Vse več poudarkov
Novi Hyundai Accent za zdaj pri nas le v štirivratni limuzinski podobi.
Predhodniki novega Hyundaijevega avtomobila v spodnjem razredu so na slovenskem trgu beležili kar precejšen uspeh in prvi med njimi, model pony iz zgodnjih devetdesetih let ima zasluge, da se je južnokorejska znamka sploh začela »prijemati« med kupci. Ime accent je hyundai že uporabil pri dveh generacijah in zadnji osveženi izvedbi, tokrat pa je novinec nekoliko bolje prilagojen evropskemu okusu, čeprav po zunanji atraktivnosti limuzina zaostaja za trivratno karoserijsko izvedbo, ki jo na slovenskem trgu (zaradi neugodne cene) najbrž ne bo. Kakorkoli že, štirivratni accent je sodobnejši, prostornejši in bolje založen z opremo kot njegov predhodnik. Pogonu so namenjeni trije motorji, osnovni je 1,4-litrski bencinski štirivaljnik, ki posodobljen razvije 71 kW/97 KM, temu pa sledi 1,6-litrski stroj z 82 kW/112 KM. Tehnično najnaprednejši je 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki se izkazuje z visokim navorom pri nizkih vrtljajih in 81 kW/110 KM. Vsem trem motorjem je namenjen novi ročni petstopenjski menjalnik, ki ga pri obeh močnejših motorjih zamenja štiristopenjski samodejni. Med serijsko opremo tokrat sodijo protiblokirni zavorni sistem, dve varnostni vreči, ročna klimatska naprava in še nekaj drugih dodatkov za varnejšo in prijetnejšo vožnjo. Čeprav accent v zadnjih letih ni (več) najbolje prodajani Hyundaijev model, se pri uvozniku Hyundai Avto Tradeu nadejajo uspešnega iskanja kupcev; najcenejša različica je naprodaj za 2,49, dizelska pa za 2,79 milijona tolarjev.