Še bolj se približati željam gostov

V Turizmu Bled so konec lanskega leta uspešno uvedli nov rezervacijsko-informacijski sistem Feratel, prek katerega gostom omogočajo ne samo rezervacije, ampak tudi dodatne storitve in pakete.

Bled – Nov rezervacijsko-informacijski sistem so vpeljali po vzoru avstrijske Koroške, kjer ga uporabljajo že deset do petnajst let, je pojasnil direktor Turizma Bled Jaka Ažman. »Ta sistem uporablja tudi 19 od 25 destinacij, ki so vključene v povezavo Alpske perle in med katere sodi tudi Bled.« Z zbiranjem informacij o povpraševanju turistov bodo po njegovih besedah dobili boljši vpogled v to, kdo so obiskovalci Bleda in kaj jih zanima, čemur bodo potem lažje prilagajali ponudbo. Obenem je to tudi rezervacijski sistem, prek katerega bodo lahko turisti na Bledu rezervirali namestitev ter dodatne storitve in pakete, ki bodo vključevali recimo obisk gradu in podobno.

Prednosti novega rezervacijsko-informacijskega sistema Ažman vidi tudi v trikrat nižji proviziji v primerjavi s konkurenčnimi rezervacijskimi sistemi, kot je recimo Booking.com. Provizija namreč znaša pet odstotkov, ves denar pa se bo prek njihovega zavoda, ki deluje neprofitno, vračal v kraj. »Tako bomo ponudbo lahko obogatili z novimi dogodki in prireditvami ter skrbeli za nadaljnji turistični razvoj kraja,« napoveduje Ažman. Sistem ta čas deluje že dober mesec dni in prek njega so že prodali nekaj paketov, je zadovoljen Ažman. Pravi rezultati se bodo po Ažmanovih pričakovanjih pokazali v približno letu dni, še nadaljnje leto pa bo potrebno, da bodo na podlagi zbranih informacij oblikovali ponudbo po željah gostov.

Letos se bodo trudili v sistem vključiti še več turističnih ponudnikov na Bledu, partnerstvo pa postopoma širiti na vse destinacije znotraj regionalne destinacijske organizacije Gorenjske. Kasneje želijo v okviru sistema Feratel postopno vpeljati tudi kartico Bleda, ki bo vključevala parkirnino, javni prevoz in podobno, ter vzpostaviti klicni center v Info centru Triglavska roža, s čimer bi zagotavljali ažurno komunikacijo s turisti.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / sobota, 28. november 2009 / 07:00

Protestniki solidarnost izpostavili kot temelj za dosego zahtev

Osrednji govorniki na današnjih delavskih demonstracijah v Ljubljani so izpostavili predvsem pomen solidarnosti med delavci in sindikati oz. generacijami. Le združeni se, kot so poudarili, lahko borij...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / torek, 21. oktober 2014 / 13:40

Gorenjska s štirimi kandidatkami

S širšega gorenjskega območja so se za kmetico leta potegovale Nežka Hribar, Marjeta Sodnik, Marija Orehovec in Anica Globočnik.

Slovenija / torek, 21. oktober 2014 / 13:38

Obvladajmo stres za zdrava delovna mesta

Kranj – Tema letošnjega Evropskega tedna varnosti in zdravja pri delu, ki poteka od 20. do 24. oktobra, je Obvladajmo stres za zdrava delovna mesta. Zadnje evropske raziskave kažejo, da so težave z...

Gorenjska / torek, 21. oktober 2014 / 13:35

Moja dežela – lepa in gostoljubna

Kranj - Turistična zveza Slovenije je minuli teden že 23. leto zapored podelila nagrade v projektu Moja dežela – lepa in gostoljubna, in sicer najbolje ocenjenim mestom, turističnim, zdraviliškim i...

Slovenija / torek, 21. oktober 2014 / 13:22

Že cepijo proti sezonski gripi

V primerjavi z drugimi državami je precepljenost proti gripi v Sloveniji med najnižjimi v Evropski uniji.

Gorenjska / torek, 21. oktober 2014 / 13:22

Lidl Slovenija obdaril gorenjski porodnišnici

Lidl Slovenija je Bolnišnici za ginekologijo in porodništvo (BGP) Kranj in ginekološko-porodniškem oddelku Splošne bolnišnice Jesenice podaril enomesečno zalogo plenic lastne blagovne znamke Toujou...