Uvozniki bi spremenili DMV
Zloglasni davek na motorna vozila naj bi po predlogu uvoznikov vezali na izpušne emisije.
Sedanja ureditev davka na motorna vozila, ki je bil uveden pred nekaj leti, prodajalcem in kupcem avtomobilov povzroča precej nevšečnosti. Določanje davčne stopnje na vrednost avtomobila, je namreč zelo zapleteno, zato prodajalci niti ne morejo sestaviti povsem točnih cenikov, saj določen avtomobil z dodajanjem opreme lahko preide v naslednji davčni razred, kar pomeni tudi krepko višjo končno ceno. Sedanja ureditev povzroča tudi vrsto zapletov pri komisijski prodaji rabljenih avtomobilov, vse bolj glasna pa so tudi namigovanja, da je država zaradi davčni utaj pri uvozu rabljenih vozil ob lep kos proračunskih prihodkov. Sekcija za osebna motorna vozila pri GZS je pred kratkim pripravila izhodišča za nov zakon o DMV, ki bi uvedel enostavnejši obračun z jasnimi končnimi cenami, z upoštevanjem ekoloških vidikov, brez možnosti davčne utaje in z enakimi olajšavami za invalide, velike družine in avtomobile z nizkim izpustom CO2. DMV naj bi po novem plačevali ob registraciji, davčno osnovo bi predstavljala cena, zaračunana na računu za končnega kupca, za določanje davčne stopnje pa bi služile emisije CO2. Imeli bi štiri davčne razrede, najnižji bi bil opravičen plačevanja DMV, pri najvišjem bi plačali 4 odstotke. Rabljeni avtomobili iz uvoza bi bili obdavčeni enako kot novi, prodaja znotraj države pa bi bila DMV-ja oproščena. Obračun davka bi opravljala davčna uprava, plačilo bi bilo pogoj za registracijo. Kot je neuradno slišati, bi o postopku spremembe zakona o DMV začeli razpravljati spomladi.