Saj so plačani za to, da pospravljajo?
V Kampu Šobec so se odločili, da se usmerjanja obiskovalcev k primernemu obnašanju lotijo drugače kot doslej: namesto žuganja in prepovedi uvajajo duhovite videe z Denisom Porčičem - Chorchypom v glavni vlogi.
Lesce – Pride postavni mojster borilnih veščin na Šobec, se zlekne na sončno ploščad ob jezeru in postane lačen. Odvije proteinsko ploščico in po kratkem premisleku embalažo vrže čez ramo, nekaj trenutkov za tem ob pripombi »Saj so plačani za to, da pospravljajo ...« čez ramo leti še olupek banane.
Tako se začne eden od videov z mojstrom borilnih veščin in glasbenikom Denisom Porčičem v glavni vlogi. Chorchypova karizma in prepoznaven smisel za humor v nekaj kratkih, a duhovitih prispevkih kar silita k razmišljanju o vsakodnevnih situacijah, v katerih se številni prav pogosto znajdejo. In usmerita v pravilno reševanje problema, pa če govorimo o ločevanju odpadkov, pospravljanju za svojim pasjim ljubljenčkom ali uporabi zavetja bližnjega grma namesto stranišča.
»Zadnje obdobje je za vse nas polno prepovedi in omejitev. Zato smo se v kampu odločili, da do ljudi poskusimo pristopiti na drugačen način in jim s pozitivno kampanjo in preventivno akcijo sporočiti, da prihajajo v okolje, ki je naravno in kjer se je treba – če želimo, da se bomo vsi počutili dobro – tudi primerno obnašati. S kolegi smo našli idejo in k sodelovanju povabili Denisa Porčiča, ki se je z veseljem odzval našemu povabilu in prispeval pomemben del v kampanji, ki smo jo poimenovali Z Denisom na luft,« je povedal direktor Kampa Šobec Uroš Ambrožič.
Videe promovirajo na družbenih medijih Kampa Šobec in na svojem kanalu na Youtubu. »Svojim gostom in dnevnim obiskovalcem želimo sporočiti, da nam je mar za naravo; verjamem, da se v teh videoposnetkih marsikdo prepozna in da s tovrstnimi akcijami na dolgi rok lahko naredimo mnogo več kot s postavljanjem vedno novih opozorilnih tabel,« je prepričan Ambrožič.
Kot pravi, so se sicer v času epidemije spopadali s številnimi izzivi na področju urejanja okolja. »V kamp so vsakodnevno prihajali dnevni obiskovalci in žal so za njimi ostajali kupi smeti. Veliko je bilo tudi sprehajalcev psov, za katerimi so ostajali nepospravljeni iztrebki. Tretji problem pa so bili ljudje, ki so namesto v stranišče, ki je ves čas odprto in vzdrževano, raje kot tja zavili za grm ali drevo. Mi smo seveda ves čas čistili, pospravljali in vzdrževali, a smo prepričani, da to ni rešitev.«
Obiskovalce zato želijo prepričati, da bo za vse najbolje, če se bodo vsi držali vsaj najosnovnejših pravil. Na Šobcu verjamejo, da jih v to lahko prepričajo tudi z videi, ki so sicer zanimivi in zabavni, vsebina pa takšna, da jo je treba vzeti še kako resno.
Kamp Šobec se je sicer januarja letos po pridobitvi okoljskega znaka zeleni ključ s certifikatom Slovenia Green Accommodation pridružil Zeleni shemi slovenskega turizma.