Med Slovenijo in Avstrijo brez menjave lokomotiv
Ljubljana - Kot so sporočili iz Holdinga Slovenske železnice, sta direktorja vleke Slovenskih in Avstrijskih železnic v četrtek podpisala sporazum o začetku tako imenovanih interoperabilnih voženj – voženj večsistemskih lokomotiv, ki jih ob prehodu meje ni treba menjati zaradi različnih sistemov napajanja vlakov. Nove lokomotive bodo vozile večino tovornih vlakov med Zalogom in Beljakom, Koprom in Linzem ter šest parov mednarodnih brzovlakov med postajama Dobova in Beljak. V naslednjem voznorednem obdobju bodo tako slovenske lokomotive prevozile več kot 305 tisoč kilometrov po avstrijskih progah in avstrijske lokomotive okoli 220 tisoč kilometrov po slovenskih. Uvedba večsistemskih lokomotiv pomeni krajše postanke na mejnih postajah, ki bodo z uveljavitvijo šengenskega režima trajale le nekaj minut.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

