Na pošto je treba pohiteti
Ta mesec so delovni čas skrajšali še dodatnim sedmim poštnim poslovalnicam na Gorenjskem.
Kranj – Pošta Slovenija poleg ukinjanja poslovalnic oz. njihovega preoblikovanja v pogodbene ali celo pismonoše pošte že nekaj časa tudi skrajšuje delovni čas rednih poslovalnic. Z oktobrom so tako na Gorenjskem delovni čas skrajšali še na sedmih dodatnih poslovalnicah. Te so tako kot že večina poslovalnic odprte samo še do 18. ure (doslej do 19. ure), uro dlje pa po naših podatkih obratuje le še peščica največjih poslovalnic na Gorenjskem – v Kranju, Radovljici, Škofji Loki in na Jesenicah ter tudi na turističnem Bledu.
Tudi skrajševanje delovnih časov svojih poslovalnic na Pošti Slovenije utemeljujejo z racionalizacijo. »V skladu z racionalizacijo delovnih časov pošt smo na podlagi analize prometa in ob upoštevanju relevantnih dejavnikov, kot so organizacijska oblika, velikost pošte, glede na specifične funkcije, ki jih opravlja, ter števila gospodinjstev, ki jih pokriva, določili trenutni delovni čas ter ga poenotili z delovnim časom primerljivih pošt po Sloveniji,« so pojasnili.
V družbi so znova poudarili, da se z optimizacijo in racionalizacijo prilagajajo spremenjenim okoliščinam poslovanja. Zaradi povečanja obsega elektronske komunikacije in sodobnih tehnologij, ki bistveno spreminjajo uporabniške navade potrošnikov, se namreč Pošta Slovenije tako kot drugi poštni operaterji v Evropski uniji sooča z velikimi strukturnimi spremembami na trgu poštnih storitev. »Pri storitvah, ki jih uporabniki tradicionalno v največjem obsegu opravijo na poštnih okencih, se je v Pošti Slovenije samo v zadnjih štirih letih obseg poštnih in drugih storitev prepolovil, pri plačilnih storitvah pa beležimo že 63-odstotni upad,« so razložili.
Sočasno z optimizacijo poštnega omrežja pa v Pošti Slovenije vzpostavljajo sodobne oblike točk za sprejem in izročanje pošiljk, »in sicer bo mrežo Pošte Slovenije konec leta 2023 po vzoru tujih pošt oblikovala kombinacija naših lastnih poslovalnic, pogodbenih poslovalnic, paketomatov, avtomatiziranih enot PS 24/7 in alternativnih kontaktnih točk (kot so npr. bencinski servisi), ki bodo omogočale široko dostopnost do naših storitev«, so še napovedali.