Še bolj se približati željam gostov

V Turizmu Bled so konec lanskega leta uspešno uvedli nov rezervacijsko-informacijski sistem Feratel, prek katerega gostom omogočajo ne samo rezervacije, ampak tudi dodatne storitve in pakete.

Bled – Nov rezervacijsko-informacijski sistem so vpeljali po vzoru avstrijske Koroške, kjer ga uporabljajo že deset do petnajst let, je pojasnil direktor Turizma Bled Jaka Ažman. »Ta sistem uporablja tudi 19 od 25 destinacij, ki so vključene v povezavo Alpske perle in med katere sodi tudi Bled.« Z zbiranjem informacij o povpraševanju turistov bodo po njegovih besedah dobili boljši vpogled v to, kdo so obiskovalci Bleda in kaj jih zanima, čemur bodo potem lažje prilagajali ponudbo. Obenem je to tudi rezervacijski sistem, prek katerega bodo lahko turisti na Bledu rezervirali namestitev ter dodatne storitve in pakete, ki bodo vključevali recimo obisk gradu in podobno.

Prednosti novega rezervacijsko-informacijskega sistema Ažman vidi tudi v trikrat nižji proviziji v primerjavi s konkurenčnimi rezervacijskimi sistemi, kot je recimo Booking.com. Provizija namreč znaša pet odstotkov, ves denar pa se bo prek njihovega zavoda, ki deluje neprofitno, vračal v kraj. »Tako bomo ponudbo lahko obogatili z novimi dogodki in prireditvami ter skrbeli za nadaljnji turistični razvoj kraja,« napoveduje Ažman. Sistem ta čas deluje že dober mesec dni in prek njega so že prodali nekaj paketov, je zadovoljen Ažman. Pravi rezultati se bodo po Ažmanovih pričakovanjih pokazali v približno letu dni, še nadaljnje leto pa bo potrebno, da bodo na podlagi zbranih informacij oblikovali ponudbo po željah gostov.

Letos se bodo trudili v sistem vključiti še več turističnih ponudnikov na Bledu, partnerstvo pa postopoma širiti na vse destinacije znotraj regionalne destinacijske organizacije Gorenjske. Kasneje želijo v okviru sistema Feratel postopno vpeljati tudi kartico Bleda, ki bo vključevala parkirnino, javni prevoz in podobno, ter vzpostaviti klicni center v Info centru Triglavska roža, s čimer bi zagotavljali ažurno komunikacijo s turisti.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Preddvor / torek, 1. december 2009 / 07:00

Po nakupih ne bo več treba v Kranj

Župan Miran Zadnikar, član Mercatorjeve uprave Peter Zavrl in poslovodkinja Anica Martinjak so v petek odprli pravkar zgrajeno trgovino v središču Preddvora.

Objavljeno na isti dan


Šport / ponedeljek, 6. januar 2014 / 23:56

Prevc drugi v Bischofshofnu

Peter Prevc je na zadnji tekmi novoletne turneje smučarjev skakalcev osvojil drugo mesto, četrti pa je v skupnem točkovanju.

Kronika / ponedeljek, 6. januar 2014 / 15:28

Zagorelo v Delavskem domu

V noči na nedeljo je zagorel zapuščeni Delavski dom na Jesenicah. Hiter odziv gasilcev je preprečil večjo škodo na spomeniško zaščiteni zgradbi. Znakov kaznivega dejanja policisti niso odkrili.

Slovenija / ponedeljek, 6. januar 2014 / 15:27

Danes začetek razprodaj

Sezonske razprodaje tekstila in obutve so kljub številnim akcijam in popustom skozi vse leto in decembrski nakupovalni mrzlici še vedno dobro obiskane.

Gorenjska / ponedeljek, 6. januar 2014 / 15:04

Gorenjski glas v letu 2014

V letu 2014 bodo izšle 104 številke Gorenjskega glasa, prav toliko jih bo torej kot lani. Časopis ima kar 26 različnih prilog, vse bodo izhajale naprej, dodali bomo še kakšen časopisni sveženj, prilag...

Gospodarstvo / ponedeljek, 6. januar 2014 / 13:55

Delitev na trgovino in nepremičnine

V prvi polovici leta bo Merkur po treh letih sanacije povsem drugačen, predvsem pa likvidnostno bolj trden. Mu dobavitelji še zaupajo? Kaj bo z zaposlenimi?