkejše linije, ki se od ponosno dvignjenega sprednjega dela najprej dvignejo in nato proti zadku spustijo skoraj v kupejevskem slogu. V primerjavi s predhodnim modelom je novi CR-V širši, nižji in tudi krajši, slednje na račun odvzetega rezervnega kolesa na zadnjih vratih. Prostorski izkoristek notranjosti je občutno boljši, k uporabnosti pripomore za 15 centimetrov vzdolžno pomična zadnja klop, zaradi uporabe žlahtnih materialov in temeljite obdelave je občutek za volanom zelo limuzinski. Ob izpuščenih osnovnih dveh nivojih, imajo vse različice precej bogato serijsko opremo, med drugim samodejno klimatsko napravo in aktivni tempomat, ki zna sam vzdrževati nastavljeno razdaljo in tudi zavirati. Pogonska stroja sta dva, povsem novi 2,0-litrski bencinski, ki razvije 110 kW (150 KM), medtem ko je sodoben 2,2-litrski turbodizel s 103 kilovati (140 KM) znan že iz drugih Hondinih modelov. Motorna moč se v osnovi prenaša na prednji kolesni par, če je potrebno, se do 35 odstotkov preusmeri k zadnjim kolesom, kar je še en podatek, da CR-V ni robustni, ampak bolj salonski terenec. Osnovna bencinska različica se cenovno začne pri 29.850 evrih, nato pa cene sežejo vse do 42.990 evrov, kolikor stane najdražja različica s turbodizlom v nosu.