Kaj ponuja nova GZS?
Na prenovljeni Gospodarski zbornici Slovenije so predstavili svojo ponudbo, s katero upajo, da bodo ustavili plaz izstopov svojih članov.
Ljubljana – V torek so na Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) predstavili novo ponudbo storitev podjetjem, ki izhaja iz novega položaja GZS, ko nima več obveznega članstva. Kot je poudaril začasni predsednik Samo Hribar Milič, so pri oblikovanju ponudbe izhajali iz treh temeljnih vprašanj: kakšne koristi bo zagotavljala GZS za svoje člane, kakšen vpliv bodo imele članice na aktivnosti GZS ter koliko bodo podjetja plačevala za storitve GZS? GZS si je postavila temeljne cilje, da bo združevala podjetja člane, ki bodo predstavljala več kot dve tretjini kapitala in zaposlenih v Sloveniji. Cilj so zadovoljne članice, kar bodo skušali zagotavljati z atraktivnim programom po meri podjetij. Nova GZS naj bi imela vpliv na pogoje poslovanja ter bila kredibilna partnerica socialnim partnerjem in državi na vseh ravneh.
Poleg spremenjene celostne podobe - logotipa GZS – poslej bo lipov list digitaliziran, je začasni predsednik predstavil tudi nove produkte nove GZS: Zeleno knjigo - priročnik poslovanja za mala in srednja podjetja, Belo knjigo - v njej bodo zapisane zahteve gospodarstva za konkurenčnejše okolje – po področjih in s časovnimi dimenzijami, ustanovljen bo Lobistični center GZS, nov produkt je tudi sistem Popusti član-članu, kjer si člani med seboj ponujajo določene ugodnosti za svoje izdelke oz. storitve, strokovnjaki GZS bodo na sedežih podjetij svetovali in pomagali podjetjem pri reševanju njihov zahtev, težav, prek Razvojnega sklada gospodarstva bo dajala podporo pri uresničevanju podjetniških zamisli, podjetjem bo pomagala pri vključevanju v programe UNIDO in IPA za pridobivanje finančnih sredstev ter posredovala informacije o razpisih znotraj 7. okvirnega programa za raziskave in razvoj ter organizirala delavnice za pripravo projektov. Dodatno bo GZS svojim članom omogočala, zagotavljala: sodelovanje strokovnjakov GZS v pogajanjih za podjetniške kolektivne pogodbe, podporo pri prijavi na nacionalne in mednarodne programe in razpise in pri iskanju partnerjev, srečevanje v klubih GZS, udeležbo na poslovnih zajtrkih in kosilih, storitve Klicnega centra GZS, certifikat Company on Net, pomoč pri iskanju delovne sile v tujini, individualne izobraževalne programe, izvedbo poslovnih, izobraževalnih in drugih dogodkov podjetja po naročilu, oddajanje pisarn z vso infrastrukturo. Vse pod novim sloganom GZS: Sprejemamo izzive - ustvarjamo priložnosti!