Telefoni prevečkrat zvonijo v prazno
Župani zahtevajo takšno organizacijo dela v splošnih ambulantah, da telefoni ne bodo zvonili v prazno in bodo občani dobili informacije oziroma obravnavo pri zdravniku.
Breznica – Župani sedmih zgornjegorenjskih občin, ki se redno mesečno srečujejo, so tokrat na Breznici govorili o problematiki zdravstva. Zato so medse povabili direktorja Osnovnega zdravstva Gorenjske Jožeta Veternika in novega direktorja Splošne bolnišnice Jesenice Marka Toplaka. Gosta sta župane seznanila z delom zdravstvenih ustanov v času, ko se povečuje število okuženih s koronavirusom. Ob tem so župani poudarili problem, na katerega opozarjajo občani, namreč da telefoni v ambulantah zvonijo v prazno in da občani ne morejo priti do zdravnika v primernem času. Zato so župani na sestanku zahtevali, da vodstva zdravstvenih domov delo v splošnih ambulantah organizirajo tako, da bodo občani dobili ustrezne informacije oziroma bodo tudi obravnavani pri zdravniku v primernem času.
Ob tem pa je direktor Osnovnega zdravstva Gorenjske navedel podatek, da so meritve telefonskih klicev pokazale, da so v tretjem tednu septembra v petih dneh v Zdravstvenem domu Bled prejeli kar 12 tisoč telefonskih klicev in celo 18.500 v Zdravstvenem domu Jesenice. Tako medicinska sestra v ambulanti vsak dan v povprečju tri ure in pol samo odgovarja na telefonske klice. Jože Veternik je zagotovil, da bodo reorganizirali delo, da bo dostopnost boljša, prav tako pa bo stroka pripravila konkretna navodila in pojasnila za občane, ki jih bodo občine objavile v svojih časopisih, na spletnih straneh in v družbenih medijih.