Veter je še močnejši

Test: Volkswagen Passat 2.0 TDI DSG Highline

Tri desetletja na avtomobilskem svetu, posebej v zadnji peti generaciji, so Volkswagnovega passata zaznamovala kot ikono v srednjem razredu in nič ne kaže, da bi se s šesto generacijo kaj spremenilo. O prepričljivih voznih lastnostih in udobju skoraj ne kaže izgubljati besed, voznikov delovni prostor premore tudi nekaj oblikovalskih atributov, ki se kažejo v vdolbenih merilnikih z zdaj že tradicionalno modro osvetlitvijo, na novo zasnovani sredinski konzoli in uporabljenih dekorativnih materialih. A ob tem je treba takoj dodati, da je plastika armaturne plošče vsaj na otip manj kakovostna od pričakovanj in tudi končna obdelava je manj pedantna, kot bi se spodobilo za germansko redoljubje. Ne tako dolgo nazaj je passat dobil izpopolnjeno izvedbo 2,0-litrskega turbodizelskega motorja, s katerim je avtomobil postal še bolj prepričljiv. S 125 kilovati (170 KM) dobro obvladuje težo, skrbi za lagodno vožnjo z nižjimi vrtljaji, zgledno pospešuje in je predvsem tišji od šibkejše izvedbe. K vozno potovalnemu udobju odločilno pripomore tudi samodejni menjalnik DSG, ki z »mehkim« pretikanjem preprečuje nezaželene sunke, hkrati pa se dovolj hitro odziva na voznikove ukaze s plinom, s čimer izniči občutek zamujanja pri izkoristku motorne energije. Dokaj dobro se izkaže tudi tempomat s funkcijo samodejnega zmanjšanja hitrosti in zaviranja ob približevanju spredaj vozečim vozilom, res pa je, da bi bili lahko pojemki bolj nežni in ponovno pospeševanje urnejše. Skratka, passat z dodatki le še utrjuje svoje dobro ime med konkurenco srednjega razreda; bistveno drugačen videz od predhodnika očitno ni več ovira.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 125 kW/170 KM

Najvišja hitrost: 220 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 7.692.385 SIT (32.099 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Naklo / četrtek, 3. maj 2007 / 07:00

Muzejski vlak prisopihal v Naklo

Žal samo za prvi maj, saj je bila redna železniška proga med Kranjem in Tržičem leta 1966 ukinjena.

Objavljeno na isti dan


Splošno / petek, 13. junij 2008 / 07:00

Čar renesančnih oblačil

Nekaj časa je že minilo, odkar je bila v škofjeloški Kašči razstava Oblačilna kultura 16. stoletja.

Splošno / petek, 13. junij 2008 / 07:00

Zbrali so se na dobrodelnem teku

V športnem parku za Osnovno šolo Škofja Loka - Mesto so se prejšnji petek zbrali številni loški športni navdušenci, ki so se udeležili prvega dobrodelnega teka.

Škofja Loka / petek, 13. junij 2008 / 07:00

Jubilej loških lokostrelcev

Loški lokostrelci so v zadnjih dvajsetih letih domov prinesli številne pokale in kolajne, ponosni pa so tudi, da so smetišče na Kamnitniku spremenili v enega najlepših strelišč v Sloveniji.

Škofja Loka / petek, 13. junij 2008 / 07:00

Gora hotela obdržati letalo

Sanacijo kraja letalske nesreče na gori San Pietro na Korziki so pomagali izvajati tudi pripadniki GRS Škofja Loka. Njihov vodja Zvonko Korenjak pravi, da jih je spremljalo tako nemogoče vreme, kot bi...

Splošno / petek, 13. junij 2008 / 07:00

Gostili so angleške učence

Osnovna šola Škofja Loka Mesto je predstavila svojo mednarodno dejavnost. V tem šolskem letu sodeluje v štirih mednarodnih projektih, ki jih je s sodelavci predstavil ravnatelj Marko Primožič.