Kolone tudi proti Ljubelju
Tudi na Občini Tržič so ob koncih tedna v juniju že zaznali vedno več prometa, ki se pomika proti predoru Ljubelj. »Kolone so dolge – kot v starih časih, ko smo se v Avstrijo vozili po kavo in podobno.«
»Na žalost so objekti na ljubeljskem platoju, ki so v zasebni lasti in mimo katerih se valijo kolone avtomobilov, zaprti in žalostno propadajo.«
Tržič – Kar nekaj časa tovrstnih zastojev ni bilo, zagotovo pa je trenutna situacija plod obnov, ki potekajo na gorenjski avtocesti, zapiranja predora Karavanke in raznih obvozov, so povedali na Občini Tržič. Prepričani so tudi, da na zastoje močno vpliva tudi mejna kontrola, kjer preverjajo dokumente. »Večine tranzita, ki poteka na tej trasi, mesto Tržič kot turistična destinacija ne zanima, saj gre predvsem za domače oziroma okoliške prebivalce ali pa turiste, ki imajo že določen cilj.« Kot pa so povedali na občini, je v tej množici potujočih nekaj takih, ki jih mesto pod hribi pritegne in si ga ogledajo, na kar opozarjajo veliki obcestni plakati, ki opevajo lepote Tržiča. Dodana vrednost v povezavi s turizmom naj bi bila v občini Tržič ustanovitev javnega zavoda za turizem, ki je v pripravi, ter sprejetje Strategije razvoja turizma do leta 2030, kjer bo poudarek na okrepitvi ponudbe in ekonomskih učinkih turistične dejavnosti.
»V lokalni strategiji razvoja turizma, ki jo pripravljamo, bržda ne bomo predvideli ukrepov, povezanih z zastoji na Ljubelju. Mnogo bolj želeni so državni ukrepi, ki bodo preprečili zastoje na mejnem prehodu Ljubelj, in meddržavni dogovori, ki bodo ukinili avstrijski nadzor meje. Sam menim, da zanj ni realne osnove,« je povedal tržiški župan Peter Miklič in dodal: »Oblikovali in spodbudili bomo ponudbo in produkte, ki bodo turiste pri nas v karavanškem biseru ustavili brez prometnih zastojev, da bodo naše kraje obiskali prostovoljno in zainteresirani za zanimivo destinacijo, ne le zato, ker so prisilno obtičali v zastoju. Tržič z okolico, predvsem Karavanke s svojimi naravnimi danostmi, ponuja vrsto doživetij in užitkov, primernih za vse generacije in vse vrste turizma. Za zastoje, ki nastajajo, pa ne zaradi naših slabih cest ali neprimernih prometnih ureditev, pa predlagam, da jih rešujemo s strpnostjo in dobro voljo. Seveda pa lahko tudi kakšen zasebnik to izkoristi kot poslovno priložnost. Na žalost so objekti na ljubeljskem platoju, ki so v zasebni lasti in mimo katerih se valijo kolone avtomobilov, zaprti in žalostno propadajo. In tu bo treba narediti korak naprej.«