Slovenski turizem na poljskem trgu
Kranj – Slovensko turistično gospodarstvo je aktualno evropsko rokometno prvenstvo izkoristilo za intenzivnejšo predstavitev na velikem poljskem trgu. Tako so se v začetku tedna v Vroclavu pod okriljem Slovenske turistične organizacije petdesetim poljskim podjetjem s področja turizma predstavila slovenska podjetja, med njimi tudi Hit Alpinea Kranjska Gora, Nordijski center Planica in Sava hotels & resorts. Slovenijo so poljski strokovni javnosti predstavili kot zeleno, aktivno in zdravo destinacijo. Kot je poudarila v. d. direktorice Maja Pak, je Slovenija v zadnjih desetih letih zabeležila konstantno rast števila poljskih turistov, ki se je v tem obdobju povečalo za kar trikrat, to je na šestdeset tisoč gostov v lanskem letu. »Turisti iz Poljske v Sloveniji povprašujejo predvsem po možnostih preživljanja aktivnih počitnic v naravi, še zlasti v gorskih in obmorskih destinacijah, zato je Slovenija zanje zelo privlačna.« Jelko Gros, direktor Zavoda Planica, je prepričan, da so možnosti sodelovanja Slovenije in Poljske na področju aktivnega turizma velike. »Nordijski center Planica se na tem tržišču povezuje s Hit Alpineo, ki ponuja namestitve, Planica pa aktivna doživetja, kot so tek na smučeh, adrenalinski spusti, letenje v vetrovniku, nogomet in druge možnosti aktivnega turizma. Poljaki se kot turisti spreminjajo, njihova kupna moč raste. Poljska ima velik potencial.«