Za promocijo trajnostnih oblik mobilnosti bo poskrbel tudi projekt ReMOBIL. Fotografija je simbolična. / Foto: Gorazd Kavčič

Za trajnostno mobilnost

S projektom ReMOBIL se tudi v Regionalni razvojni agenciji Gorenjske nadejajo nadaljnjega razvoja trajnostne mobilnosti in izboljšanega povezovanja lokalnih in regionalnih ravni s pristojnimi na ravni države.

Glavni cilj projekta je dolgoročno zmanjšanje negativnih okoljskih učinkov prometa.

Kranj – Promet pri nas predstavlja enega glavnih onesnaževalcev zraka in virov emisij toplogrednih plinov. K zmanjševanju njegovih negativnih učinkov bo prispeval tudi projekt ReMOBIL, v katerem kot partner sodeluje tudi BSC, poslovno podporni center, d. o. o., Kranj – Regionalna razvojna agencija Gorenjske. Glavni cilj projekta je namreč prav dolgoročno zmanjševanje negativnih okoljskih učinkov prometa, ki so posledica neuporabe trajnostnih oblik mobilnosti tako na lokalni, regionalni kot tudi državni ravni, ter dolgoročno izboljšanje upravljanja trajnostne mobilnosti.

Regijski centri mobilnosti

V ta namen bodo partnerji v šestih regijah vzpostavili regionalne centre mobilnosti, s katerimi nameravajo olajšati sodelovanje lokalnih in regionalnih ravni s pristojnimi direktorati na ministrstvih za infrastrukturo, okolje in prostor ter javno upravo.

Izvesti nameravajo tudi specializirana usposabljanja strokovnjakov, s čimer nameravajo doseči višjo stopnjo informiranosti in specializiranosti občinskih, medobčinskih in regionalnih strokovnih služb za dolgoročen razvoj in uvajanje sistemov trajnostne mobilnosti. Prav tako pa se nadejajo, da bo projekt prispeval tudi k dolgoročni promociji trajnostnih oblik mobilnosti, še posebej preko aktivnosti, ki vsakoletno potekajo v okviru evropskega tedna mobilnosti.

Projekt je sofinanciran s sredstvi Finančnega mehanizma Evropskega gospodarskega prostora 2014–2021 in slovenske udeležbe v okviru javnega razpisa za sofinanciranje projektov v okviru programa Blaženje podnebnih sprememb in prilagajanje nanje. Vrednost projekta, ki poteka med letošnjim majem in aprilom 2024, znaša 1,87 milijona evrov, delež BSC Kranj pa predstavlja dobrih 252 tisoč evrov.

BSC Kranj – Regionalna razvojna agencija Gorenjske se sicer že dobro desetletje vključuje v razvoj in krepitev trajnostne mobilnosti in je sodelovala pri številnih projektih na tem področju. Zato je po besedah vodje projekta Blanke Odlazek ReMOBIL pravzaprav posledica predhodnega dela na področju mobilnosti in pomeni priložnost sodelovanja pri vzpostavitvi in testiranju učinkovitega sistemskega modela upravljanja in načrtovanja mobilnosti na regionalni in medregionalni ravni.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / četrtek, 1. julij 2010 / 07:00

V petek izredna seja državnega zbora

Ljubljana - V petek, 2. julija, bo izredna seja državnega zbora, sklicana zaradi obravnave predloga rebalansa državnega proračuna za leto 2010. Poleg tega bodo poslanke in poslan...

Objavljeno na isti dan


Kronika / torek, 13. oktober 2009 / 07:00

Veter obrnil letala

Zelo močan veter je na letališču Lesce v torek zjutraj obrnil pet letal.

Slovenija / torek, 13. oktober 2009 / 07:00

SDS: Rešitev je menjava celotne vlade

Ljubljana - Potem ko je ministrica za lokalno samoupravo Zlata Ploštajner napovedala svoj odstop, o tem pa zaradi zdravstvenih težav razmišlja tudi minister za zdravje ...

Šport / torek, 13. oktober 2009 / 07:00

Jaka ima šampionski potencial

Hrvaški biatlonec Jakov Fak, ki naj bi po olimpijskih igral tekmoval za Slovenijo, je biatlonec postal povsem naključno. Športno pot je začel kot tekač na smučeh.

Nasveti / torek, 13. oktober 2009 / 07:00

Kostanj za boleče in otekle noge

Za bodečimi kostanjevimi ježicami se v enem primeru skriva slasten, a izjemno kaloričen, v drugem pa zdravilen, a neužiten plod. Čeravno je pravi kostanj precej težko prebavljiv, si privoščimo kakšneg...

Avtomobilizem / torek, 13. oktober 2009 / 07:00

Nekateri bi imeli daljšega

Test: Nissan Qashqai in Qashqai+2 2.0 dCi 4WD Tekna Pack