Preprosto domače
V preddvorsko blagovno znamko Preprosto domače so vključeni lokalni izdelki in pridelki.
Preddvor – V letu 2024 naj bi v popolnosti zaživela blagovna znamka Preprosto domače, v katero so vključeni lokalni izdelki in pridelki.
Kot je povedala direktorica Zavoda za turizem Preddvor Ernesta Koprivc, blagovna znamka za zdaj združuje pet ponudnikov. Opozorila je na pomen predstavitve znamke javnosti. V nadaljevanju bodo postavili hladilno vitrino v gradu Dvor, kjer bo mogoče v času odprtja gradu, vodenj ali različnih dogodkov izdelke tudi kupiti.
Glede lokala v Parku Bor ob jezeru Črnava je Koprivčeva poudarila, da gre za lokal na prostem, ki je kljub lanski vremensko nestabilni sezoni posloval pozitivno. Vrata sicer po navadi odpre med prvomajskimi prazniki in jih zapre oktobra, do junija pa obratuje le ob koncih tedna oziroma glede na vreme.
Pomembna je bila selitev Zavoda za turizem Preddvor v prenovljene prostore na Goričico v Preddvoru, letos načrtujejo tudi dokončanje povezave Tovorne poti do Jezerskega.
Preddvor postaja tudi čedalje bolj priljubljena turistična točka, med obiskovalci je bilo največ Nemcev, gostov iz dežel Beneluksa, Poljakov, Čehov, tudi domačih gostov je bilo kar nekaj, predvsem bližina smučišča Krvavec pa je pozimi privabila zlasti Hrvate in Madžare.