Veter je še močnejši

Test: Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG Highline

Tri desetletja na avtomobilskem svetu, posebej v zadnji peti generaciji, so Volkswagnovega passata zaznamovala kot ikono v srednjem razredu in nič ne kaže, da bi se s šesto generacijo kaj spremenilo. O prepričljivih voznih lastnostih in udobju skoraj ne kaže izgubljati besed, voznikov delovni prostor premore tudi nekaj oblikovalskih atributov, ki se kažejo v vdolbenih merilnikih z zdaj že tradicionalno modro osvetlitvijo, na novo zasnovani sredinski konzoli in uporabljenih dekorativnih materialih. A ob tem je treba takoj dodati, da je plastika armaturne plošče vsaj na otip manj kakovostna od pričakovanj in tudi končna obdelava je manj pedantna, kot bi se spodobilo za germansko redoljubje. Ne tako dolgo nazaj je passat dobil izpopolnjeno izvedbo 2,0-litrskega turbodizelskega motorja, s katerim je avtomobil postal še bolj prepričljiv. S 125 kilovati (170 KM) dobro obvladuje težo, skrbi za lagodno vožnjo z nižjimi vrtljaji, zgledno pospešuje in je predvsem tišji od šibkejše izvedbe. K vozno potovalnemu udobju odločilno pripomore tudi samodejni menjalnik DSG, ki z »mehkim« pretikanjem preprečuje nezaželene sunke, hkrati pa se dovolj hitro odziva na voznikove ukaze s plinom, s čimer izniči občutek zamujanja pri izkoristku motorne energije. Dokaj dobro se izkaže tudi tempomat s funkcijo samodejnega zmanjšanja hitrosti in zaviranja ob približevanju spredaj vozečim vozilom, res pa je, da bi bili lahko pojemki bolj nežni in ponovno pospeševanje urnejše. Skratka, passat z dodatki le še utrjuje svoje dobro ime med konkurenco srednjega razreda; bistveno drugačen videz od predhodnika očitno ni več ovira.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 220 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 7.692.385 SIT (32.099 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / petek, 27. julij 2007 / 07:00

Cesta na Jezersko "poligon" za motoriste

Na junijski seji občinskega sveta so se Mitja Herak, komandir Policijske postaje v Kranju, njegov pomočnik Marjan Gričar in policist Alojzij Zupan s svetniki pogovarjali o varnostni problematiki v obč...

Objavljeno na isti dan


Šenčur / torek, 29. april 2014 / 07:00

Ogorčeni kmetje zaprli cesto

Fizične zapore dostopov do poljskih in gozdnih poti na avtocestni priključek Brnik, zaradi katerih so v petek slabih pet ur protestirali prizadeti kmetje, ostajajo tudi po včerajšnjem sestanku na prom...

Škofja Loka / torek, 29. april 2014 / 07:00

Prebili so predor pod Stenom

V petek so pod Stenom prebili 660 metrov dolg predor na trasi poljanske obvoznice in dogodku tudi nazdravili.

Kranj / torek, 29. april 2014 / 13:52

Kaznovani po petindvajsetih letih

Kokrica – Na Kokrici, kjer že vrsto let parkirajo tisti, ki se odpravljajo na avtobus in tudi na rekreacijo, so redarji pred kratkim poostrili nazor in začeli kaznovati.

GG Plus / torek, 29. april 2014 / 13:50

Prva svetovna vojna vstaja iz pozabe

Poleti bo minilo že sto let od začetka prve svetovne vojne. Ta stoletnica zbuja neverjetno veliko javno in zasebno pozornost po vsem svetu; vojna 1914–1918 je bila v preteklosti že precej pozabljena,...

Nasveti / torek, 29. april 2014 / 13:25

Nutellina torta

Menim, da mi ni treba utemeljevati, da je Nutellina torta nekaj najboljšega, kar lahko pojeste … Nutella nikoli ne razočara.