Še bolj se približati željam gostov

V Turizmu Bled so konec lanskega leta uspešno uvedli nov rezervacijsko-informacijski sistem Feratel, prek katerega gostom omogočajo ne samo rezervacije, ampak tudi dodatne storitve in pakete.

Bled – Nov rezervacijsko-informacijski sistem so vpeljali po vzoru avstrijske Koroške, kjer ga uporabljajo že deset do petnajst let, je pojasnil direktor Turizma Bled Jaka Ažman. »Ta sistem uporablja tudi 19 od 25 destinacij, ki so vključene v povezavo Alpske perle in med katere sodi tudi Bled.« Z zbiranjem informacij o povpraševanju turistov bodo po njegovih besedah dobili boljši vpogled v to, kdo so obiskovalci Bleda in kaj jih zanima, čemur bodo potem lažje prilagajali ponudbo. Obenem je to tudi rezervacijski sistem, prek katerega bodo lahko turisti na Bledu rezervirali namestitev ter dodatne storitve in pakete, ki bodo vključevali recimo obisk gradu in podobno.

Prednosti novega rezervacijsko-informacijskega sistema Ažman vidi tudi v trikrat nižji proviziji v primerjavi s konkurenčnimi rezervacijskimi sistemi, kot je recimo Booking.com. Provizija namreč znaša pet odstotkov, ves denar pa se bo prek njihovega zavoda, ki deluje neprofitno, vračal v kraj. »Tako bomo ponudbo lahko obogatili z novimi dogodki in prireditvami ter skrbeli za nadaljnji turistični razvoj kraja,« napoveduje Ažman. Sistem ta čas deluje že dober mesec dni in prek njega so že prodali nekaj paketov, je zadovoljen Ažman. Pravi rezultati se bodo po Ažmanovih pričakovanjih pokazali v približno letu dni, še nadaljnje leto pa bo potrebno, da bodo na podlagi zbranih informacij oblikovali ponudbo po željah gostov.

Letos se bodo trudili v sistem vključiti še več turističnih ponudnikov na Bledu, partnerstvo pa postopoma širiti na vse destinacije znotraj regionalne destinacijske organizacije Gorenjske. Kasneje želijo v okviru sistema Feratel postopno vpeljati tudi kartico Bleda, ki bo vključevala parkirnino, javni prevoz in podobno, ter vzpostaviti klicni center v Info centru Triglavska roža, s čimer bi zagotavljali ažurno komunikacijo s turisti.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / četrtek, 10. december 2020 / 16:31

Zgodbe, ki jih piše samota

Vse življenje sem brala, kupovala in zbirala knjige. Bile so vedno moje prijateljice, to so še posebno v trenutkih samote, negotovosti in hudih preizkušenj. Mnogi smo se zaprli med štiri s...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / ponedeljek, 4. junij 2012 / 07:00

Pariz: vse, kar te zanima

»To ni turistični vodnik. Predvsem pa to ni knjiga za starše. Ne, to je resnična zgodba o enem najbolj znamenitih mest sveta – Parizu. V tej knjigi lahko prebereš zanimive pripovedi o...

GG Plus / ponedeljek, 4. junij 2012 / 07:00

Vaš razgled

GG Plus / ponedeljek, 4. junij 2012 / 07:00

Zgodbe muzejskih predmetov: Reklamna tabla Sava

Hiter napredek, ki ga je Kranj doživel v 20. stoletju, si je nemogoče zamišljati brez tovarne Sava, podjetja z več kot devetimi desetletij dolgo tradicijo neprekinjenega uspešnega delovanja.

Zanimivosti / ponedeljek, 4. junij 2012 / 07:00

Dežman posvetil razstavo slikarju Perku

Kokrica - Slikar Lojze Dežman je v petek, 25. maja, v posebni sobi gostišča Dežman na Kokrici postavil na ogled razstavo svojih najnovejših del, ki jo je posvetil vzorniku, slika...

Zanimivosti / ponedeljek, 4. junij 2012 / 07:00

Bogata geološka preteklost Šentanske doline

Tržič – V Galeriji Atrij sta Prirodoslovni muzej Slovenije in Tržiški muzej pripravila razstavo z naslovom Geološke značilnosti Šentanske doline. Avtorji razstave so Miha Jeršek, Matija...