V razvojni delavnici o turizmu
V pripravi razvojne strategije občine Šenčur do leta 2030 so doslej pripravili dve delavnici, tretja se bo dotaknila izzivov in priložnosti na področju turizma.
Zaradi svoje lege občina Šenčur v zadnjih desetih letih beleži pozitivne trende v rasti prebivalstva, številu delovnih mest, nizki brezposelnosti in ekonomski moči kmetij. Anketiranci so poudarili potrebo po večji usmerjenosti občine v znanje.
Šenčur – Občina Šenčur v sodelovanju z zunanjimi izvajalci nadaljuje s pripravo razvojnega programa, izvaja tematske delavnice in intervjuje s predstavniki institucij, podjetij in društev. Najprej so v izpolnjevanje ponudili anketo, na katero je odgovorilo 135 občanov iz vseh delov občine. Kot pravi pripravljavka strategije Slavka Zupan, rezultati ankete dajejo jasne signale, da je občina Šenčur za vse najprej prostor za kakovostno prebivanje, predvsem z vidika dostopnosti javnih storitev (vrtec, šola, zdravstvo ...), bližine avtoceste, Kranja in Ljubljane. Dnevno se namreč na delo iz občine vozi kar več kot 2600 občanov, 1500 pa jih v Šenčur prihaja na delo iz drugih občin, pretežno Gorenjske in iz osrednje slovenske regije. Velik poudarek dajejo poslovni coni, ki je generator delovnih mest, teh je v občini 2500. Zaradi svoje lege občina Šenčur v zadnjih desetih letih beleži pozitivne trende v rasti prebivalstva, števila delovnih mest, nizki brezposelnosti in ekonomski moči kmetij. Anketiranci so poudarili potrebo po večji usmerjenosti občine v znanje, izobraževanju odraslih za njihovo večjo konkurenčnost, novih tehnologijah industrije in izboljšanju knjižnice.
Z bivanjem v občini so sicer zadovoljni, kar so izrazili tudi na splošni odprti razvojni delavnici o izzivih občine do leta 2030, kjer je bila rdeča nit pogovora identiteta Šenčurja. Pred tem so na delavnico povabili tudi mlade in jih povprašali o tem, kako vidijo razvoj občine v prihodnjih desetletjih. V naslednjih tednih se bodo s posameznimi skupinami občanov še sestali: beseda bo o krajevnih skupnostih, društvih, že v ponedeljek, 30. januarja, pa bo delavnica na temo turizma. Z udeleženci se bodo srečali ob 16. uri v domu krajanov. Na področju turizma je veliko neizkoriščenih priložnosti, »speča lepotica« je denimo Trbojsko jezero, ljudje razmišljajo o turizmu, povezanem z lokalno kulinariko. Krompir je pomemben del šenčurske identitete, z njim povezano zgodbo vidijo kot priložnost za kakovosten festival in večjo kulinarično uveljavitev občine. Priložnost ponuja enajstletna tradicija simpozija keramike, ki v Šenčur privablja mednarodno druščino. Tudi bližina letališča in avtoceste, ki sta se odlično izkazala pri poslovnem napredku, je v turističnem pogledu premalo izkoriščena, enako bližina smučišča Krvavec. V občini imajo zgolj dva ponudnika prenočitvenih zmogljivosti, pogrešajo hostel ... To je le nekaj že znanih drobcev, ki so se pokazali ob nastajanju nove razvojne strategije, več bodo povedali udeleženci delavnic, na katere računajo pri snovanju prihodnjih razvojnih ciljev.