Kaj bo s tri tisoč pacienti
V Zdravstvenem domu Jesenice se zaradi upokojitev in odsotnosti zdravnic soočajo s problemom nadomeščanja v dveh splošnih ambulantah. Kako bo poskrbljeno za okrog tri tisoč pacientov?
Medicinski sestri obeh ambulant bosta v dopoldanskem času dosegljivi na dosedanjih telefonskih številkah in elektronski pošti in bosta glede na nujnost obravnave usmerjali paciente k različnim zdravnikom.
Jesenice – V Zdravstvenem domu Jesenice bodo pacienti dveh splošnih ambulant ostali brez svojih dosedanjih zdravnic. Kot so povedali v vodstvu zdravstvenega doma, je razlog za odhod dveh zdravnic upokojitev, dve mladi zdravnici pa odhajata na specialistični izpit. Načrtujejo reorganizacijo dela, v nadomeščanje bodo vključili vse družinske zdravnike, urnike ambulant pa bodo prilagodili. Prizadevajo si, da bi čim prej pridobili vsaj enega dodatnega zdravnika.
Kot so pojasnili, se bo upokojila splošna zdravnica Bernarda Benedik - Tili. V zadnjem času jo je nadomeščala Manca Bergant, ki pa ta mesec odhaja na specialistični izpit.
»Po izpitu se predvidoma ne bo vrnila v ambulanto Benedik, ampak bo v zdravstveni postaji Žirovnica predvidoma v marcu 2024 prevzela ambulanto Mojce Golja, ki se bo prav tako upokojila,« so pojasnili.
Na specialistični izpit odhaja tudi zdravnica Lea Šemrl, ki je prevzela ambulanto zdravnice Bojane Dežman Felicijan, ki se je upokojila že pred časom. Lea Šemrl se bo vrnila v maju 2024 in prevzela ambulanto.
Kaj pa bo v tem času s pacienti – po podatkih s spletne strani imata obe jeseniški zdravnici skoraj tri tisoč opredeljenih pacientov? Kot zagotavljajo v vodstvu zdravstvenega doma, bodo po najboljših močeh poskrbeli za vse. Tako so že vzpostavili administrativno ambulanto, v kateri bo poskrbljeno za izdajo receptov in druga administrativna opravila. Medicinski sestri obeh ambulant – v dopoldanskem času bosta dosegljivi na dosedanjih telefonskih številkah in elektronski pošti – bosta triažirali paciente k različnim zdravnikom. Ti bodo kot nadomestni zdravniki zadolženi za obravnavo akutnih pacientov. Glede na kadrovske zmožnosti pa bo na voljo še en zdravnik za obravnavo vseh naročenih pacientov.
»Paciente prosimo, da pri naročanju terapij in napotnic podajajo jasne informacije, pri prošnjah za izdajo bolniških listov pa navajajo točne datume. Le uporabne informacije s točnimi podatki bodo olajšale delo timov v ambulantah in omogočile ustrezno obravnavo zdravstvenega stanja,« so povedali v vodstvu in ob tem dodali, naj pacienti v primeru nujnih stanj pokličejo ambulanto nujne medicinske pomoči oz. številko 112.
Ob tem paciente prosijo za razumevanje in zagotavljajo, da se skupaj z občinami ustanoviteljicami trudijo najti dolgoročno rešitev. Že ves čas iščejo nove sodelavce, prizadevajo si, da bi pridobili vsaj enega dodatnega zdravnika, ki ga nujno potrebujejo.