![](/images/20160209/160209794-AR_1.jpg?Size=main_picture&ImageVersion=online_l1)
Peter Prevc dober promotor očetovega podjetja
Peter Prevc se pojavlja tudi na reklamah podjetja Saloni pohištva Prevc, kjer potrjujejo, da se jim njegovi uspehi poznajo tako pri prepoznavnosti kot pri prodaji. Linije Peter Prevc še ni.
»Medijska izpostavljenost je stvar, ki zahteva zrelo osebnost, zato smo na začetku Petrovih športnih uspehov še tehtali, kako naj se tega lotimo, tudi zaradi starševske skrbi. Z njim smo začeli sodelovati po svetovnem prvenstvu leta 2013 v Italiji, kjer je osvojil dve medalji. Večina strank ve, da je med podjetjem in Petrom neka sorodstvena vez, ne pa, da je tako tesna.«
Dorfarje – Peter Prevc je vrhunski športnik, hkrati pa tudi odlična blagovna znamka. Reklamira tudi podjetje Saloni pohištva Prevc, ki je hkrati s športnimi uspehi slovenskega skakalnega asa postalo prepoznavnejše. Da se Peter pojavlja v njihovih reklamah, ni naključje: direktor podjetja je njegov oče Božidar.
Kot so pojasnili, Peter Prevc v promocijskih aktivnostih z njimi sodeluje od pomladi 2013, od svetovnega prvenstva, kjer je osvojil dve medalji. »Dolgo smo se pri tem obotavljali in previdno poskusili najprej v tiskanih medijih, kasneje pa tudi na radiu in spletu. Medijska izpostavljenost je stvar, ki zahteva zrelo osebnost, zato smo na začetku Petrovih športnih uspehov še tehtali, kako naj se tega lotimo, tudi zaradi starševske skrbi,« je povedal Božidar Prevc. Kot pravi, večina strank ve, da je med podjetjem in Petrom neka sorodstvena vez, ne pa, da je tako tesna. Ime, kot je Peter Prevc, zagotovo pripelje nove kupce, posledično se je povečala tudi prodaja. O konkretnih številkah ne želijo govoriti, povedali so le, da so s poslovanjem v lanskem letu zadovoljni, še zlasti glede na panogo, v kateri so.
Da imajo pri Prevčevih doma trgovino s pohištvom, vedo tudi že tuji mediji, in na novoletni turneji so ga spraševali, ali se morda po njem imenuje kakšen izdelek. Linije Peter Prevc še ni, pa morda bo? »Hvala za odlično idejo. Zakaj pa ne? Vse je mogoče,« odgovarjajo v podjetju. Peter Prevc pa je tujemu novinarju dejal, da bi najraje izbral, da bi se po njem imenovala postelja. Verjetno mu je na misel najprej prišla zaradi utrujenosti po koncu turneje. Smo pa izvedeli, da stranke pri izbiri ležišča vprašajo tudi, na katerem spi Peter, in če se odločajo med več različnimi ležišči, izberejo prav tistega. »Smo mnenja, da je udobje zelo individualno, prilagojeno vsakemu posebej. Vsi nismo vrhunski športniki, zato potrebujemo prilagojena ležišča. Kljub vsemu pa očitno velja, da če se dobro spi, se pa daleč leti,« še pojasnjujejo v podjetju, ki ima enajst zaposlenih, salone pa imajo na dveh lokacijah: Salon Prevc Kranj v Dorfarjah, kjer je tudi sedež podjetja, in Alples studio BTC Ljubljana. Obseg poslovanja pravijo, se v zadnjih nekaj letih ni bistveno spreminjal. In česa prodajo največ? Glede na vrednost so njihov paradni prodajni konj kuhinje. Ob nakupu kuhinje stranka dobi tudi darilne bone vseh treh bratov Prevc: Petra, Ceneta in Domna.
V salonih imajo kot dodano vrednost kartice s podpisi bratov Prevc. Najbolj zaželene so seveda Petrove. V lanskem letu so jih razdelili okrog dva tisoč. In za vse tiste, ki mislijo, kako dobro Peter Prevc služi s pojavljanjem v reklamah za Salone pohištva Prevc, je njegov odgovor jasen. Pravi, da je to povsem samoumevno, da staršem vrne nekaj tistega, kar so mu vrsto let dajali, tudi z vožnjami v Kranj na treninge.