Slovenskim železnicam
Dovolite, da se najprej predstavim. Sem 76-letni upokojeni državljan naše preljube domovine Slovenije. Okroglih 40 let sem delal na jugoslovanskih, kasneje slovenskih železnicah. In zakaj se oglašam? Pred nekaj tedni mi je prijateljica potarnala, da se je z manjšo skupino peljala z vlakom iz Ljubljane do Škofje Loke. Ko so hoteli izstopiti, se vrata s pritiskom na odrejen gumb niso odprla. Ob vratih je bilo sicer prilepljeno manjše obvestilo, da so vrata pokvarjena, ki pa so ga oni žal prepozno opazili in prebrali. Vlak je odpeljal naprej in pri drugih vratih so izstopili na postaji Kranj.
Podobna situacija se je pred dnevi pripetila tudi meni. Ko sem se pripeljal iz Ljubljane do Škofje Loke in hotel izstopiti, se vrata niso odprla. Takrat sem opazil obvestilo, da so vrata pokvarjena. Stekel sem do naslednjih vrat, toda takrat se je vlak že premaknil in vrata so se zablokirala. Aktiviral sem zasilno zavoro in vlak se je po približno 80 metrih vožnje ustavil. Do mene je pritekla sprevodnica, me pošteno okrcala in skupaj sva odšla proti motorovodji, ki nama je prišel naproti. Jaz sem se mu za neljubi dogodek opravičil. S pomožnim ključem mi je vrata vagona odprl in tako sem izstopil. Vlak je zaradi tega utrpel približno deset minut zamude, jaz pa sem naslednji avtobus za Škofjo Loko čakal približno trideset minut.
Priznam, moja napaka je, ker nisem pravočasno prebral obvestila o pokvarjenih vratih, menim pa, da bi se taka potniška garnitura morala izločiti iz prometa, da bi pristojni vzdrževalci napako odpravili in popravljeno garnituro ponovno vključili v promet.
Marjan Gortnar, Škofja Loka