Nezadovoljni s prometno ureditvijo
Občinski svet v Šenčurju je zavrnil občinski podrobni prostorski načrt (OPPN) za drugo fazo urejanja poslovne cone severno od državne ceste. Moti jih še en predviden uvoz na to območje.
Šenčur – V sredo je občinski svet v Šenčurju obravnaval občinski podrobni prostorski načrt (OPPN) Še-36 IG, ki se nanaša na del zemljišča na jugozahodnem robu naselja Šenčur, na južni strani omejen z glavno cesto Kranj–Brnik. Na tem delu je predvidena širitev gospodarske cone. Za prvo fazo so OPPN sprejeli že pred dvema letoma, manjši del, ki ga je tokrat obravnaval občinski svet, pa je bil takrat izvzet iz obravnave.
Med svetniki je bila največje pozornosti deležna prometna rešitev za to območje. V prvi fazi OPPN so predvideni trije uvozi: rekonstrukcija obstoječega cestnega priključka na državno cesto na vzhodni strani (uvoz in izvoz), nov izvoz na državno cesto na severozahodni strani in nov uvoz z državne ceste; za potrebe druge faze pa se uredi še en nov uvoz. Rekonstrukcija obstoječega cestnega priključka in ureditev novih priključkov na državno cesto bosta izvedena v dveh fazah. Začasno se rešitve prilagodijo obstoječemu stanju državne ceste, končne ureditve priključkov pa se uskladijo in izvedejo sočasno z rekonstrukcijo in preureditvijo državne ceste v štiripasovnico. Kot navajajo pripravljavci dokumenta, je prometna rešitev usklajena z državno direkcijo za infrastrukturo, izdelana in potrjena je bila tudi strokovna podlaga, ki je prestala tudi revizijo.
Občinske svetnike je zmotilo dejstvo, da je v dolžini nekaj sto metrov ob državni cesti toliko uvozov v cono. Nato so prisluhnili tudi stališču občine, ki nasprotuje takšni prometni rešitvi, prav tako je nasprotovala opravljeni reviziji. Razlog, da se stvar že tako dolgo vleče (OPPN za to območje nastaja sedem let) in da je bilo majhno območje, ki je tokrat v obravnavi, takrat izločeno iz OPPN, je v neusklajenosti med lastniki. Svetniki so prepričani, da bi se morali ti dogovoriti o enotnem uvozu v poslovno cono, znotraj nje pa bi bila prav tako urejena cestna povezava. Štirje uvozi, na vsakih dvesto metrov po eden, po njihovem mnenju pomenijo zastoje v prometu in tudi ne prispevajo k prometni varnosti. Ob glasovanju zato dokumenta niso podprli.