Skavt gre na potep
Škoda Octavia Scout za tiste, ki od avtomobila pričakujejo malce več.
Včasih so poti, ki vodijo do cilja, zelo razgibane in pri češki Škodi so našli rešitev tudi za nekoliko zahtevnejše uporabnike njihovih avtomobilov. Na pariškem avtomobilskem salonu predstavljena Octavia scout je pripravljena tudi za nekoliko slabše vozne podlage, odmik od tal je za 4 centimetre višji kot pri običajni octavii combi in še za poldrugi centimeter večji kot pri modelu Octavia Combi 4x4. Tako je avtomobil primernejši za terensko vožnjo in slabe ter neutrjene ceste obvlada brez težav. Vsestranski scout s štirikolesnim pogonom in 1620 litrov velikim prtljažnikom je kos tudi zahtevnim prevozniškim nalogam, kjer še posebej pridejo do izraza prednosti štirikolesnega pogona z lamelno sklopko. Avtomobil na pogled deluje robato, dinamično, dodatni milimetri v dolžino, širino in višino so predvsem posledica zajetnih plastičnih obrob na karoseriji. V notranjosti je odlaganju drobnarij namenjen velik predal, ki se skriva pod udobnim sprednjim sredinskim naslonom za roke in je sicer na voljo le kot dodatna oprema oziroma v najbogatejših paketih opreme. Piko na i dodajajo posebne sedežne prevleke, kot jih ima samo octavia scout, in ročaj za sovoznika na armaturni plošči. Octavia Scout je na voljo le z najmočnejšimi motorji, ki jih Škodi posoja matični koncern Volkswagen, torej z 2,0-litrskim bencinskim FSI-motorjem s 110 kW (150 KM) in 2,0-litrskim dizelskim štirivaljnikom TDI z vbrizgavanjem preko šob s tlačilkami in močjo 103 kW (140 KM). Slednji je seveda serijsko opremljen s filtrom za trdne delce, oba pa dopolnjuje šeststopenjski ročni menjalnik. Octavia scout bo na ceste in lažja brezpotja predvidoma zapeljala vprvem četrtletju prihodnjega leta.